Ovládání tempomatu VW

Audi, BMW, Mercedes-Benz, Opel, Porsche, Volkswagen, Ford EU, Smart...

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod MELLO 2. 4. 2012 23:13

Každopádně je to fičura na *****
MELLO
MELLO
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod m4lcolm 2. 4. 2012 23:15

No treba u fiatu se da aspon po startu jednorazove do zhasnuti motoru vypnout - holt se clovek nauci ten debilni cudl zmacknout hned povotoceni klicku ve starteru, treba misto rozsveceni svetel, ktere je dnes uz automaticke.
m4lcolm
Trvalý BAN

Odeslat příspěvekod MELLO 2. 4. 2012 23:18

Tak to je ale jen z nouze ctnost
MELLO
MELLO
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod spitfireIX 2. 4. 2012 23:19

MELLO píše:Každopádně je to fičura na *****


Kdyby se to dalo aktivovat pouze podle potřeby, tak by to nemuselo být špatné. Třeba v dlouhé koloně, která spíš nejede, než jede, bych to klidně použil.
spitfireIX
Uživatel deaktivován
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MELLO 2. 4. 2012 23:20

Na to je hybrid
MELLO
MELLO
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod spitfireIX 2. 4. 2012 23:21

MELLO píše:Na to je hybrid


Na co? Na *****?
spitfireIX
Uživatel deaktivován
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Pavel F. 3. 4. 2012 15:01

m4lcolm píše:Jen aby to stacilo. Jezdim dost po meste a co jsem tak narychlo spocital, mam po ceste podle varianty mezi 20 a 30 semafory na jednu cestu, ve spicce stojim na skoro kazdem a zdaleka ne kazdy projedu na prvni zelenou, takze u me by klidne za den nejakych 80-100 startu byt mohlo. To uz pak cislo 90000 neni tak vysoke, byt se pocita se studenymi a po zahrati jsou mene narocne.

Počítáš blbě. I když jezdím celý den po městě (což není každý den a po celý rok), tak v reálu to není víc jak 20-30 startů za den. Než začneš něco takového počítat, tak si to někdy půjč. Aby to zhaslo, tak musí být ještě k tomu splněno dalších milion podmínek, takže ne s každým zastavením se zastaví motor.
Tady bych tu diskuzi rozdělil na dva tábory:
1) První tábor startstop má, zná ji z reálného používání, žije s tím v pohodě a neřeší to.
2) Druhý tábor startstop nemá, nezná z reálu a nadávají, co to je za krám a jak je to na nic.
Nejsem příznivec startstopu, ale mám to a nijak mi to nevadí. Prostě vím, že když zastavím, tak se může motor zastavit.
Pavel F.
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod spitfireIX 3. 4. 2012 15:04

A pak je tu třetí tábor. Ten start-stop nemá a vůbec mu to nevadí.
spitfireIX
Uživatel deaktivován
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod gewehr 3. 4. 2012 15:07

Patrim do druheho tabora (teda mozna tretieho), nemam star-stop, uspora liter dva hore dole ma netrapi, ani to nechcem, pretoze je to len dalsia ficura v aute navyse podobne ako vsakovake cuvacie kamery, 150 druhov parkovacich senzorov, otravne vystrahy nezapnutych pasov pri cuvani a milion dalsich kravin, co automobilky montuju len preto, aby to vykazali voci EU, pripadne mali na com ich marketingove oddelenia lestit prdy.
María de las Mercedes
Karl Friedrich Benz
gewehr
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod miromen4 3. 4. 2012 15:07

A k tomuto taboru se hlasim.
FOCUS 1.5 EB
miromen4
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod skype 3. 4. 2012 15:08

A čtvrtý, který auto start-stop má a štve ho to.
skype

Odeslat příspěvekod m4lcolm 3. 4. 2012 15:08

Pavel F. píše:
m4lcolm píše:Jen aby to stacilo. Jezdim dost po meste a co jsem tak narychlo spocital, mam po ceste podle varianty mezi 20 a 30 semafory na jednu cestu, ve spicce stojim na skoro kazdem a zdaleka ne kazdy projedu na prvni zelenou, takze u me by klidne za den nejakych 80-100 startu byt mohlo. To uz pak cislo 90000 neni tak vysoke, byt se pocita se studenymi a po zahrati jsou mene narocne.

Počítáš blbě. I když jezdím celý den po městě (což není každý den a po celý rok), tak v reálu to není víc jak 20-30 startů za den. Než začneš něco takového počítat, tak si to někdy půjč. Aby to zhaslo, tak musí být ještě k tomu splněno dalších milion podmínek, takže ne s každým zastavením se zastaví motor.
Tady bych tu diskuzi rozdělil na dva tábory:
1) První tábor startstop má, zná ji z reálného používání, žije s tím v pohodě a neřeší to.
2) Druhý tábor startstop nemá, nezná z reálu a nadávají, co to je za krám a jak je to na nic.
Nejsem příznivec startstopu, ale mám to a nijak mi to nevadí. Prostě vím, že když zastavím, tak se může motor zastavit.

Takže klasika, kdo to nemá, závidí. ;-)
m4lcolm
Trvalý BAN

Odeslat příspěvekod orgasmic 3. 4. 2012 15:11

Nemam a nechtel bych to. Na sluzebnim jsem to mel a bylo to deaktivovane.
Jen chujovina, co se muze ***** a neverim, ze to motoru nevadi.
NEevlim, tedy jsem.
orgasmic
Poslední varování
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod skype 3. 4. 2012 15:12

Kdyby to slo vypnout na furt tak OK. Ale ze se zapne po kazdym nastartovani je neskutecnej oser.
skype

Odeslat příspěvekod spitfireIX 3. 4. 2012 15:13

gewehr píše:Patrim do druheho tabora (teda mozna tretieho), nemam star-stop, uspora liter dva hore dole ma netrapi, ani to nechcem, pretoze je to len dalsia ficura v aute navyse podobne ako vsakovake cuvacie kamery, 150 druhov parkovacich senzorov, otravne vystrahy nezapnutych pasov pri cuvani a milion dalsich kravin, co automobilky montuju len preto, aby to vykazali voci EU, pripadne mali na com ich marketingove oddelenia lestit prdy.


Já bych se start-stopu ani tak nebránil, kdyby to byla funkce, kterou člověk zapne a vypne podle toho, jak chce a né krám, co se zapne podle pokynů z Bruselu a jde díky chorejm mozkům tamtéž vypnout složitě, pouze dočasně a nebo vůbec.
spitfireIX
Uživatel deaktivován
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků