VW Amarok - 8st automat

Audi, BMW, Mercedes-Benz, Opel, Porsche, Volkswagen, Ford EU, Smart...

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod Mikey89 11. 3. 2012 15:37

Já ho viděl vystavenýho ve sparu v Český Lípě a je to pěkně velká kráva... Se docela divim že do toho dávaj jenom čtyřválce
'01 BMW E39 530i. . . . . . 170kW @ 5900 rpm
'07 Ford Focus CC 1.6 . . . 74kW @ 6000 rpm
Mikey89
Insomniak roku 2010
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod JardaB 11. 3. 2012 17:22

mlaskac píše:
:-) to s tou dynamikou je fakt dobry zvlast u monster jako je q7 nebo amarok. HDM ma miliardu výhod, s DSG jsem jezdil a chci ji vidět po 300tkm.


A jednu zasadni nevyhodu v principialne velkych ztratach vykonu, tam bych videl mozny prinost takhle velkeho poctu stupnu, zvlast jestli jde HDM locknout i pri nizsich kvaltech (tzn pri provozu v obci). Jinak to zere jak krava pri nizkych rychlostech.
JardaB
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod mlaskac 11. 3. 2012 17:45

Mikey89 píše:Já ho viděl vystavenýho ve sparu v Český Lípě a je to pěkně velká kráva... Se docela divim že do toho dávaj jenom čtyřválce


přesně za 850 tisíc čekám víc než podmotorovanou dvojturbku. pokud to má mít pracant nechť tam narvou starej vr6 nebo 3.0tdi kterje mají lééta vyzkoušenej.

Ať si říkají co chtějí raději otci koupím mpv od dacie než toto. jako asi to fungovat bude už jsem viděl videa jak jezdí amarok s uříznutou střechou po libyjské pouští a fungoval.
mlaskac
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod bleach 12. 3. 2012 12:40

Mikey89 píše:Já ho viděl vystavenýho ve sparu v Český Lípě a je to pěkně velká kráva... Se docela divim že do toho dávaj jenom čtyřválce

vsechny tereni pickuupy jsou ctyrvalce(hilux, ranger, mitsu, d-max..) vyjimkou potvrzujici pravidlo je navara 3,0
bleach
Inventář

Odeslat příspěvekod K86 12. 3. 2012 13:17

mozna ctyrvalce jo, ale o jakym objemu? kolem 3l, ne? tam se da o neco oprit, ale ne u dvouturbovyho dvoulitru
GVII kombi 1.6 TDI 85kw
S-Max 2.0TDCI 120kw
911 997.1 C 239kw

Používejte pravý jízdní pruh, idioti!!!
K86
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Vana666 12. 3. 2012 13:43

myslíš že ten dvoulitr má menší krouťák ?
(neřeším teď spolehlivost a životnost, jen výkony)
Vana666
Servismen
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod mlaskac 12. 3. 2012 13:51

bleach píše:
Mikey89 píše:Já ho viděl vystavenýho ve sparu v Český Lípě a je to pěkně velká kráva... Se docela divim že do toho dávaj jenom čtyřválce

vsechny tereni pickuupy jsou ctyrvalce(hilux, ranger, mitsu, d-max..) vyjimkou potvrzujici pravidlo je navara 3,0


chtěl jsi napsat všechny evropské. mj pajero dělalo v6 ten třílitr a ten byl sakra pomalej/línej.

samozřejmě nejde o kultivovanost (tatra má v10 v8 a je to uplně někde jinde) ale o výkon tj stačí dolovat z 2,7-2,3 litrového čtyřválce totéž a dobře (čti krátce) zpřevodovat.

přitom tahle kategorie je strasně podceňovaná a v tomto americe dost závidím (obrovská aglomerace - evropan nikdy nepochopí). tady mají i pidiměsta s 50k obyvatel četu odlízecích aut které zbytek roku stojí na place - pokud zrovna natahají vlečku. To v situaci kdy to řeší buď universálnější traktor a nebo UTV/ATV (v pohodě utáhnu 2,5 radlici a preciznější jsem neměřitelně proti traktoru se zadní a kamionu vepředu). Takže multicar nebo kubova ideál.

Proto si myslím že amarok nebude propadák ale díru do světa neudělá (zůstane nedoceněn). Krásne jě to vidět na defenderech dělají s v takovým množství nástaveb až z toho u srdce zahřeje.

-- 12. 3. 2012 13:52 --

Vana666 píše:myslíš že ten dvoulitr má menší krouťák ?
(neřeším teď spolehlivost a životnost, jen výkony)



chci videt co udela slavnej amarok s biturbem az pojede 80cm v strikajici vode pod zatezi (po zatezi) a turbo se vyda do vecnych lovist.
mlaskac
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Vana666 12. 3. 2012 13:53

to mluvíš o té spolehlivosti
Vana666
Servismen
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod mlaskac 12. 3. 2012 13:53

traktory mají bežně pod 200k (zetory) a jaké podávají pracovní výkony a jak dlouho jedou "na plnej kotel" . co by v tomto režimu řekl amarok se životností jen domýšlím .

-- 12. 3. 2012 13:54 --

Vana666 píše:to mluvíš o té spolehlivosti



ne to nemyslím, jde o to že to bude asi dost velká rána když se na něj dostane voda.
mlaskac
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod robbert 12. 3. 2012 13:54

Kolik má brodivost? Myslím, že by tě výrobce rychle přesvědčil o porušení podmínek provozu...
Mé příspěvky vyjadřují mé názory. Chcete se mnou nesouhlasit? Můžete, ale to je asi vše, co můžete.

Bože, dej mi sílu, abych změnil, co změnit mohu, dej mi trpělivost, abych snesl to, co změnit nemohu, dej mi moudrost, abych to od sebe rozeznal.
Nekácet!
robbert
Trvalý BAN
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Vana666 12. 3. 2012 13:55

mlaskač: to jsem pochopil
ale furt je to o spolehlivosti (i za ztížených podmínek)
Vana666
Servismen
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod mlaskac 12. 3. 2012 14:00

robbert píše:Kolik má brodivost? Myslím, že by tě výrobce rychle přesvědčil o porušení podmínek provozu...


kaluž a roztřik. mě je to jedno, já když vidím ty 30 let staré motory v homemade traktorech jak bez problémů fičí i teď tak bych chtěl vidět amarok za 30 let.
mlaskac
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Vana666 12. 3. 2012 14:02

v rámci ekologie se dnes už nic nedělá na třicet let
jen krátce použít a do šrotu a hned se vyrábí další
asi je to z hlediska šetření zdrojů lepší ... :hm
Vana666
Servismen
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod skype 12. 3. 2012 14:02

Do Pajera se V6 daval jen chvili, potom zase R4
skype

Odeslat příspěvekod mlaskac 12. 3. 2012 14:08

Vana666 píše:mlaskač: to jsem pochopil
ale furt je to o spolehlivosti (i za ztížených podmínek)



ne je to o TCO dané věci. ne nadarmo se doteď prodává NIVA protože sice se tady všichni ledasčemu smějeme ale nějakýmu geodetovi mebo zeměhryzci udělá za 149 tisíc lepší službu než amarok a ještě s vozejkem.

ano amarok je právě ten evropskej model, naložit 600kg a dovézt to z XY. Silně pochybuju že amarok dá 1500kilo na korbě a přitom by to bylo super auto. já to auto nehaním ale pickup by měl být "heavy duty".

pokud ovšem nebylo cílem pouze amarok beach edition, quad edition, moto edition, surf edition. myslím že by měl rozhodnout zákazník. člověk co dělá údržbu veřejné zeleně ať si da 2.0 BTDI někdo kdo tahá koně/bobcat ať si dá 3.0

ve spotřebě rozdíl opravdu nebude, jsou to jen eko kecy. když k 1.9tdi octavii připojím vozík s 750kg půjde na dálnici při 100km hod spotřeba o 2litry nahoru. když totéž udělám s 3.0tdi půjde nahoru o dvě desetinky. včera jsem vezl po dálnici něco co jsem s felicí táhl v pátek a spotřeba šla na přes deset litrů a jel jsem místy 80. včera v noci jsem si projel 130km/h D1 s 3.0tdi a spotřeba byla nemlich to samá jako když bych jel bez toho. resp šla nahoru o 0,4 ale moje rychlost rozhodně nešla označit za bezpečnou (jel jsem tak 145 s 130km vozíkem).

takže je to o provozním režimu, podle mě nejde jen o to to dobře zpřevodovat (do pomala) ale i odhadnout možnosti toho auta. nicméně sleduju trend i u dodávek dávat tam 1,9tdi resp 2.0tdi a je mi z toho blivno. U auta se musí hledět na provozní režim a celkový dopad na ŽP ne jen motoricko syntetické parametry. Co takovej vyprošťovací tank, dají mu nakonec 1.4 TTTTTTTTTSI?

-- 12. 3. 2012 14:09 --

Vana666 píše:v rámci ekologie se dnes už nic nedělá na třicet let
jen krátce použít a do šrotu a hned se vyrábí další
asi je to z hlediska šetření zdrojů lepší ... :hm


ale kulové, je to vidět jak se spousta věcí dostane pod výrobní ceny v udržitelném jen díky importu z číny. viz motorová pila za 1900 kč.
mlaskac
Inventář
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků