m4lcolm píše:Beaumont píše:Deli: Ono taky záleží na tom, která atmo 1.6... Třeba ta 1.6 VTi v Peugeotu 308 je super. Tu v Astře neznám...
Nebo 1,6 133k v Aurisu...
Mám Aurise doma už skoro 14dní,právě s tímhle motorem.Za ty prachy (315tisíc,základní výbava,pro mě ale dostačující)bych nikde jinde skoro 140ti koňovou atmosféru nedostal.Nad ní je už jen 1.8 Valvematic se 108kW a+20Nm a o 0.5s lepším zrychlením(9.5s),maximálka je rovnejch 200,jen o 5kmh víc než u 1.6ky.Prvních 200km to byl docela lenoch,ale teď,po zhruba 800km se začíná probouzet.Není problém jezdit na 5ku 50 po městě,kde točí zhruba 1800 a stačí lehce šlápnout a po překročení 2000 ot docela rychle leze až za 6000.Maximálka zatím neodzkoušená,nechtělo mě to pustit přes 180,kdy motor točí na 6ku 4600,zřejmě je to zatím nějak omezený.Spotřeba po 14dnech a 800km 7.2l .Motor je parádně odhlučněnej,na volnoběh není slyšet,při vyšších rychlostech ho přehluší hlučnější zimní gumy. Výbornej je vyšší posez , do auta se nastupuje jak do MPV. Původně jsem chtěl jen 3dv verzi s 1.33 Dual VVTi 100koní,a těď jsem rád za to konečný rozhodnutí.Ten slabší motor je dobrej do Yarise,kde si s tunou asi lehce poradí,ale v ca 1.35 tunovým aurisu je odsouzenej do role městské motorizace,a na klidnější ježdění po okreskách.