nový Ford Focus MKIII.

Audi, BMW, Mercedes-Benz, Opel, Porsche, Volkswagen, Ford EU, Smart...

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod hikeen 18. 1. 2011 08:52

tak už se začínají objevovat první dojmy z nového Focuse.

Co mě trochu překvapilo je kufr jen 316l (s lepící sadou 363l). Na druhou stranu by mohl být více místa pro cestující.

Novinky ve zkratce - nové motory Ecoboost, nové diesly, elektrický posilovač, a nové bezpečnostní věci známe odjinud(přibržýďování vnitřních kol, hlídání pruhům, sledování značek, brždění ve městě do 32km/h).

http://www.autocar.co.uk/CarReviews/Fir ... i-163-(DPF)-Titanium-X/254859/

http://www.auto.cz/ford-focus-technicka ... afie-53944

co na to říkáte?
hikeen
Pozorovatel

Odeslat příspěvekod miromen4 18. 1. 2011 08:58

Za pohotovostni hmotnost zaslouži Ford potlesk od 1195kg u 1.6TiVCT 77kw. :tleskani
FOCUS 1.5 EB
miromen4
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod hikeen 18. 1. 2011 09:52

To je fakt to zmiňují v Autocar testu, že nedošlo ke zvýšení hmotnosti. Tady bych řekl dokonce pár kilo dolů...
hikeen
Pozorovatel

Odeslat příspěvekod K86 18. 1. 2011 10:25

Ony ty dieselove motory nejsou zase tak nove. Vsechny uz jezdi v jinych znackach - PSA.
Tim kufrem me focus zklamal. Kombika nechci a 316l ( bez rezervy auto nechci ) je to o podstatnych 70l mene nez ma soucasny HB.
pasu po 120kw verzi s manualem, pockam na ceniky a potom se rozhodnu. Ale zatim zklamani :(
Seat Leon ST TGI
Mondeo IV C FL 1,6EB - doufám že moje poslední setkání s benzínem od Fordu :-D

Používejte pravý jizdní pruh, idioti!!!
K86
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod yeaah 18. 1. 2011 10:52

prvni 2 vykonovy benzinovy varianty maj 5M prevodofku, body dolu..kombi je jinak moc pekny kus auta
yeaah baby!
yeaah
Štamgast

Odeslat příspěvekod MELLO 18. 1. 2011 10:54

K86 píše:pasu po 120kw verzi s manualem, pockam na ceniky a potom se rozhodnu. Ale zatim zklamani :(


Tak to by nemuselo jet vůbec zle se mi zdá
MELLO
MELLO
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod hikeen 18. 1. 2011 11:06

první dva motory jsou klasické atmosféry. Pro které nemá smysl dávat 6 kvalt. podle mě(nemaj na to výkon). a dělaj to tak i ostatní výrobci.

Tak diesly jsou nove z pohledu Fordu...Oni jsou to vše defacto přepracované jen trochu motory. Pokud se nepletu. Ty 1,6 mají pořád základ v motoru od Yamahy jen je tam turbo.
hikeen
Pozorovatel

Odeslat příspěvekod MELLO 18. 1. 2011 11:27

Proč by neměla ( byť u atmosféry 1.6 ) smysl 6ka? Zejména dosavadní forní 5ka je docela krátká a 6ka by pomohla na dálnici k nižší spotřebě a většímu komfortu.
MELLO
MELLO
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod K86 18. 1. 2011 11:32

2,0TDCi 120kw je motor prepracovany ze zhruba 50% oproti 103Kw

ty 1,6 myslis naftove nebo benzinove?
Seat Leon ST TGI
Mondeo IV C FL 1,6EB - doufám že moje poslední setkání s benzínem od Fordu :-D

Používejte pravý jizdní pruh, idioti!!!
K86
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod D1.8T 18. 1. 2011 12:03

hikeen píše:první dva motory jsou klasické atmosféry. Pro které nemá smysl dávat 6 kvalt. podle mě(nemaj na to výkon). a dělaj to tak i ostatní výrobci.



Blbost. Je to otázka délky převodů.
1.0eb 5,6l/100km
D1.8T
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod hikeen 18. 1. 2011 12:17

Ale k čemu by většiny byla zpřevodovana atmosféra na 6kvalt? by jsi akorát řadil, jak zběsilej. A to je důvod proč to podle mě namé valnej smysl. Ten moto na to prostě nemá kroutivej moment.
hikeen
Pozorovatel

Odeslat příspěvekod yeaah 18. 1. 2011 12:20

6.st by proste bodlo v nekolika faktorech, jako spotreba hluk atd.. silnejsi 1.6 by si ji urcite zaslouzila
yeaah baby!
yeaah
Štamgast

Odeslat příspěvekod hikeen 18. 1. 2011 12:25

Silnější Ecoboosty maj 6kvalt. Je fakt, že by to ten silnejší motor taky utáhl. Ale stačí si přečíst testy aut se slabší atmosférou a 6kvaltem....většinou žádná velká pochvala...Ty motory prostě potřebují otáčky, aby to jelo. U turba je úplně jiná situace.
hikeen
Pozorovatel

Odeslat příspěvekod Hyza 18. 1. 2011 12:38

hikeen: to je ale poradna picovina :-)
1.2 tsi: Maximální točivý moment je 175 Nm při 1 550–4 100 otáčkách.
kdyz muze mit tenhle motor 6st prevodovku a pri 130 tocit nejakych smesnych 2800 nebo 3200 nebo kolik to - proc by mel kuwa 1.6 atmosfera s +- stejnym kroutakem a vyssim vykonem tocit pri 130 4000ot ?????
Namluv si, co chceš.
Arguing on the Internet: "Somebody's wrong!"
-------------------------------------------------------------------------------------------
Militia est vita hominis super terram.
Bella res est mori sua morte.
Hyza
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod hikeen 18. 1. 2011 12:51

No právě...sám sis odpověděl.

Tyhle ford motory mají

150Nm při 4000-4500
a
159Nm při 4000.

Takže drobet rozdíl oproti 175Nm při 1550-4100. Nemyslíš?

Sám takový auto mám. A ano ten motor by snesl 6kvalt na dálnic na rovince bych to užil. či na rovné okrsce. Ale obecně to prostě smysl IMHO nemá. Proto taky u aut, kde se to dělalo tak to i na 6ku točilo relativně hodně, aby to motor utáhl. A nebo set to na tu 6ku dusilo.
hikeen
Pozorovatel

Další stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků