VW Up! a nový motor

Audi, BMW, Mercedes-Benz, Opel, Porsche, Volkswagen, Ford EU, Smart...

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod Redlajn 14. 5. 2021 00:32

maincoonsback píše:
Redlajn píše:Vypadá super. Snížení je na vzhled prostě nej.

Já ti nevím.
Tady mi to prijde už moc.


Samozřejmě že ano.
Kdyby Garážmistr koupil Abarth, řekneš že je to ztuzený. Po upřesnění, že je to origo bys pičoval na barvu.
Ale hezky to zabal do omáčky.
Redlajn
Štamgast
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod koenzym.q10 14. 5. 2021 01:12

Taky bych to zved o 2 cm, aby to v očích neznalých nezavánělo tuzerstvím. :D
koenzym.q10
Pozorovatel

Odeslat příspěvekod maXX_CZ 14. 5. 2021 03:05

Pekne, ja jsem zatim ohledne toho EBC setu taky dost zdrzenlivy. Zatim mam hlavne divny pocit, ze to brzdi pokazde trochu jinak :|
A obcas si pisknou, ale jen malinko, snad si to jeste sedne.
maXX_CZ
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod glider 14. 5. 2021 05:52

To ze to brzdi vzdy inac sa mi tiez zdalo hlavne pri beznom brzdeni (Green).
glider
Ja chcem Slovak
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod maincoonsback 14. 5. 2021 06:40

No Pajjoune, není potřeba nic zabalovat. Vzhled je jaký je. Někomu se to líbí a někomu min. Úplně stejný argument by byl, že ty bys mu pochválil i to, že by si to pomazal velkým hnědým. Ale to je jedno.

Důležité je, že to je asi funkční a vypadá to dobře. Jen za mne to prostě úplně stoprocentně neladí.

A když si vzpomněl Abarth... Tam to i díky tomu, že má snad o 3 palce vetsi kola a o 3 cm širší gumy vypadá aspoň podle mne prostě o dost líp. Přeci jen je to taky tovární tuning. Ono je fakt možná tema kolana a ne tím snížením.

Já přece uznávám, že se mu to povedlo, ale jako vyvareny z toho nejsem, no. A že bych to dál o kousek výš... No dal, no. Můj kamarád to není, já mu nemusím na rozdíl od tebe lhát, já mu můžu napsat realitu.

:-))
A jinak, kdybych věděl, že se z toho mého názoru ozerete a začnete blit všude kolem, tak sem si ho klidně mohl nechat pro sebe. Měl sem pocit, že sem mu to pochválil, ale jak je vidět, malá pochybnost stačila, aby se Álejema nedalo ani projít...

:-))
maincoonsback
Veterán

Odeslat příspěvekod glider 14. 5. 2021 07:17

Podla testov ma Abarth 17" so sirkou 205.
glider
Ja chcem Slovak
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Redlajn 14. 5. 2021 07:39

Wolffe, ty debile nechtěnej, když už si hraješ jak jsi na věcí, vyser se na posty, co se mi ani nevejdou na displej.

-- 14. 5. 2021 07:41 --

Už jsem to dočet.
Poslední odstavec souhlas. Moh sis to odpustit. Myslím, že množství účtů, co kvůli schvalování nemůžeš použít vypovídá o tom, jak moc to tu ostatní zajímá.
Redlajn
Štamgast
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod LukasKoudak 14. 5. 2021 07:41

Vypadá to vcelku vkusně. Jen ty lité kola se mi taky nelíbí, není to z čeho bych byl odvařený.
1.0 TSI 81kW
1.5 TSI 110kW
LukasKoudak
Štamgast
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod garážmistr 14. 5. 2021 07:53

Arnie J píše:Zdar, no toto trvalo :D Snížení za mě krása, mezera je přesně stejná po celém obvodu. Design kol není úplně můj šálek čaje, ale co je dokonalé v dnešní době. Asi jenom já. :D


Už před mnoha lety jsem chtěl VW Lupo 1.4tdi na 7x15 RH Cup. Vůbec jsem nebyl schopnej vybrat kola, tak jsem se obrátil do minulosti. Navíc jsem chtěl experimentovat se vztahy proměnné versus fixní parametry (šířku disku x ET x rozměr pneu, snížení, blatník). Teď už mám představu co lze, tak možná na příští rok pořídim nový kola s odpovídajícím et a vyřadím podložky.

Třeba JR5 mají v 7x15 5,2kg.
Obrázek

JR3 mají o kilo víc, ale umí je např. i ve škoda zelený.

Obrázek
rwd
garážmistr
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod maincoonsback 14. 5. 2021 07:55

glider píše:Podla testov ma Abarth 17" so sirkou 205.

Jj.
Ale myslím, že tam jdou dát i 18 215...
Ale to je asi jedno. Vzhledově když sem na to koukal, tak rozhodující je, že 500 je vzadu splývavá a není tam tolik hmoty nad zadním kolem. Vypadá to prostě líp. Ale s tím nejde nic dělat. Jen větší kolo by tu hmotu líp rozbilo, když už tam není skoro žádná mezera.

Chtěl sem napsat, že Pajounovo snížení na AR156 dopadlo vzhledově mnohem lip, ale nenapíšu to, protože by si pak moc myslel a už bych se ho nezbavil. Už tehdy to bylo na hraně, když sem mu to pochválil ...

:-)
maincoonsback
Veterán

Odeslat příspěvekod garážmistr 14. 5. 2021 07:56

koenzym.q10 píše:Taky bych to zved o 2 cm, aby to v očích neznalých nezavánělo tuzerstvím. :D

:D Njn.

Snížení je 30/30. Zvednout to o 2cm, jsem nad výškou Citigo Monte Carlo.
rwd
garážmistr
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod maincoonsback 14. 5. 2021 07:57

Tak z těch prvních kol, kdyby si do nich šel, tak z těch byl byl upřímně vyvarenej a k té bílé by byly bomba ... Škoda ... Podle mne by to vypadalo božsky!!

Ty druhé...ee

-- 14. 5. 2021 07:59 --

garážmistr píše:
koenzym.q10 píše:Taky bych to zved o 2 cm, aby to v očích neznalých nezavánělo tuzerstvím. :D

:D Njn.

Snížení je 30/30. Zvednout to o 2cm, jsem nad výškou Citigo Monte Carlo.


Tak tohle já samozřejmě nevím. Ale pokud to tak je, tak bych osobně udělal zadek o 2cm a předek o ty 3..., Pokud by šlo ...

Ale neber to jako rypani, řeším jen čistě subjektivně vzhled. Nic víc.
maincoonsback
Veterán

Odeslat příspěvekod garážmistr 14. 5. 2021 08:05

maincoonsback píše: Můj kamarád to není, já mu nemusím na rozdíl od tebe lhát, já mu můžu napsat realitu.


Pravdu ocením především od kamarádů. U ostatních se spokojím s korektním jednáním.

-- 14. 5. 2021 08:12 --

maincoonsback píše:Tak tohle já samozřejmě nevím. Ale pokud to tak je, tak bych osobně udělal zadek o 2cm a předek o ty 3..., Pokud by šlo ...


Auto je už v serii nahrbený, proto někteří výrobci nabízejí větší snížení vzadu třeba 20/30 aby mezera mezi kolem a blatníkem byla stejná. Za ideál bych považoval 40/50, ale to už je na coilover a to je čas.
rwd
garážmistr
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod glider 14. 5. 2021 08:28

Znizenie je zamna vkusne, 3cm to este stale prejdes cez nerovnosti.
glider
Ja chcem Slovak
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod tslany 14. 5. 2021 08:30

Za mě už nepoužitelná výška pro provoz v ČR.
Ten, kdo se ve jménu bezpečnosti vzdává svobody, si nezaslouží ani svobodu ani bezpečnost.
tslany
Inventář

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků