A7 - odpověď na CLS?

Audi, BMW, Mercedes-Benz, Opel, Porsche, Volkswagen, Ford EU, Smart...

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod Dix_ 20. 9. 2010 13:21

Bez bodů
FI 1.4 44 KW
FIIC 1.2 51 KW Sport
Auto jedině s automatem
Dix_
VIP uživatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Dix_ 27. 9. 2010 09:40

Audi S7:Ve fázi nulté série: http://www.autocar.co.uk/News/NewsArtic ... rs/252989/

Motor 4.0 V8 BiTurbo 410 KW.
Bez bodů
FI 1.4 44 KW
FIIC 1.2 51 KW Sport
Auto jedině s automatem
Dix_
VIP uživatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Tomas B 27. 9. 2010 10:30

Tomas B
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Kryštof Korb 31. 10. 2010 19:31

Tak jsem v tom seděl a musím říct, že fakt pěkné. Designově se mi líbí víc než nové CLS, interiér je sice pořád v duchu Audi, ale kompletně nový. Neuvěřitelně mě ale zarazilo, že ani v roce 2010 to pořád neumí plnohodnotně komunikovat s telefonem přes Bluetooth.

Obrázek Obrázek Obrázek
near field | Úplně všechno o NFC.
Kryštof Korb
Kolemjdoucí
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod vizitix 31. 10. 2010 19:38

To faceliftovaný CLS taky vypadá docela k světu..
Unknown Pleasures
vizitix
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Dix_ 31. 10. 2010 19:42

KK:To je nafta ? Jak se s ní jelo ? Já seděl v 3.0 TFSI 220 KW S-Tronic.
Bez bodů
FI 1.4 44 KW
FIIC 1.2 51 KW Sport
Auto jedině s automatem
Dix_
VIP uživatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Kryštof Korb 31. 10. 2010 19:57

Jo, nafta. Čekal jsem, že to bude lepší, kupodivu s tím autem ta nafta moc neudělá. Ten benzín bude asi zajímavější, ale provoz bude cenově taky někde jinde. Ale ten S tronic je super.
near field | Úplně všechno o NFC.
Kryštof Korb
Kolemjdoucí
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Dix_ 12. 11. 2010 11:58

http://www.autoweb.cz/audi-a7-sportback-prvni-dojmy/#

Zajímavostí je také skutečnost, že Audi zavedlo do systému MMI češtinu. A to nejen graficky, ale i do funkce hlasového ovládání, který prý bude rozumět českým příkazům. Podle Audi to ještě nikdo z prémiového segmentu na našem trhu nemá.

Bez bodů
FI 1.4 44 KW
FIIC 1.2 51 KW Sport
Auto jedině s automatem
Dix_
VIP uživatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod řidič BOB 12. 11. 2010 12:08

Dix_ píše:KK:Jak se s ní jelo ?

Jemu asi nijak, když mu je 17 let 8-)
Požádal jsem powerballa, aby mne smazal. Snad to svede...
řidič BOB
Poslední varování

Odeslat příspěvekod brasci 12. 11. 2010 12:10

Dix_ píše:KK:To je nafta ? Jak se s ní jelo ? Já seděl v 3.0 TFSI 220 KW S-Tronic.


a keby si sedel v 3.0 TDI bolo by to iné??? :D
brasci
VIP uživatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod řidič BOB 12. 11. 2010 12:11

Kryštof Korb píše: Neuvěřitelně mě ale zarazilo, že ani v roce 2010 to pořád neumí plnohodnotně komunikovat s telefonem přes Bluetooth.

Ono taky záleží na tom, jaký typ BT v tom autě byl - koncern používá 2 typy a také na telefonu... Ale je pravdou, že byť mám v autě koncernovou HF, tak jsem si nechal dodělat Parrota 8-)
Požádal jsem powerballa, aby mne smazal. Snad to svede...
řidič BOB
Poslední varování

Odeslat příspěvekod Dix_ 12. 11. 2010 12:16

brasci:Staticky tam rozdíl není. ;-)
Bez bodů
FI 1.4 44 KW
FIIC 1.2 51 KW Sport
Auto jedině s automatem
Dix_
VIP uživatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Dix_ 28. 11. 2010 20:19

1.12.2010 bude světová preméra nové Audi A6:

Bez bodů
FI 1.4 44 KW
FIIC 1.2 51 KW Sport
Auto jedině s automatem
Dix_
VIP uživatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Deli 28. 11. 2010 22:18

jupí, další variace toho samého :))
- You’re disturbing my oboe practice.
- You don’t play the oboe.
- I could play the oboe.
8)
Deli
Bronzový avatar roku 2010
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod quasimoto 7. 1. 2011 11:49

Prave som absolvoval cca 1000 km v novej A7, 3.0 TDI quattro 245PS a bol som velmi pozitivne prekvapeny. Oproti doterajsej A6 znacny posun v jazdnych vlastnostiach, aj dynamika je lepsie, ale co je najdolezitejsie je, ze auto uz nie je nedotacave, pri pridani plynu v zakrute sa stopa naozaj utahuje, tych 60% na zadok a posunutie motora viac ku stredu zjavne funguje.

Na snehu s vypnutym ASR bolo mozne udrzat zadok v peknom drifte, to som od Audi naozaj necakal, palec hore
quasimoto
Štamgast
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků