Koncernové adaptivní tlumiče DCC

Audi, BMW, Mercedes-Benz, Opel, Porsche, Volkswagen, Ford EU, Smart...

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod spitfireIX 29. 2. 2012 12:24

Dusan píše:Jinak stavitelne tlumice na BMW, coz jsou auta zatezovana mnohem vice nez jakykoliv VW....


Tomu nerozumím. Proč jsou v BMW tlimiče více zatěžovány?
spitfireIX
Uživatel deaktivován
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod eLzyx 29. 2. 2012 12:45

jestli pak to nebude vyšší hmotností, vyšším výkonem, ale třeba i tím, že BMW vlastní převážně "magoři" a VW spíše šetřílkové :hm
eLzyx
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Dusan 29. 2. 2012 12:47

Presne tak, stavitelne tlumice na BMW jsou primarne na sedmickach, coz jsou mnohem tezsi auta nez nejaky Passat, v prumeru jezdi rychleji a celkove maji tezsi zivot. Pokud na takovem aute vydrzi stavitelny tlumic treba 250.000km, tak by rozhodne u Passatu nemel odejit po tretine. Ale to je o tom premiova vlajkova lod versus spotrebka ve stredni tride.
Auto: Infiniti M37s
AV: Onkyo 805, Sony VPL-HW55ES, HTPC
Mob: Galaxy S8+
Dusan
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod spitfireIX 29. 2. 2012 12:47

Nebo jsou řidiči BMW vyžranější. Je to značka úspěšných manažerů a platí hubený manažer=hubené výsledky ;-)

-- 29. 2. 2012 11:48 --

Dusan píše:Presne tak, stavitelne tlumice na BMW jsou primarne na sedmickach, coz jsou mnohem tezsi auta nez nejaky Passat, v prumeru jezdi rychleji a celkove maji tezsi zivot. Pokud na takovem aute vydrzi stavitelny tlumic treba 250.000km, tak by rozhodne u Passatu nemel odejit po tretine. Ale to je o tom premiova vlajkova lod versus spotrebka ve stredni tride.


Nojo, ale ekvivalentem sedmičky není Passat, ale Phaeton a ten lehčí nebude...
spitfireIX
Uživatel deaktivován
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Dusan 29. 2. 2012 12:53

Phaeton bych neresil, je jich tak malo, ze zadna relevantni statistika ci alespon zkusenosti z jejich provozu neexistuji.
Auto: Infiniti M37s
AV: Onkyo 805, Sony VPL-HW55ES, HTPC
Mob: Galaxy S8+
Dusan
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod anonymni 29. 2. 2012 12:58

eLzyx píše:ale ta výdrž standardních tlumičů je mizérie. Na C70 jsem měl tlumiče 230t km, kdy v cca 210t km byly na testu účinnosti a byly v pohodě. Na S60 mám 150t km a ani náznak, že by je bylo třeba měnit.

já na Octě po 140 tkm měl tlumiče na testu pořád "vpohodě", ale auto už dobrých 40tkm v zatáčkách zdaleka tak nedrželo jako zamlada ... takže výsledky testů jsou mnohdy zavádějící
anonymni

Odeslat příspěvekod spitfireIX 29. 2. 2012 13:00

Dusan píše:Phaeton bych neresil, je jich tak malo, ze zadna relevantni statistika ci alespon zkusenosti z jejich provozu neexistuji.


Ale kdyby byla, tak by se člověk divil :D
spitfireIX
Uživatel deaktivován
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Captain Slow 29. 2. 2012 13:04

Akorát si zapomněl zmínit že 1 tlumič na 7er bude stát jako 4 na passat ;)
Captain Slow
VIP moderátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod orgasmic 29. 2. 2012 13:14

Znamy mel na MB AMG taky v pyci tlumice a jeden stal 3500...jenze ojro :D
NEevlim, tedy jsem.
orgasmic
Poslední varování
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Dusan 29. 2. 2012 13:16

Neni to tak hrozne, kilometrova cena bude nizsi a hlavne to zajima az nejakeho tretiho majitele, protoze jeste v dobe kdy bezny prvomajitel sedmu prodava maji tlumice stale slusnou cast sve zivotnosti pred sebou.

orgasmic píše:Znamy mel na MB AMG taky v pyci tlumice a jeden stal 3500...jenze ojro :D


AMG je pruser vzdycky. Na normalni Mercedesy se ty dily daji sehnat casto za velice zajimave ceny.
Auto: Infiniti M37s
AV: Onkyo 805, Sony VPL-HW55ES, HTPC
Mob: Galaxy S8+
Dusan
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod eLzyx 29. 2. 2012 13:20

ajif píše:
eLzyx píše:ale ta výdrž standardních tlumičů je mizérie. Na C70 jsem měl tlumiče 230t km, kdy v cca 210t km byly na testu účinnosti a byly v pohodě. Na S60 mám 150t km a ani náznak, že by je bylo třeba měnit.

já na Octě po 140 tkm měl tlumiče na testu pořád "vpohodě", ale auto už dobrých 40tkm v zatáčkách zdaleka tak nedrželo jako zamlada ... takže výsledky testů jsou mnohdy zavádějící

bych to asi vyměnil, kdyby to plavalo :hm
eLzyx
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod anonymni 29. 2. 2012 13:31

já to taky vyměnil, jen jsem chtěl vědět, jak dopadnou v tom slavným testu ;)
anonymni

Odeslat příspěvekod orgasmic 29. 2. 2012 13:33

A prekvapive dobre :D
NEevlim, tedy jsem.
orgasmic
Poslední varování
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod anonymni 29. 2. 2012 13:36

jo, to mě právě zarazilo a na takovej test se jim příště zvysoka vyseru. Ale tak na STK by to třeba prošlo :hm
anonymni

Odeslat příspěvekod eLzyx 29. 2. 2012 13:48

ajif píše:já to taky vyměnil, jen jsem chtěl vědět, jak dopadnou v tom slavným testu ;)

já neměl důvod testovat, auto se chovalo dobře, ale když jsem byl v servisu, tak mi test provedli (zdarma) a zjistili vlastně to co vím - netřeba měnit.
eLzyx
Veterán
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků