Dusan píše:Jinak stavitelne tlumice na BMW, coz jsou auta zatezovana mnohem vice nez jakykoliv VW....
Tomu nerozumím. Proč jsou v BMW tlimiče více zatěžovány?
Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz
Dusan píše:Jinak stavitelne tlumice na BMW, coz jsou auta zatezovana mnohem vice nez jakykoliv VW....
Dusan píše:Presne tak, stavitelne tlumice na BMW jsou primarne na sedmickach, coz jsou mnohem tezsi auta nez nejaky Passat, v prumeru jezdi rychleji a celkove maji tezsi zivot. Pokud na takovem aute vydrzi stavitelny tlumic treba 250.000km, tak by rozhodne u Passatu nemel odejit po tretine. Ale to je o tom premiova vlajkova lod versus spotrebka ve stredni tride.
eLzyx píše:ale ta výdrž standardních tlumičů je mizérie. Na C70 jsem měl tlumiče 230t km, kdy v cca 210t km byly na testu účinnosti a byly v pohodě. Na S60 mám 150t km a ani náznak, že by je bylo třeba měnit.
Dusan píše:Phaeton bych neresil, je jich tak malo, ze zadna relevantni statistika ci alespon zkusenosti z jejich provozu neexistuji.
orgasmic píše:Znamy mel na MB AMG taky v pyci tlumice a jeden stal 3500...jenze ojro
ajif píše:eLzyx píše:ale ta výdrž standardních tlumičů je mizérie. Na C70 jsem měl tlumiče 230t km, kdy v cca 210t km byly na testu účinnosti a byly v pohodě. Na S60 mám 150t km a ani náznak, že by je bylo třeba měnit.
já na Octě po 140 tkm měl tlumiče na testu pořád "vpohodě", ale auto už dobrých 40tkm v zatáčkách zdaleka tak nedrželo jako zamlada ... takže výsledky testů jsou mnohdy zavádějící
ajif píše:já to taky vyměnil, jen jsem chtěl vědět, jak dopadnou v tom slavným testu
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků