Koncernové adaptivní tlumiče DCC

Audi, BMW, Mercedes-Benz, Opel, Porsche, Volkswagen, Ford EU, Smart...

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod T.E.CH 27. 2. 2012 17:18

Máte s tím někdo zkušenost, jak to dlouhodobě funguje?Zda to není poruchové a kolik stojí případná výměna po skončení životnosti.Zkušenosti využítí a spokojenosti či nespokojenosti jsou vítány.
Naposledy upravil T.E.CH dne 27. 2. 2012 18:33, celkově upraveno 1
T.E.CH
Veterán

Odeslat příspěvekod Captain Slow 27. 2. 2012 17:25

100% spokojenost, zavedl bych to jako standard pro cokoli od VW group s koly nad 16". Komfortní mód by mohl být měkčí a sportovní tužší.

Odhadovaná životnost (zroj jedna paní povídala) okolo 80-120tkm. Cena 25 - 35 000 včetně práce.
Captain Slow
VIP moderátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod řidič Pavel 27. 2. 2012 17:32

Jestli je odhadovaná životnost cca. 120 kkm a výměna za 25-35 kKč (tipuji že jen tlumiče bez práce), tak to děkuji, že je ve standardu nemám.
Dodávaná kola na mém VW se v mé výbavě pod 17" nedělají a při mém předpokládaném nájezdu 300kkm za 8 let by to byla další rána. Stačí, že budu platit turba, vstřiky a další ptákoviny... :-)
řidič Pavel
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Marek Zrak 27. 2. 2012 17:51

Já taky ne a neschází mi.
T.E.CH. oprav si nadpis tématu
F-150 5,0 ROUSH
M2
Coupe JCW KW3
Scania R490

hoonring.cz
Marek Zrak
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod T.E.CH 28. 2. 2012 17:22

No tak to nevychází zas tak levně.Otázkou je, jestli to nevydrží více...
T.E.CH
Veterán

Odeslat příspěvekod robbert 28. 2. 2012 17:24

Mě se zdá, že se tohle řešilo v tématu Sharan 2010...
Mé příspěvky vyjadřují mé názory. Chcete se mnou nesouhlasit? Můžete, ale to je asi vše, co můžete.

Bože, dej mi sílu, abych změnil, co změnit mohu, dej mi trpělivost, abych snesl to, co změnit nemohu, dej mi moudrost, abych to od sebe rozeznal.
Nekácet!
robbert
Trvalý BAN
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Agent0019 28. 2. 2012 18:32

Mame ich v tourane. Je to fajn na komfort. v comfortnom rezime je to fajn, v sportovom by mohli byt o trosku viac tuhsie.
Auto je firemne a budeme ho mat maximalne 30t km takze problemy s poruchovostou ti nepoviem. Ale zatial vsetko vpohode a chvalim si.
4x4 má tú výhodu, že zapadneš až na najodlahlejších miestach.
Agent0019
Nováček
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod eLzyx 28. 2. 2012 19:12

Captain Slow píše:Odhadovaná životnost (zroj jedna paní povídala) okolo 80-120tkm. Cena 25 - 35 000 včetně práce.

ta cena je za všechny 4ks? :hm Ve Volvu to vychází asi na 16t Kč/kus (ale dají se sehnat mimo autorizák za 6-8t Kč), životnost cca 150t km. A mám za to, že jsou od Monroe
eLzyx
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod T.E.CH 28. 2. 2012 20:16

No tak příplatek za to je cca 21 tkč tuším....takže 16 tisíc se mi jeví jako hodně drahé, ale možné je vše.Ty kjvy autorizační násobí všechno dvěma a olej i třema.:-)
Docela by mne zajímalo, jak to je přesně.Snad to někdo zjistí....
T.E.CH
Veterán

Odeslat příspěvekod eLzyx 28. 2. 2012 20:31

musíš počítat s tím, že u běžného auta je cena kalkulována včetně tlumičů, které v případě objednávky adaptivních tlumičů neosazují. Takže si k těm 21t Kč připočítej ještě cca 8000Kč za obyčejné tlumiče.
eLzyx
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod T.E.CH 29. 2. 2012 09:30

Kolega ve vlákně GOLF VI to zjišťoval a 4 tisíce za kus + montáž.Tož pokud to tak je, tak je to dobrá cena, respektive snesitelná.
T.E.CH
Veterán

Odeslat příspěvekod Captain Slow 29. 2. 2012 09:53

Ta cena je za celé auto vč. práce, nezdá se mi to moc, vzhledem k tomu že běžný (origo) tlumič stojí mezi 2 a 3000. Na posledním autě mi standardní tlumiče vydržely 80 tisíc, na jiném 100 tisíc, když vydrží DCC 80 tak budu spokojený.
Captain Slow
VIP moderátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod T.E.CH 29. 2. 2012 09:59

Jo to je opravdu v pohodě...čekal bych větší ranec.
T.E.CH
Veterán

Odeslat příspěvekod eLzyx 29. 2. 2012 11:46

ale ta výdrž standardních tlumičů je mizérie. Na C70 jsem měl tlumiče 230t km, kdy v cca 210t km byly na testu účinnosti a byly v pohodě. Na S60 mám 150t km a ani náznak, že by je bylo třeba měnit.
eLzyx
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Dusan 29. 2. 2012 11:52

Tak pokud jsou opravdu od Monroe, tak se nedi cemu divit. Monroe vyrabi uz dlouhodobe tlumice s naprosto minimalni vydrzi a to i proti rovnez sidici konkurenci. Jinak stavitelne tlumice na BMW, coz jsou auta zatezovana mnohem vice nez jakykoliv VW, vydrzi bezne pres dveste tisic kilometru.
Auto: Infiniti M37s
AV: Onkyo 805, Sony VPL-HW55ES, HTPC
Mob: Galaxy S8+
Dusan
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod spitfireIX 29. 2. 2012 12:24

Dusan píše:Jinak stavitelne tlumice na BMW, coz jsou auta zatezovana mnohem vice nez jakykoliv VW....


Tomu nerozumím. Proč jsou v BMW tlimiče více zatěžovány?
spitfireIX
Uživatel deaktivován
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod eLzyx 29. 2. 2012 12:45

jestli pak to nebude vyšší hmotností, vyšším výkonem, ale třeba i tím, že BMW vlastní převážně "magoři" a VW spíše šetřílkové :hm
eLzyx
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Dusan 29. 2. 2012 12:47

Presne tak, stavitelne tlumice na BMW jsou primarne na sedmickach, coz jsou mnohem tezsi auta nez nejaky Passat, v prumeru jezdi rychleji a celkove maji tezsi zivot. Pokud na takovem aute vydrzi stavitelny tlumic treba 250.000km, tak by rozhodne u Passatu nemel odejit po tretine. Ale to je o tom premiova vlajkova lod versus spotrebka ve stredni tride.
Auto: Infiniti M37s
AV: Onkyo 805, Sony VPL-HW55ES, HTPC
Mob: Galaxy S8+
Dusan
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod spitfireIX 29. 2. 2012 12:47

Nebo jsou řidiči BMW vyžranější. Je to značka úspěšných manažerů a platí hubený manažer=hubené výsledky ;-)

-- 29. 2. 2012 11:48 --

Dusan píše:Presne tak, stavitelne tlumice na BMW jsou primarne na sedmickach, coz jsou mnohem tezsi auta nez nejaky Passat, v prumeru jezdi rychleji a celkove maji tezsi zivot. Pokud na takovem aute vydrzi stavitelny tlumic treba 250.000km, tak by rozhodne u Passatu nemel odejit po tretine. Ale to je o tom premiova vlajkova lod versus spotrebka ve stredni tride.


Nojo, ale ekvivalentem sedmičky není Passat, ale Phaeton a ten lehčí nebude...
spitfireIX
Uživatel deaktivován
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Dusan 29. 2. 2012 12:53

Phaeton bych neresil, je jich tak malo, ze zadna relevantni statistika ci alespon zkusenosti z jejich provozu neexistuji.
Auto: Infiniti M37s
AV: Onkyo 805, Sony VPL-HW55ES, HTPC
Mob: Galaxy S8+
Dusan
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod anonymni 29. 2. 2012 12:58

eLzyx píše:ale ta výdrž standardních tlumičů je mizérie. Na C70 jsem měl tlumiče 230t km, kdy v cca 210t km byly na testu účinnosti a byly v pohodě. Na S60 mám 150t km a ani náznak, že by je bylo třeba měnit.

já na Octě po 140 tkm měl tlumiče na testu pořád "vpohodě", ale auto už dobrých 40tkm v zatáčkách zdaleka tak nedrželo jako zamlada ... takže výsledky testů jsou mnohdy zavádějící
anonymni

Odeslat příspěvekod spitfireIX 29. 2. 2012 13:00

Dusan píše:Phaeton bych neresil, je jich tak malo, ze zadna relevantni statistika ci alespon zkusenosti z jejich provozu neexistuji.


Ale kdyby byla, tak by se člověk divil :D
spitfireIX
Uživatel deaktivován
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Captain Slow 29. 2. 2012 13:04

Akorát si zapomněl zmínit že 1 tlumič na 7er bude stát jako 4 na passat ;)
Captain Slow
VIP moderátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod orgasmic 29. 2. 2012 13:14

Znamy mel na MB AMG taky v pyci tlumice a jeden stal 3500...jenze ojro :D
NEevlim, tedy jsem.
orgasmic
Poslední varování
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Dusan 29. 2. 2012 13:16

Neni to tak hrozne, kilometrova cena bude nizsi a hlavne to zajima az nejakeho tretiho majitele, protoze jeste v dobe kdy bezny prvomajitel sedmu prodava maji tlumice stale slusnou cast sve zivotnosti pred sebou.

orgasmic píše:Znamy mel na MB AMG taky v pyci tlumice a jeden stal 3500...jenze ojro :D


AMG je pruser vzdycky. Na normalni Mercedesy se ty dily daji sehnat casto za velice zajimave ceny.
Auto: Infiniti M37s
AV: Onkyo 805, Sony VPL-HW55ES, HTPC
Mob: Galaxy S8+
Dusan
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod eLzyx 29. 2. 2012 13:20

ajif píše:
eLzyx píše:ale ta výdrž standardních tlumičů je mizérie. Na C70 jsem měl tlumiče 230t km, kdy v cca 210t km byly na testu účinnosti a byly v pohodě. Na S60 mám 150t km a ani náznak, že by je bylo třeba měnit.

já na Octě po 140 tkm měl tlumiče na testu pořád "vpohodě", ale auto už dobrých 40tkm v zatáčkách zdaleka tak nedrželo jako zamlada ... takže výsledky testů jsou mnohdy zavádějící

bych to asi vyměnil, kdyby to plavalo :hm
eLzyx
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod anonymni 29. 2. 2012 13:31

já to taky vyměnil, jen jsem chtěl vědět, jak dopadnou v tom slavným testu ;)
anonymni

Odeslat příspěvekod orgasmic 29. 2. 2012 13:33

A prekvapive dobre :D
NEevlim, tedy jsem.
orgasmic
Poslední varování
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod anonymni 29. 2. 2012 13:36

jo, to mě právě zarazilo a na takovej test se jim příště zvysoka vyseru. Ale tak na STK by to třeba prošlo :hm
anonymni

Odeslat příspěvekod eLzyx 29. 2. 2012 13:48

ajif píše:já to taky vyměnil, jen jsem chtěl vědět, jak dopadnou v tom slavným testu ;)

já neměl důvod testovat, auto se chovalo dobře, ale když jsem byl v servisu, tak mi test provedli (zdarma) a zjistili vlastně to co vím - netřeba měnit.
eLzyx
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Klokan.Jack 15. 5. 2012 23:05

Captain Slow píše:100% spokojenost, zavedl bych to jako standard pro cokoli od VW group s koly nad 16". Komfortní mód by mohl být měkčí a sportovní tužší.

Odhadovaná životnost (zroj jedna paní povídala) okolo 80-120tkm. Cena 25 - 35 000 včetně práce.

No taky o tom do All tracka uvažuju, ale pak si zase říkám, že čím méně systémů, tím méně se toho může po-****. :hm
VW Passat 2.0 BiTDI 7 st. DSG 4 motion

druhé v rodině : Seat Leon ST 1.2 TSI 110 k 7 st. DSG

Dříve: VW Passat All Track 2.0 TDI 125 KW 4motion 6 st.DSG , OII FL 1.6 TDI CR se 7st. DSG , OI 1.9 TDI 81 KW, OII 1.9 TDI PD 77 Kw
Klokan.Jack
Štamgast
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod T.E.CH 18. 5. 2012 17:51

Na Golfa to stojí 16tkč + práce.....takže žádnej velkej cenovej mazec.
T.E.CH
Veterán

Odeslat příspěvekod Dusan 18. 5. 2012 19:00

Klokan.Jack píše:No taky o tom do All tracka uvažuju, ale pak si zase říkám, že čím méně systémů, tím méně se toho může po-****. :hm


Tak pokud ho budes kupovat jako funglovku, tak ti to muze byt jedno. Tyhle veci typicky prvniho majitele preziji, jedina vyslovene problematicka vec i pro prvniho majitele od koncernu je Multitronic, ale ten se do Passatu nedava.
Auto: Infiniti M37s
AV: Onkyo 805, Sony VPL-HW55ES, HTPC
Mob: Galaxy S8+
Dusan
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Abre 18. 5. 2012 19:18

Mám DCC v Golfu a nevýhoda je jasná - o 1cm nižší podvozek, protože zdvih pružin pro sportovní mód samozřejmě zadaptovat nelze. No a v zimě je každý cm dobrý.
Pak mi ještě drnčí palubka v komfortním módu překvapivě víc, než v normálu.
A jak tady někdo psal, že by sport mohl být tvrdší, tak to nechápu. Mám k tomu ještě 196/65R15 gumy a sport mi u nás přijde zcela nepoužitelný.
Jezdím jenom na komfort akorát kvůli tomu drnčení občas na pěkné cestě přepnu na normal.

Kdybych měl možnost auto nakonfigurovat znova, vzal obyčejný podvozek a 15" kola.
Naposledy upravil Abre dne 18. 5. 2012 19:21, celkově upraveno 1
Abre
Nováček

Odeslat příspěvekod evlo 18. 5. 2012 19:20

Koukam asi kvalitni vynalez.
evlo
Trvalý BAN
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Klokan.Jack 19. 5. 2012 20:13

No jak to vidím, tak využiji těch cca 25 tis asi lépe.
VW Passat 2.0 BiTDI 7 st. DSG 4 motion

druhé v rodině : Seat Leon ST 1.2 TSI 110 k 7 st. DSG

Dříve: VW Passat All Track 2.0 TDI 125 KW 4motion 6 st.DSG , OII FL 1.6 TDI CR se 7st. DSG , OI 1.9 TDI 81 KW, OII 1.9 TDI PD 77 Kw
Klokan.Jack
Štamgast
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod eLzyx 19. 5. 2012 20:17

evlo píše:Koukam asi kvalitni vynalez.

vynález je to dobrý, jen ta implementace u VW je asi blbá (u VW s tím zkušenost nemám)
eLzyx
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod evlo 19. 5. 2012 20:28

Tak jsem to myslel, samozrejme adaptivni tlumice, ty normalni s magnety a ne ty ty s nadrzkou (coz bude asi pripad vw) jsou vcelku fajn vec.
evlo
Trvalý BAN
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod T.E.CH 20. 5. 2012 22:40

Já se vozil a ještě svezu v Sciroccu a tam to funguje dobře.Samozřejmě tam je to výhoda, že člověk chce mít oboje, jak comfort, tak sport jízdu.Beru to tak, že když má člově 17", tak bez týhle věcičky komfort nezažije, což by pak použití toho auta degradovalo.A mít Scirocco na 15", no to snad ani nejde....takže pro toho kdo má nízkej profil je to dobrá věc.
T.E.CH
Veterán

Odeslat příspěvekod evlo 20. 5. 2012 22:43

No to asi nejde, teda doufam, protoze brzdy, jinak je hloupost mit na CEMKOLIV pro normalni jezdeni vetsi kola nez nejmensi co vlezeou kolem brzd.
evlo
Trvalý BAN
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod eLzyx 20. 5. 2012 22:44

já mám 17" kola a komfortní auto i bez adaptivních tlumičů. Ale bral bych je - kvůli sportovnímu režimu.
Musím kouknout do šémat, jestli by to nešlo dobastlit :hm
Naposledy upravil eLzyx dne 20. 5. 2012 22:46, celkově upraveno 1
eLzyx
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod evlo 20. 5. 2012 22:45

Je to subjektivni no, ja bych s tebou nejspis nesouhlasil.
evlo
Trvalý BAN
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod eLzyx 20. 5. 2012 22:49

když přesednu do tátovo Astry na 15", tak si troufám tvrdit, že moje auto je pohodlnější.
eLzyx
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod evlo 20. 5. 2012 22:50

To bude dokonce i objektivni zhodnoceni situace.
evlo
Trvalý BAN
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MELLO 21. 5. 2012 09:14

eLzyx píše:když přesednu do tátovo Astry na 15", tak si troufám tvrdit, že moje auto je pohodlnější.



Jak jinak :D
MELLO
MELLO
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod eLzyx 21. 5. 2012 09:26

njn, někde se ten rozdíl 1,5mio pořizovací ceny musí projevit.
eLzyx
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MELLO 21. 5. 2012 09:31

:D
MELLO
MELLO
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod 4x110mm 21. 5. 2012 19:21

ajif píše:jo, to mě právě zarazilo a na takovej test se jim příště zvysoka vyseru. Ale tak na STK by to třeba prošlo :hm

testy jsou nahovno. i po skoro 300kkm nám vylezlo, že jsou ještě celkem slušný, přitom už to byl jen žebřiňák na pružinách :D
Jsem ortodoxní, uvědomělý, osvícený a bravurní cyklista a za to byste mi měli tleskat O:-)
4x110mm
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod eLzyx 23. 5. 2012 13:51

sice to nejsou adaptivní tlumiče, ale když už jsme se tu bavili i o obyč a jejich testech ...

test tlumičů S60_small.jpg


tak jsem to byl otestovat a nějak se mi nelíbí ten dokmit levýho zadního kola. Je možný, že by to způsobovalo uložení výfuku, který tam skákal jak na gumě? :hm
eLzyx
Veterán
Uživatelský avatar


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků