VW Up! a nový motor

Audi, BMW, Mercedes-Benz, Opel, Porsche, Volkswagen, Ford EU, Smart...

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod MELLO 4. 12. 2009 13:59

Platí jen do doby, než se vybije baterie ne?
MELLO
MELLO
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Honza42 4. 12. 2009 15:48

Konečně rozumné pojetí hybridu. Zatím to byly přemotorovaný a drahý bestie, které s úsporami paliva neměly vůbec nic společného. Tohle už dává smysl. Pro jízdu po rovině 90km/h bohatě postačuje cca 8-10kW. Takže výkon spal.motoru je dostačující. Výkonové špičky (po dobu do 5 minut - kopec, zrychlování...) doplní elektromotor. Vypnutí motoru při jízdě bez plynu je rovněž logické. Konečně se vrátí do hry volnoběžka, která mně chybí od prodání posledního mého Wartburga.
Mimochodem, vypnutí motoru po ubrání plynu je režim, který bych uvítal. Jediné co tomu brání je posilovač brzd. Musel by být elektrický podobně jako třeba servo u novějších aut.
Honza42
Inventář

Odeslat příspěvekod MELLO 4. 12. 2009 15:52

Ale vždyť vypínání motoru při jízdě bez plynu mají snad všechny hybridy ne?
MELLO
MELLO
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod George_Couser 4. 12. 2009 16:46

George_Couser
Moderátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod ToMMyK 5. 12. 2009 19:21

Mi se to libi. To chcu :)
Kdyz turbo tlaci, tri valce staci
ToMMyK
Moderátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod michajel1 5. 12. 2009 20:12

Úspech tohoto zázraku bude závislí od ceny tak uvidíme čo VW vymyslí ale optimista nie som. Inak náš vodca a najláskavejší premiér sa vyjadril, že výroba toho skvelého auta v BA pomôže naštartovať slovenskú ekonomiku. :mrgreen:
michajel1
Nováček

Odeslat příspěvekod anonymni 5. 12. 2009 21:03

Fico je prostě namyšlený socan. Co by kdo jiného čekal? Ale samozřejmě, pokud si v horních Uhrách chtějí zvolit za premiéra zrovínka socana, mají na to plné právo. Aspoň okolní státy vědí, na čem jsou. A když se socani tak osvědčili i v dolních Uhrách, bylo třeba následovat správného příkladu :D :D :D

Ono to za půl roku dojde i do bývalého horního Rakouska ...
anonymni

Odeslat příspěvekod Vana666 5. 12. 2009 22:22

Grande píše:btw, jak je to s tema vykonama?
Opravdu to je tak, ze kdyz mam v aute motor se 38kW a k tomu 10kW elektromotor, je to dohromady 48kW ..?

záleží jestli se u obou motorů shodují otáčky max výkonu. Jinak výkony sčítat nelze
u dotyčného auta všechny infrormační zdroje výkony sčítají takže snad i ty otáčky pasujou
Vana666
Servismen
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod evlo 5. 12. 2009 22:31

Ja proti elektromotrum v autech nic nemam, koneckoncu ruzova se mi libi. A co si budem nalhavat jediny duvod proc pouzivame spalovaci motory je ten, ze se chlapum, zivitelum zen, libi jak rvou a jsou celkove zle a ne nudne a klidne jako elektromotory. Takze proc tam ***** rvou nejaky ropny srace, to jen ukazuje jak jsou neschopni vyrobit poradny elektro auto. Wow pred 100 lety bylo elektroaut vic nez dnes, ale VW jeumi vyrobit jedno funkcni, po 100 letech, gratuluji!
evlo
Trvalý BAN
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Vana666 5. 12. 2009 22:48

evlo píše:.... co si budem nalhavat jediny duvod proc pouzivame spalovaci motory je ten, ze se chlapum, zivitelum zen, libi jak rvou a jsou celkove zle a ne nudne a klidne jako elektromotory....

to si nejspíš opravdu nalháváš
Vana666
Servismen
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod evlo 5. 12. 2009 23:05

To si vubec nenalhvam - trochu prohledej web.
Vpodstate, tedy podle me, a ja mam pravdu, je duvod, proc se rozsirili auta na benziny proto, ze nejaky pan vymyslel HDM driv, nez se vubec nekdo namahal nejak zdokonalovat elektricke motory pro auta.
In fact one of the downfalls of early electric cars is that they were thought of as a women’s car and men did not want to be seen driving them. In fact in the latter years the cars were built with what looked like a radiator in front.
A to se doctes v temer kazdem clanku a starych elektoautech.
evlo
Trvalý BAN
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Vana666 6. 12. 2009 08:24

evlo: to pochybuju že hlavním motivem pro opuštění elektropohonu byl úžasný zvuk a kultura projevu spalovacích motorů, hlavně teda před sto lety že jo :-l

jednak elektromotory zas tak špatné nebyly ani v dávných dobách (na rozdíl od spalovacích), ale problém byl především v neexistenci mobilního zdroje elektřiny s dostatečnou kapacitou - a ten přetrvává dodnes

takže pro volbu pohonu byl rozhodující efektivní zásobník energie a tady v celé historii aut až do dneška benzínová nádrž ve srovnání s akumulátory jasně vítězí

všechno ostatní jsou kecy
Vana666
Servismen
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod zdenek 6. 12. 2009 13:28

Vana: +1
zdenek
Štamgast
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Dix_ 9. 8. 2011 09:41

Bez bodů
FI 1.4 44 KW
FIIC 1.2 51 KW Sport
Auto jedině s automatem
Dix_
VIP uživatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Dix_ 12. 8. 2011 13:09

Interiér:

interier_up.jpg
Bez bodů
FI 1.4 44 KW
FIIC 1.2 51 KW Sport
Auto jedině s automatem
Dix_
VIP uživatel
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků