VW Amarok - 8st automat

Audi, BMW, Mercedes-Benz, Opel, Porsche, Volkswagen, Ford EU, Smart...

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod Jim 8. 3. 2012 08:16

Tak jsem se dozvěděl, že do Amaroka začali instalovat 8st automat a to pouze v kombinaci s 2.0BiTDI, jež byl posílen na 132kW.
Co na to říkáte, není těch stupňů až příliš moc? Zvlášť pro takový typ auta, které není určeno k rychlým přesunům? Dle mých zkušeností s 6st DSG u TDI 125kW je počet stupňů zcela dostatečný.
Je to DSG nebo klasický HDM? Víc jsem po tom nepátral.

To auto nekupuji, jen mě to čistě zaujalo... :-)
Fabia RS Dieselpower - 274PS@578Nm - EX
BMW 335Cd Dieselpower - 340PS@707Nm
Jim
TDI tuner roku 2007

Odeslat příspěvekod robbert 8. 3. 2012 08:23

Proč by jich mělo být moc? Je to auto do terénu, takže stupně budou kratší a na silnici pak pojede v pohodě. Vůbec bych se toho nebál.

Horší, kdyby to byl manuál :mrgreen:
Mé příspěvky vyjadřují mé názory. Chcete se mnou nesouhlasit? Můžete, ale to je asi vše, co můžete.

Bože, dej mi sílu, abych změnil, co změnit mohu, dej mi trpělivost, abych snesl to, co změnit nemohu, dej mi moudrost, abych to od sebe rozeznal.
Nekácet!
robbert
Trvalý BAN
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Dix_ 8. 3. 2012 08:24

Je to 8.st.Tiptronic.Mimo Amorak se ještě montuje do Audi A8 a Touaregu.U té A8 u 4.2 TDI s touhle převodovkou to má při 120 kmh/h 1200 otáček.Jinak je to HDM.Kromě VW má ještě BMW 8.st automat,řada 5,6,6 Gran Coupe.
Bez bodů
FI 1.4 44 KW
FIIC 1.2 51 KW Sport
Auto jedině s automatem
Dix_
VIP uživatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod JardaB 8. 3. 2012 08:29

Tak to bude servisni lahudka, hotovej poklad tohle auto (spis asi pokladnicka :mrgreen: )
Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant
Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik
Twingo II, 43 kW
Fikus MKII 1.6 TDCI 66 kW
[Fikus 1.6Ti RIP]
JardaB
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Jim 8. 3. 2012 08:56

No, každopádně si to budu muset vyzkoušet, jaký to v praxi je. Nejen u VW.

Dix: není to ten všeobecně známý automat od ZF? Předpokládám, že v Amaroku 1200 rpm při 120 točit nebude, vid? :-)
Fabia RS Dieselpower - 274PS@578Nm - EX
BMW 335Cd Dieselpower - 340PS@707Nm
Jim
TDI tuner roku 2007

Odeslat příspěvekod Dix_ 8. 3. 2012 09:04

Jim:Ten od ZF má BMW.Tohle je myslím upravenej ten 6.st.Tiptronic.U Amaroku netuším,jaké to bude mít otáčky.
Bez bodů
FI 1.4 44 KW
FIIC 1.2 51 KW Sport
Auto jedině s automatem
Dix_
VIP uživatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod K86 8. 3. 2012 09:43

jako uzivatel, ktery nema moc v lasce automaty k tomu muzu rict toto,
jel jsem s nekolika modernimi automaty posledni doby ktere mely patrit ke spicce na trhu, Yetti 2,0TDI 103kw, DSG prevodovka nevedela obcas co delat a hodila tam spatny kvalty, Infiniti FX50S jedna z mala prevodovek kde delala presne to co jsem chte ja, nikoliv ona, BMW 740D x-drive, tam byl taky osmistupnovy automat, fungoval docela dobre, ale obcas misto podrazeni zaradil nahoru. 5GT 550i perfektni fungovani
530xD me moc nenadchla, ale ucel to asi splni. Q7 4,2TDi pouze sestikvalt, ale fungoval prekvapive dobre!
Po probirani veci s dlouholetymi uzivately automatu jsme se shodli na tom, ze aby automat fungoval, musi mit oporu v dostatecne silnem motoru. A jak uz tu nekdo nekdy psal, ctyrvalce nemaji s automatem cenu. V Pripade Amaroku, dvakrat oturbeneho motoru s relativne malym objemem to nebude zadna slava
Seat Leon ST TGI
Mondeo IV C FL 1,6EB - doufám že moje poslední setkání s benzínem od Fordu :-D

Používejte pravý jizdní pruh, idioti!!!
K86
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Dix_ 8. 3. 2012 09:45

Ještě je dobrej Asin u P 508 GT.Je i u Insignie,ale tam řadí dobře až od MY12.
Bez bodů
FI 1.4 44 KW
FIIC 1.2 51 KW Sport
Auto jedině s automatem
Dix_
VIP uživatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Dusan 8. 3. 2012 09:48

Dix_ píše:Jim:Ten od ZF má BMW.Tohle je myslím upravenej ten 6.st.Tiptronic.U Amaroku netuším,jaké to bude mít otáčky.


A Tiptronic je asi co? Myslite, ze ma Audi nekde tovarnu na prevodovky? Realne automaty dela ZF, GM, Aisin-Warner a to je 90% prevodovek na trhu. Automobilky na to jenom daji napis Tiptronic, Geartronic, Steptronic ... a montuji je do aut.

JardaB píše:Tak to bude servisni lahudka, hotovej poklad tohle auto (spis asi pokladnicka :mrgreen: )


O ozubene kolecko vice nebo mene, to uz je celkem jedno. Spolehlivost a servisni naklady automatu urcuji uplne jine veci nez pocet prevodu.

K86 píše:Po probirani veci s dlouholetymi uzivately automatu jsme se shodli na tom, ze aby automat fungoval, musi mit oporu v dostatecne silnem motoru. A jak uz tu nekdo nekdy psal, ctyrvalce nemaji s automatem cenu. V Pripade Amaroku, dvakrat oturbeneho motoru s relativne malym objemem to nebude zadna slava


DSG je jedina pouzitelna volba pro ctyrvalcove motory. Neni dokonala, ale neni tak spatna aby kvuli ni clovek preferoval kvedlani.
Auto: Infiniti M37s
AV: Onkyo 805, Sony VPL-HW55ES, HTPC
Mob: Galaxy S8+
Dusan
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod K86 8. 3. 2012 10:02

Jestli je DSG jedina pouzitelna, tak teda potes koste
Seat Leon ST TGI
Mondeo IV C FL 1,6EB - doufám že moje poslední setkání s benzínem od Fordu :-D

Používejte pravý jizdní pruh, idioti!!!
K86
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod JardaB 8. 3. 2012 10:05

Hlavne s HDM to proste z principu vic zere, hlavne ve meste.
A co se tyce servisu, tak cim vic prevodu, tim vic lamel, spojek, tesneni, lozisek, prace.... Ma to velky vliv na cenu servisu. I kdyz on to tady stejne nikdo dohromady ani neda.
Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant
Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik
Twingo II, 43 kW
Fikus MKII 1.6 TDCI 66 kW
[Fikus 1.6Ti RIP]
JardaB
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Dusan 8. 3. 2012 10:06

Tak rozhodne je pouzitelnejsi pro ctyrvalcove motory nez klasicka HDM, ktera totalne zabije jakoukoliv dynamiku. Na obcas lehce chaoticke razeni DSG se da zvyknout, na naprostou absenci vykonu nikoliv.
Auto: Infiniti M37s
AV: Onkyo 805, Sony VPL-HW55ES, HTPC
Mob: Galaxy S8+
Dusan
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod jenyk103 11. 3. 2012 11:58

Podle mých zkušeností je HDM k dvoulitrovému naftovému čtyřválci dobrá volba. Rozhoduje krouticí moment, který má takový motor už dostatečný. K benzínu bych to nedoporučil.
jenyk103
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod mlaskac 11. 3. 2012 12:15

Dusan píše:Tak rozhodne je pouzitelnejsi pro ctyrvalcove motory nez klasicka HDM, ktera totalne zabije jakoukoliv dynamiku. Na obcas lehce chaoticke razeni DSG se da zvyknout, na naprostou absenci vykonu nikoliv.



:-) to s tou dynamikou je fakt dobry zvlast u monster jako je q7 nebo amarok. HDM ma miliardu výhod, s DSG jsem jezdil a chci ji vidět po 300tkm.
mlaskac
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod jandaxx 11. 3. 2012 15:05

V pátek jsem ho viděl v Brně na výstavě a je to teda fakt kus auta.
jandaxx
Uživatel deaktivován

Další stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků