Stránka 33 z 38

Odeslat příspěvekNapsal: 5. 8. 2020 08:59
od garážmistr
Ono je to vcelku použitelný už teď. Až překvapivě. Ale je to jak hadr na bejka, maj s tím problém i řidiči francouzských MPV i cikáni v ohnilých oktávkách.

Odeslat příspěvekNapsal: 5. 8. 2020 09:03
od garážmistr
Ingos píše:Cena docela librová, ale kvalita něco stojí.

Jen by mě zajímala životnost, protože ten nárůst je docela velký a vzhledem k tomu, že ta 66kW verze nemá stejné střeva jako 85kW, tak mi to přijde lehce přehnané.


Jsi schopen vyhrabat rozdíly? Někdo upravuje takhle, někdo obvyklých 25-30%.

Re:

Odeslat příspěvekNapsal: 5. 8. 2020 09:07
od Arnie J
garážmistr píše:Ono je to vcelku použitelný už teď. Až překvapivě. Ale je to jak hadr na bejka, maj s tím problém i řidiči francouzských MPV i cikáni v ohnilých oktávkách.

je mi to jasný :)

Odeslat příspěvekNapsal: 7. 8. 2020 21:02
od garážmistr
H&R pera na autě, výsledek očekávatelný. Co se mělo zlepšit se zlepšilo, co jsem očekával horší je horší. Velkou otázkou je na co to přezout. Aktuální 165/70 14 mají prostě moc gumy na vejšku a málo na šířku. Takže 15 nebo 16, origo jsou úzký a utopený, širší s malým ET budou těžší. Tak teď nevim.

Jinak je to boží, v zatáčkách obratný, ve vysokých rychlostech překvapivě stabilní. I na užších silnicích jde díky šířce "hledat stopa", motor působí silnější než deklarovaných 90k, 160Nm. Efektivita těžko uvěřitelná.

Re: VW Up! a nový motor

Odeslat příspěvekNapsal: 7. 8. 2020 21:07
od maXX_CZ
Pjanda dal NS v rapidu 9:17, takze latka je nastavena.

Re: VW Up! a nový motor

Odeslat příspěvekNapsal: 7. 8. 2020 21:08
od Major Kure
ja bych sel do sirky znovu i navzdory negativum. Mam teda ***** co radit, pac jsem amater.

Odeslat příspěvekNapsal: 7. 8. 2020 21:21
od garážmistr
maXX_CZ píše:Pjanda dal NS v rapidu 9:17, takze latka je nastavena.

Asi spíš vezmu compacta, kdybych vyrazil.

Odeslat příspěvekNapsal: 7. 8. 2020 21:27
od garážmistr
Major Kure píše:ja bych sel do sirky znovu i navzdory negativum. Mam teda ***** co radit, pac jsem amater.


To půjdu, třeba 185/55 15. Jen jsem nerozhodný jestli seriových 5,5x15 ET41 nebo třeba 7x15 ET35.

Re: VW Up! a nový motor

Odeslat příspěvekNapsal: 8. 8. 2020 12:41
od Hustoles
Nepoleze 7" ET35 už moc ven?

Odeslat příspěvekNapsal: 8. 8. 2020 12:45
od garážmistr
Oproti nejvíc vystrčený serii je to venku asi o 17mm. Na forech majitelé tvrdí, že i 8x15 ET25 je bez mechanického problému.

Odeslat příspěvekNapsal: 8. 8. 2020 19:22
od garážmistr
8.5x17 ET35 + nutné 3mm podložky, bez nich to škrtalo o tlumiče.

Obrázek

Odeslat příspěvekNapsal: 8. 8. 2020 22:50
od Arnie J
Hrozná demence

Re: VW Up! a nový motor

Odeslat příspěvekNapsal: 8. 8. 2020 23:07
od Pajjoun
S pils asi dost. :D

Odeslat příspěvekNapsal: 8. 8. 2020 23:09
od Arnie J
Tobě přijde zdravé mít na upu taková kola? :)

Re: VW Up! a nový motor

Odeslat příspěvekNapsal: 8. 8. 2020 23:17
od Pajjoun
Asi je to už moc. Ale zase ne až tak extra, abych to řešil. Alespoň to má správně gumu. :) Navíc mi šlo o výrazivo. Běžně bys to odsoudil jinak. :D