FocusII 100k nebo 115k ??

Audi, BMW, Mercedes-Benz, Opel, Porsche, Volkswagen, Ford EU, Smart...

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod mindoro 22. 2. 2010 13:05

Ktery motor je po najezdu nad 100tis km spolehlivejsi?
Predpokladam, ze technicky slozitejsi VCT bude min spolehliva a tudiz uvazuju, zda lepsi parametry tohoto motoru vyvazuji vyssi pravdepodobnost problemu.
Vi nekdo?
Miluji vuni benzinu a mam telefon Nokia
mindoro
Nováček
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MELLO 22. 2. 2010 13:06

Spolehlivější bude rozhodně starý dobrý držák 100k.
MELLO
MELLO
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod King of Potato People 22. 2. 2010 13:07

no a nebo to bude tak nejak nastejno... a stejne oba najedou pul mice.
Breaking the sound barrier
King of Potato People
Missák Garáže 2007
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MELLO 22. 2. 2010 13:07

Jo, asi tak.
MELLO
MELLO
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Hyza 22. 2. 2010 13:47

rozdiel medzi 100k a 115k je variabilne casovanie sacich a vyfukovych ventilov, ziadne ine extra ficury tam nie su, pochybujem ze by to nejak extra ovplyvnovalo spolahlivost :hm
Namluv si, co chceš.
Arguing on the Internet: "Somebody's wrong!"
-------------------------------------------------------------------------------------------
Militia est vita hominis super terram.
Bella res est mori sua morte.
Hyza
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod lulinak 22. 2. 2010 14:24

bude to podobny jako u srovani Megane3 100/110 viz grafy na konci odkazu, proste pokud se to toci asi to pojede nepatrne lip, ale za ten priplatek to nestoji, proste bez turba se stejnym objemem muzes delat co chces ale bude to porad tak nejak stejny, snad ten sestikvalt jeste.....
http://www.autoavant.cz/modely/megane-grandtour.html
Každy svého štěstí strůjcem jest, kolik lidí tohle pravidlo dodnes nepochopilo...
lulinak
Nováček
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod umi 22. 2. 2010 15:29

FFII 100k je pri 130-140kmh desne hlucny a toci ~4000 8-S zajimalo by me, jestli je 115k verze kultivovanejsi.
umi
Kolemjdoucí
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod 911 22. 2. 2010 15:38

115k toci stejne... 140kmh je pres 4000ot. a ma totozny graf s 100k prave do 4tis. ot., pak jede o neco lepe a ma i pekny zvuk.
Never a frown with golden brown
911
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod umi 22. 2. 2010 15:41

chjo chtelo by to nove motory..a lepsi odhlucneni celkove. porovnaval jsem hluk na dalnici v FFII 1,6i (r.v. 2005) s Octavkou 1.9TDI PD (r.v.2009) a hadejte co bylo hlucnejsi..focus
umi
Kolemjdoucí
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod 911 22. 2. 2010 15:50

kdybys napsal 2,0TDI CR v passatu, tak...ne, i tak by to byla blbost. on je hluk a hluk. kazdy to vnima jinak, ok. ale pokud jedes smysluplnyma rychlostma, tak do tech 130-140, bo pak je ta prevodovka u focuse moc kratka, tak je to uplne jina liga. uz z podstaty. btw 1,9TDI je uz od 150 peknej hnus a prejde to az nekde za 170, kdyz uz slysis jen vichr a gumy. nedavno sem s tim zas jel 2000km, jeste ted to slysis, boze vzdy to je kraval, jak svina. omg.
valivy odpor ma oktka lepsi, ale co je to platne, kdyz to to duneni prerve.
Never a frown with golden brown
911
Inventář
Uživatelský avatar


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků