Ford Focus II 1,6 TDCi 66 KW

Audi, BMW, Mercedes-Benz, Opel, Porsche, Volkswagen, Ford EU, Smart...

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod hikeen 1. 2. 2011 20:32

nemám sice diesel. ale řekl bych, že je něco špatně, když při běžné jizdě klesá teplota....pokud to není v nějákým opravdu extrémnim počasí...
hikeen
Pozorovatel

Odeslat příspěvekod Dong 1. 2. 2011 21:20

Me klesa jen pri -5st. a niz, jinak v pohode drzi 90st. ...proste odebiram vic tepla na vytapeni interieru, nez motor vyrabi.
Jinak dost modernich aut o teplote uzivateli lehce keca...proste po chvili najede rucicka doprostred a uz se nehne, i kdyz se teplota motoru meni.

P.S: Pro me ponauceni, ze pokud priste diesel, tak jedine s bufikem :-)
Dong
Dong
Pozorovatel

Odeslat příspěvekod K86 1. 2. 2011 21:39

me se to neohreje na provozni teplotu ani po 21km trase z toho 12km po dalnici, zbytek mesto
v servisu mi rikali, ze to je jen tim, ze je cdlo umistene nekde daleko.
a ze vymena termostatu by to nevyresila
GVII kombi 1.6 TDI 85kw
S-Max 2.0TDCI 120kw
911 997.1 C 239kw

Používejte pravý jízdní pruh, idioti!!!
K86
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod hikeen 1. 2. 2011 22:15

No nevím myslím, že motor spalovácí motory mají pořád tak mizernou učinnost, že vyrobí tepla mnohem víc...než by jsi mohl spotřebovat. Spíš to bude neuplně dobře regulovaným obvodem.

Ale kamarád u Mazdy dieslu tak říkal, že mu trochu lezla teplota dolu, když jel ale v -27:)

Jinak to, co ukazuje palubka není tak úplně teplota "motoru", že...
hikeen
Pozorovatel

Odeslat příspěvekod Arnie J 2. 2. 2011 06:58

pokud je venku cca -10, tak mně po 15km ručička sotva vyleze na 90, a pak je tam kilometrové klesání, kde brzdím motorem a teplota začne zase padat ... myslím, že u dízlu je to běžné
SkyActiv-G 165 / FA24D / 1.4 TSI ACT / Busso 3.2 24V / Honda NF13E
Arnie J
Tlusťoch
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Dong 2. 2. 2011 07:29

Me to funguje taky tak nejak...
Dong
Dong
Pozorovatel

Odeslat příspěvekod Acorp 2. 2. 2011 13:12

Ok, takže to bude pravděpodobně termostat, kterej blbě přepíná ty chladící okruhy.

Co ty další 2 otázky - páčka na ovládání palubního počítače a ty ostřikovače ? S tím máte někdo zkušenost ?
Acorp
Kolemjdoucí
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod ptth 2. 2. 2011 16:15

proc je to v sekci nemecka auta?
ptth
Nováček
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Dong 2. 2. 2011 19:58

Acorp: Bohuzel, packa mi zatim funguje a ostrikovace strikaji, takze nevim...
...jeste me napadlo, nemaji ostrikovace samostatnou pojistku? ...jinak me napada uz jen rele, kabely nebo cerpadlo.

ptth: Protoze Ford Focus je nemecke auto :-) (aspon ten muj 100%)
Naposledy upravil Dong dne 2. 2. 2011 21:35, celkově upraveno 1
Dong
Dong
Pozorovatel

Odeslat příspěvekod Moik 2. 2. 2011 20:44

Mně se 80kW verze ohřívá právě zase strašně rychle... já ujedu každý den ca 4km v hustém městském provozu a motor nejen že vpohodě topí, ale na konci trasy už není daleko od provozní teploty vody (kdo ví jak olej)... když mám víc pojížděk, v pohodě zůstane zahřátý na provozní teplotu... některé TDCi PSA/Ford mají přihřívání...
Moik
Nováček

Odeslat příspěvekod Acorp 4. 2. 2011 19:21

Dong: jo díval jsem se na el. schéma a mají 2 pojistky - přední a zadní. Zkoušel jsem se dostat do skříně s pojistkama, ale neměl jsem moc času na to s tím zápasit, takže jsem odložil kontrolu tohoto až na víkend. Volal jsem do servisu, kde mi řekli, že na 99% bude zamrzlej(tímpádem i roztrženej) motorek, tzn. výměna. Ale počkám až bude tepleji a zkusím to ještě. Ten je nějak přes 2tis.

Napadlo mě navíc mrknout ohledně toho ovladače jestli není špatnej kontakt někde, takže to zkusím odpojit a připojit a mrknout se nejdál co to půjde. Protože je divny, že někdy to skáče jak o život a někdy to stojí na místě(ty položky v menu) a někdy to celkem v klidu přeskakuje v docela rozumným intervalu. Na to jsem se ptal taky v servise - rozebrat nejde, resp. jde ale jen jednou(je to klasicky vylisovany) - takže taky výměna. Cena je nějak 2300,-(takže ten bude vyměněn až budou prachy nebo pokud to nespravím) :-)

No a co se týče toho ohřevu - na 99% jeden ze dvou, možná oba termostaty v pytli = v servisu vymění oba :-) Jeden je za 2000,- druhej za 700,-
(ceny jsou tu jen, kdyby to někoho zajímalo)
Acorp
Kolemjdoucí
Uživatelský avatar

Předchozí stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků