Proč se nedělá něco jako Trabant ?

Audi, BMW, Mercedes-Benz, Opel, Porsche, Volkswagen, Ford EU, Smart...

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod Retroboy 24. 5. 2015 23:11

Feldí 1.6 sice jede hezky,ale ten motor není točivej..je to jako když ve fabrice nevěděli jestli to bude benzín nebo nafťák...ten motor má super tah,ideální na tahání vleku...ale nerad se točí. Tohle je starší video kluka z Brna kterýho už pár lidí na dálnici marně dohánělo :D Klasická 1.6 MPi s delší rychlostkou z Feldy 1.9D http://youtu.be/CKPLzwRa_PI
Já jsem měl 1.6 ve 4taktním Wartburgu,ale předělanou na karbec...odezva na plyn byla daleko lepší než u MPi,ale i ta spotřeba za to stála :)
Retroboy
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod anonym 24. 5. 2015 23:30

No já nevím, existují lepší 1.6 na předělání, nemluvě i o jiných motorech než zrovna felďáckej nic :D
anonym

Odeslat příspěvekod Kurt Heimreich 24. 5. 2015 23:42

Jako kdyby to pořád nebyla jen popelnice na kolech...
Odstraněn podpis odporující pravidlům fóra.
Kurt Heimreich
Inventář

Odeslat příspěvekod Retroboy 24. 5. 2015 23:49

ono to má jeden zásadní důvod proč tam je koncernová 1.6.
A tím je minimum dalších úprav. Do Trabanta 4T se montovala 1.1 od VW,do Warana 1.3..tyhle motory mají stejný montážní díry k rychlostce jako 1.6 MPi z Feldy. V Trabantu i Warťasu jsou atypický 4kvaltový převodovky,který nejsou nejtrvanlivější..ale v rámci RVHP byly unašeče poloos do převodovky stejný s prvním Favoritem. Takže je tam X možností na montáž. Když na motor 1.1 nebo 1.3 dáš setrvačník a spojku z Felicie 1.6,tak použiješ přírubu z Felicie 1.6 (mezikus z VW motoru a český převodovky) tak rázem můžeš mít na Wartburský 1.3 nebo Trabantí 1.1 pětikvaltovou převodovku z Favorita/Feldy. Je to takřka s minimem úprav..jen se udělají držáky silentbloků a motoru. Poloosy potom pasujou v pohodě do rychlostky...máš 5kvalt a motor se v rychlostech kolem stovky tolik netočí jako se 4kvaltem. Další výhoda je v ceně a přístupu ke startéru. U původní rychlostky je startér vzadu za motorem a pod karbecem..přístup napytel a cena novýho je kolem 5tisíc. S převodovkou z Fakana máš ke startéru lepší přístup (je vepředu) a reduktorovej z druhovýroby stojí 1500,- a když ti nestačí 1.3,tak se tam dá napchat i ta 1.6.
Další výhodou je to,že na feldí 1.6 můžeš vyměnit ventildekl z původní 1.3 nebo 1.1 a technik na STK nemá šanci poznat,že v autě je 1.6ka pokud nemá stříkačku. Já měl kdysi 4taktního Warana...v něm byl pětikvalt z Favorita a následně 1.6ka z Feldy,ale místo MPi jsem měl hybrid karbecu z Golfa2 a Favorita..dvoukomorovej Pierburg. Jelo to jako střelený i když jsem měl větší kola než který mají bejt na favorití převodovku. S Waranem jsem jezdil denně po R7 a 175 podle GPS nebyl problém http://youtu.be/CKPLzwRa_PI

-- 24. 5. 2015 23:50 --

Kurt Heimreich píše:Jako kdyby to pořád nebyla jen popelnice na kolech...


Popelnice která nevypadá...ale jede :)
Retroboy
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod beskydy 26. 5. 2015 20:45

Správný Trabant je dvoutaktní,kouří a *****í!Musím opravit nevoní
Naposledy upravil beskydy dne 26. 5. 2015 20:46, celkově upraveno 1
beskydy
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod anonym 26. 5. 2015 20:45

:love:
anonym

Odeslat příspěvekod myšpulín 26. 5. 2015 20:48

Jo občas si užívám za jedním Trabantem patřící jednomu zaměstnanci ČD ve stanici Unhošť, kdo přes přejezd v Přítočně jezdí tak tuhle osobu bude znát.
myšpulín
Štamgast

Odeslat příspěvekod Salva Pecka 1. 6. 2016 17:06

Nedávno jsem se potuloval po Montreálu když najednou jsem mezi těmi všemi zvuky mnohoválců uslyšel úplně jinou melodii :-) asi někdo za komára emigroval i s Trábikem :tleskani
Přílohy
Trabant- Montreal.jpg
Foto-Fujifilm/Sony/ Nikon / Ricoh
Audio - Sennheiser HD 650 / AKG K 845 BT/Koss PRO/COWON Plenue D2 / M. F. LX2-HPA / AudioQuest DragonFly Red
PC- Asrock taichi x370/Amd Ryzen/GEFORCE GTX 1060/16GB RAM
Salva Pecka
Nováček
Uživatelský avatar

Předchozí stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků