Ovládání tempomatu VW

Audi, BMW, Mercedes-Benz, Opel, Porsche, Volkswagen, Ford EU, Smart...

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod spitfireIX 2. 4. 2012 17:47

mlaskac píše:myslím že volba motorizace dost vypovídá o stavu "vyzrání/vyspělosti" majitele, takže melouš nam dědkuje a pohodlní


Jiní to dědkovatění kamuflují velkým autem se silným motorem :D
spitfireIX
Uživatel deaktivován
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MELLO 2. 4. 2012 17:47

mlaskac píše: myslím že volba motorizace dost vypovídá o stavu "vyzrání/vyspělosti" majitele, takže melouš nam dědkuje a pohodlní :-)



Jo,jo, už tomu tak nepochybně bude, cítím každým rokem víc a víc
MELLO
MELLO
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Klokan.Jack 2. 4. 2012 17:49

mlaskac píše:no pozoruju čím dál od prahy tim větší pohodáři (teda konkrétně jihlava, nevím jak ova nebo cheb).

To nevim, Jezdím kolem Prahy a nic a jediný kde mě chytili je u Břeclavi a pravda, byl to pro ně pohodový litr. :mrgreen:
Asi budu jezdit těch 150km/h, to ještě nechávají a bude klid

-- 2. 4. 2012 17:53 --

MELLO píše:Jo,jo, už tomu tak nepochybně bude, cítím každým rokem víc a víc

Máš dítě? Nebo vozíš? Rapidně sem změnil styl ježdění. Takže už konečně vykazuji hodnoty spotřeby blížící se udávaným výrobcem :D
VW Passat 2.0 BiTDI 7 st. DSG 4 motion

druhé v rodině : Seat Leon ST 1.2 TSI 110 k 7 st. DSG

Dříve: VW Passat All Track 2.0 TDI 125 KW 4motion 6 st.DSG , OII FL 1.6 TDI CR se 7st. DSG , OI 1.9 TDI 81 KW, OII 1.9 TDI PD 77 Kw
Klokan.Jack
Štamgast
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod anonymni 2. 4. 2012 18:08

spitfireIX píše:
ajif píše:komentuju to tak,k že to je pořád ***** drahá služba ... na to, co za ty prachy dostávám


Buď rád, že tě neobsluhujou každý den... :D

dopravácí mě obsluhujou v průměru asi jednou za 6 let :hm

-- 2. 4. 2012 18:09 --

spitfireIX píše:
mlaskac píše:myslím že volba motorizace dost vypovídá o stavu "vyzrání/vyspělosti" majitele, takže melouš nam dědkuje a pohodlní


Jiní to dědkovatění kamuflují velkým autem se silným motorem :D

jezevčík není zas tak velký auto a 1.8 TSI není zas tak silný motor :pozor :nenapadne
anonymni

Odeslat příspěvekod Klokan.Jack 2. 4. 2012 18:49

A ještě je tu jedna pro mě budoucí ,,vychytávka,, které se asi nevyhnu a to BMT. Už s tím někdo jezdí, jak si případně zvyká?
VW Passat 2.0 BiTDI 7 st. DSG 4 motion

druhé v rodině : Seat Leon ST 1.2 TSI 110 k 7 st. DSG

Dříve: VW Passat All Track 2.0 TDI 125 KW 4motion 6 st.DSG , OII FL 1.6 TDI CR se 7st. DSG , OI 1.9 TDI 81 KW, OII 1.9 TDI PD 77 Kw
Klokan.Jack
Štamgast
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod řidič Pavel 2. 4. 2012 20:27

BMT je v pohodě, mám to v Sharanu. Pravdou je, že já byl na vypínání motoru zvyklý, měl jsem Prius a manželka má stále hybridního Lexuse.
Prostě dojedeš na křižovatku a pokud budeš držet brzdu nebo hodíš DSG do P, tak se ti vypne motor. Při puštění brzdy v D režimu se motor hned nahodí. Pravda, v Priusu i v Lexusu se benzínový motor nahazoval téměř neznatelně, ale i s tím dieselem se na to dá zvyknout.
Jediné, co bych tomu vytknul je to, že bych vypnutí motoru oddálil aspoň o vteřinu, dost často se mi stává, že dojedu ke křižovatce, rozhlédnu se doleva, doprava, motor se vypne, hned pouštím brzdu a motor zase hned startuje.
Jinak je docela příjemný stát na semaforech a neposlouchat "chrochty-chrochty"...
řidič Pavel
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Klokan.Jack 2. 4. 2012 21:48

řidič Pavel píše:Jediné, co bych tomu vytknul je to, že bych vypnutí motoru oddálil aspoň o vteřinu, dost často se mi stává, že dojedu ke křižovatce, rozhlédnu se doleva, doprava, motor se vypne, hned pouštím brzdu a motor zase hned startuje.

Tak to byl přesně můj dojem když sem se jel projet s Tuaregem. Dojel sem druhý do křižovatky a motor stop, auto přede mnou hned odjelo, potřeboval sem se posunout abych tam viděl, takže hned start a než sem se podíval L a R tak to chcíplo a hned zase start a odjezd. To mi řekněte jak dlouho to startér,baterka atd. vydrží? Navíc dřív platilo, že nejvíc to sežralo právě při startu. Ta ekologie nás zabije. :mrgreen:
VW Passat 2.0 BiTDI 7 st. DSG 4 motion

druhé v rodině : Seat Leon ST 1.2 TSI 110 k 7 st. DSG

Dříve: VW Passat All Track 2.0 TDI 125 KW 4motion 6 st.DSG , OII FL 1.6 TDI CR se 7st. DSG , OI 1.9 TDI 81 KW, OII 1.9 TDI PD 77 Kw
Klokan.Jack
Štamgast
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod sprint 2. 4. 2012 21:50

Kdybych už si vybral auto s tímhle systémem, tak bych požadoval po prodejci jeho trvalé vypnutí a pokud by to nešlo, řekl bych že jdu ke konkurenci.
Opel Astra 1.4T
Yamaha Xmax 400

"Pokus je prvním krokem k nezdaru"
sprint
Guru

Odeslat příspěvekod MELLO 2. 4. 2012 22:06

+1
MELLO
MELLO
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Klokan.Jack 2. 4. 2012 22:10

Tak by ti poděkovali a šel bys. Vypnout to nejde. Teda možná jo, ale nikdo ti to ofiko neudělá.
Takže -1
VW Passat 2.0 BiTDI 7 st. DSG 4 motion

druhé v rodině : Seat Leon ST 1.2 TSI 110 k 7 st. DSG

Dříve: VW Passat All Track 2.0 TDI 125 KW 4motion 6 st.DSG , OII FL 1.6 TDI CR se 7st. DSG , OI 1.9 TDI 81 KW, OII 1.9 TDI PD 77 Kw
Klokan.Jack
Štamgast
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod miromen4 2. 4. 2012 22:15

V tomhle připadě to opravdu v servise jen tak někdo nedeaktivuje. Tuhle vifikundaci nam byl čert dlužen.
FOCUS 1.5 EB
miromen4
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod sprint 2. 4. 2012 22:20

Musí to jít úplně jednoduše přes diagnostiku.
Opel Astra 1.4T
Yamaha Xmax 400

"Pokus je prvním krokem k nezdaru"
sprint
Guru

Odeslat příspěvekod spitfireIX 2. 4. 2012 22:51

ajif píše:jezevčík není zas tak velký auto a 1.8 TSI není zas tak silný motor :pozor :nenapadne


Taky nemluvím o sobě. Já to maskuju jinak :pozor
spitfireIX
Uživatel deaktivován
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod řidič Pavel 2. 4. 2012 23:00

No, jelikož stopstart funguje až u teplýho, promazanýho motoru,zátěž startéru je výrazně nižší než u studenýho motoru (pozná se to podle zvuku startu, poklesu napětí na voltmetru), tak bych se toho nebál, že by to startér nevydržel, když je je i na to konstruován. Někde jsem četl, že životnost těchto odolnějších startérů je kolem 90 tisíc studených startů. Tak si to sami spočtěte.
řidič Pavel
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod m4lcolm 2. 4. 2012 23:09

Jen aby to stacilo. Jezdim dost po meste a co jsem tak narychlo spocital, mam po ceste podle varianty mezi 20 a 30 semafory na jednu cestu, ve spicce stojim na skoro kazdem a zdaleka ne kazdy projedu na prvni zelenou, takze u me by klidne za den nejakych 80-100 startu byt mohlo. To uz pak cislo 90000 neni tak vysoke, byt se pocita se studenymi a po zahrati jsou mene narocne.
m4lcolm
Trvalý BAN

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků