VW Up! a nový motor

Audi, BMW, Mercedes-Benz, Opel, Porsche, Volkswagen, Ford EU, Smart...

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod Kibitz 12. 8. 2011 13:12

at se drzim tematu, co to teda bude mit pod kapotou?
Kibitz
Zlatý avatar roku 2010
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Dix_ 12. 8. 2011 13:36

Volkswagen Up! se v nabídce zařadí pod současné Polo a na jeho základech bude vyjíždět i model Škoda z Mladé Boleslavi. Pod kapotou se zřejmě objeví modifikovaný tříválec 1,0 l a také nové motory TSI - dvouválec 0,8 l i čtyřválec 1,2 l.


Udajně ten dvouválec tam nebude,ale chce to počkat ještě 8 dní. :-)
Bez bodů
FI 1.4 44 KW
FIIC 1.2 51 KW Sport
Auto jedině s automatem
Dix_
VIP uživatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod anonymni 12. 8. 2011 13:40

dvouválec přijde, ale ne hned
anonymni

Odeslat příspěvekod Kibitz 12. 8. 2011 13:45

Dix_ píše:
Volkswagen Up! se v nabídce zařadí pod současné Polo a na jeho základech bude vyjíždět i model Škoda z Mladé Boleslavi. Pod kapotou se zřejmě objeví modifikovaný tříválec 1,0 l a také nové motory TSI - dvouválec 0,8 l i čtyřválec 1,2 l.


Udajně ten dvouválec tam nebude,ale chce to počkat ještě 8 dní. :-)


ty to nevis? :shock: neni mozna... :-)
Kibitz
Zlatý avatar roku 2010
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Dix_ 12. 8. 2011 13:47

To už vydržíš ne,do 20.8. :-) Tak všechno vědět nemůžu. :-)
Bez bodů
FI 1.4 44 KW
FIIC 1.2 51 KW Sport
Auto jedině s automatem
Dix_
VIP uživatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod honziss 12. 8. 2011 14:12

ajif píše:Koncept Up! Lite má pod kapotou DVOUVÁLEC 0.8TDI 38kW a elektromotor 10kW. A průměrnou spotřebu 2,44l/100km. K tomu sedmistupňový DSG. Prej nejúspornější čtyřmístný auto - no nevim. A chtěj to i vyrábět a prodávat!
Jako nemusí to být špatný, ale dvouválec TDI u auta vážícího 695kg, to musí být dunění a otřesů, že by se za to dělňas se sbíječkou stydět nemusel :hm :mrgreen:


Ja bych ty "malo" valce uplne nezatracoval, treba takovej 900ccm jednovalec Ducati ma zvuk uplne bozi :D
F20 / 116d / 8° Steptronic
honziss
Nováček
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MELLO 12. 8. 2011 14:13

ajif píše:dvouválec přijde, ale ne hned


a kolik z něj bude radosti
MELLO
MELLO
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod anonymni 12. 8. 2011 14:33

honziss píše:
ajif píše:Koncept Up! Lite má pod kapotou DVOUVÁLEC 0.8TDI 38kW a elektromotor 10kW. A průměrnou spotřebu 2,44l/100km. K tomu sedmistupňový DSG. Prej nejúspornější čtyřmístný auto - no nevim. A chtěj to i vyrábět a prodávat!
Jako nemusí to být špatný, ale dvouválec TDI u auta vážícího 695kg, to musí být dunění a otřesů, že by se za to dělňas se sbíječkou stydět nemusel :hm :mrgreen:


Ja bych ty "malo" valce uplne nezatracoval, treba takovej 900ccm jednovalec Ducati ma zvuk uplne bozi :D

zvuk není všechno :D
anonymni

Odeslat příspěvekod D1.8T 13. 8. 2011 07:56

honziss píše:
Ja bych ty "malo" valce uplne nezatracoval, treba takovej 900ccm jednovalec Ducati ma zvuk uplne bozi :D


Jj a když je to náhodou dvouválec, to lidi uplně učurávaj.
1.0eb 5,6l/100km
D1.8T
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod glider 13. 8. 2011 10:20

co som videl tak vacsina UPov mala pod kapotou "neco" s logom MPI a zvuk to malo jak felda :D

a interier co daval Dix_ ma od realu vellmo daleko
.bad.decision.matters.

goes 24.5.2020 23:11
:D dnes jsi vitez
glider
Ja chcem Slovak
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod anonymni 13. 8. 2011 18:59

D1.8T píše:
honziss píše:
Ja bych ty "malo" valce uplne nezatracoval, treba takovej 900ccm jednovalec Ducati ma zvuk uplne bozi :D


Jj a když je to náhodou dvouválec, to lidi uplně učurávaj.

mně teda Ducati dycinky znělo tak nějak divně, tak jako chrastivě, ale mívalo to suchou spojku, tož to možná bylo tím
anonymni

Odeslat příspěvekod MELLO 13. 8. 2011 19:44

Tak to sem už dva
MELLO
MELLO
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Heini 13. 8. 2011 20:26

Dix_ píše:To už vydržíš ne,do 20.8. :-) Tak všechno vědět nemůžu. :-)


Podle mých informací určitě nebude. Předpokládám 1,2 TDI 55kW.
Není na světě člověk ten, aby se zalíbil lidem všem.

Umění žít spočívá v tom umět se včas rozhodnout, na co se dřív *****.
Heini
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Sherman 13. 8. 2011 20:27

Hosi, hosi .. vy si fakt myslite (nebo zeby zbozne prani) ze v tom prditku budou necim zajimave motory? Ani boha ... pro zacatek 1,0 MPI 40 a 55 kW ... Je videt kam se posunul VW ve stavbe motoru ... uz nedela ty papirove slabe motory co maj rozumny kroutak, ale jak konkurence ... "papirove" silne motory s zadnym kroutakem nebo kdesi u nebes.
Sem silenej a ničemu nerozumim...
Sherman
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod anonymni 13. 8. 2011 21:06

já tomu fakt věřím
anonymni

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků