Opel Insignia - interní ceník

Audi, BMW, Mercedes-Benz, Opel, Porsche, Volkswagen, Ford EU, Smart...

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod Dagy2 30. 11. 2010 09:59

Bohužiaľ vnútorná výbava a spracovanie Insignie nie je hodná tohto auta. či je to v koži alebo bez nej (:
Dagy2
Nováček

Odeslat příspěvekod Dix_ 20. 12. 2010 17:53

OPC s automatem:

Obrázek

Obrázek


Obrázek
Bez bodů
FI 1.4 44 KW
FIIC 1.2 51 KW Sport
Auto jedině s automatem
Dix_
VIP uživatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Dix_ 5. 2. 2011 12:52

Na kamarádově Insignii problém s klimou,servis nevyřešil.Teď začal blnout jeden vstřik v motoru.Příští týden jede do servisu.Co mě říkal,že když to hned neopraví,tak že napíše do Opelu ČR.
Bez bodů
FI 1.4 44 KW
FIIC 1.2 51 KW Sport
Auto jedině s automatem
Dix_
VIP uživatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Anndy 22. 2. 2011 18:31

Hmm. Mame doma insigniu od 23. decembra (objednavana niekedy zaciatkom oktobra). Dnes ma uz 10tis. km prec a zatial sa to ukazuje ako vyborne auto. Aspon podla uzitnych vlastnosti. Kvalitu je asi predcasne hodnotit. Je to cierne kombi, 4x4+adaptivny podvozok, 2,0 tdci 118kw, cosmo svetly interier (ten je bezovo-hnedy a je prekrasny, neposobi tak stiesnene, ako cierny, a vyvolava pocit luxusu), plus este nejake somariny, navi, adaptivne svetlomety, sedadla s pamatou, park asistent, etc...

Vyberali sme s manzelkou mimo premie, a porovnavali sme passat, lagunu, c5, mazdu6 a proste insiniga nas dostala. Velmi komfortne auto, interier posobi luxusne a oproti takej lagune (ktora ma vyborny interier, ci passatu - vtedy este stareho) je tak o pol triedy dalej, resp. pocit z celeho auta je o pol triedy vyssi ako konkurencia. V podstate kym som neabsolvoval skusobnu jazdu, tak som to auto trochu zaznaval (vsetky testy ho tak trosku zaznavaju, podla mna nepravom).
Toto auto vyslo ako vitaz - jednak sa mi podarilo 23% zlavu zjednat - a za dalsie je to vyslovene auto na dlhe cesty, ako stvorene. Komfortne (aj na 18" kolesach), pohodlne, rychle (relativne).

Ma aj nevyhody, vaha - toto konkretne vazi takmer 2t, co je voci konkurencii vyrazne viac, napriek tomu, je zatial priemerna spotreba 6,9l/100 km - po 10 tis. A to 90% jazdi po dialniciach a meste.
Tak isto, prakticnost nie je uplne najlepsia (hlavne kufor by clovek ocakaval vacsi), ale v zasade tomu autu nic nechyba, okrem hacikov na igelitky :D Na to nadavam pri kazdom nakupe.

Tak isto adaptivne svetlomety su vynikajuce, dobry je aj aj polomer otacania, nie je problem parkovat, ci sa otacat na uzkych miestach.

Co sa tyka vrzgania, toho som sa trochu obaval, ale zatial je v aute ticho. Teda obcas sa niekde na hrbolatom povrchu vynori - pri dverach - trosku jemne vibrovanie, to ale musi byt vypnute audio a ucho nastrazene a zatial to je iba sporadicky. Inak pazvuky zatial nie su ziadne, na stastie. Ale asi budu, nase cesty tomu prispeju, casom. Nesoferoval som auto, ktore by to u nas nevydavlo, dokonca ani premiovky, A6, MB-E - sucasnu, min. generaciu, etc...

Vyssiu hmotnost je trosku citit, najma z presadnutia z ineho auta, v komfort rezime ma moc silny posilovac riadenia, v sport rezime sa to zlepsi, aj odozva v riadenie nejaka je, ale celkovo je to limuzinovsky naladene auto.

Zatial spokojnost maximalna.
Anndy
Anndy
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Dix_ 22. 2. 2011 18:40

Dík za info.Kamarád tam jede ve čvrtek,v sobotu budu vědět víc. :-)
Bez bodů
FI 1.4 44 KW
FIIC 1.2 51 KW Sport
Auto jedině s automatem
Dix_
VIP uživatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Dagy2 25. 2. 2011 16:45

Dix_ do Oplu ČR môžeš ty aj tvoj kamarát písať koľko chceš.
Pokiaľ ti nepomôže predajca, tak OPEL ČR ti 5x zavolá pokecá s tebou väčšinou maďarská pani lámanou češtinou a to je tak asi všetko čo môžeš od nich očakávať. Zostáva tlačiť na predajcu, zapisovať do zákazkového listu všetko čo je na odstránenie a pokiaľ sa to nepodarí (to čo píšeš je pomerne zásadná závada) tak výmenu auta. Aj keď musím povedať, že máme vo firme asi 10 Insignií a zatiaľ pomerne v pohode.
Na mojej je teraz 100k:
- výmena predných kotúčov, pretože odišli kompletne do večných lovíšť
- už pol roka nevedia zohnať vyhrievaciu mriežku do športovej sedačky, ale keďže som posledné 4 mesiace málo jazdil tak to až tak nebolelo
- vrzganie stredu dosky - veľký plastový kus s rádiom a všetkými tlačítkami

Anndy inak gratulujem. Čo do spoľahlivosti sa nemusíš báť, odjazdil som oplov dosť a je to v pohode. Občas ťa naštve niečo čo nie je na tom aute logické, ale je to tak. Najväčšou slabinou sú
- bočné zrkadlá - po 30km nevidíš v nich vôbec nič. to som ešte u žiadneho iného auta nevidel.
- často ostávajú otvorené predné okná - pozor na to, pretože ak vypneš motor, už sa nedovrú
- motor špinavý ako prasa, pretože vpredu pod kapotou nie je žiadne tesnenie. Bordel a blato v konektoroch dáva tušiť že tak po 2-och rokoch keď uplynie záruka začnú problémy. Dtto otváranie kufra na sedane a osvetlenie zadnej značky, kam sa blato a špina z ciest dostáva vďaka zle riešenej aerodynamike
- auto nie je možné umyť na linke, pretože obsahuje také miesta na karosérii kam sa žiadna kefa nedostane

Mal som Passat B5 combi rok 2000 (predaný minulý rok), 270k km bez vrzgania. Ale tam bol ešte každý káblik a tlačítko obložené mäkkou gumou a prichytené páskou. Dnešné Passaty sú kvalitou niekde inde (teda konkrétne v pr..).
Dagy2
Nováček

Odeslat příspěvekod Dix_ 25. 2. 2011 17:00

Zítra budu vědět víc.Podle toho co mě říkal,tak byl hodně naštavaný,tak snad to včera opravili.
Bez bodů
FI 1.4 44 KW
FIIC 1.2 51 KW Sport
Auto jedině s automatem
Dix_
VIP uživatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Dix_ 1. 3. 2011 22:36

Motor je podle servisu v pořádku.Zkusí ještě jiný servis.
Bez bodů
FI 1.4 44 KW
FIIC 1.2 51 KW Sport
Auto jedině s automatem
Dix_
VIP uživatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Dix_ 2. 3. 2011 22:20

Jsem mluvil s kamarádem a byl řádně naštvaný a moc pěkně o tom servisu nemluvil.Ve SM ve speciálu bylo že ten 118 KW je původem od Fiatu,co je na tom pravdy ?
Bez bodů
FI 1.4 44 KW
FIIC 1.2 51 KW Sport
Auto jedině s automatem
Dix_
VIP uživatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Dagy2 2. 3. 2011 23:38

No dobré ráno, diesle používa rovnaké Opel, Saab, Alfa a Fiat.
Dagy2
Nováček

Odeslat příspěvekod Dix_ 5. 3. 2011 13:26

Bez bodů
FI 1.4 44 KW
FIIC 1.2 51 KW Sport
Auto jedině s automatem
Dix_
VIP uživatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Dagy2 6. 3. 2011 15:10

Radšej než facelift treba odstrániť hlučnosť od podvozka a ten pitomý veľký kus umelej hmoty v ktorej je rádio a všetky ovládače a nahradiť to niečim čo nebude vydávať smiešne zvuky.
Dagy2
Nováček

Odeslat příspěvekod Anndy 15. 3. 2011 18:46

Dagy2: Diky. To je pravda, niektore veci su absolutne nelogicke (ale to su len somariny, obvykle v uzivatelkom nastaveni). Najviac ma stve, ze tam nie je tlacitko pause (je tam navi s DVD mechanikou - dvd 800, ci ako to volaju) - pocuvam CD, chcem dat pauzu (neviem ako :D). Mute sice funguje, ale CD ide/hra potichu dalej. Pri hudbe to nevadi, pri pocuvanom texte z CD ano.
Dalej "nechapem" ovaldaniu klimy. Logiku to ma, ale divnu. Napr. v zime - dam rezim auto, ale vypnem klimatizaciu (kontrolka auto zhasne), co by nevadilo aj tak to proste pracuje v rezime auto. Co mi vadi viac, ze akonahle chcem napr. len na nohy fukat, tak ked dam na nohy, fuka tam, ale uz to neviem zrusit. Proste musim kliknut znova auto :D. Trocha chore, ale kazde auto ma nieco.
Tak isto - nechapem preco pri svetlach nema poloha 0 (vypnutne vsetko) vlastnu polohu. Tak by som vedel, ze ked som na 0-je, je vypnute vsetko. Ked som v polohe AUTO, tak mam auto rezim. Teraz je to divne, lebo vypinac, ak nie je v polohe parkovacky, ci svetla ON, tak je v polohe AUTO. Lenze v tejto polohe mozu byt svetla vypnute, alebo len mozu svietie denne diody. To vsak neviem, kedze vypinac je v jednej polohe a na palubovke nie je ani ziadna kontrolka svetiel. Resp. je, ale zapne sa az vtedy ked sa zapnu svetla (bud preputim vypinaca do ON, alebo v polohe AUTO, ked je tma). Toto kto riesil, by zasluzil po usoch.

Okna - aj po vypnuti motora a (myslim aj vytiahnuti klucika) idu okna este ovladacmi zavriet. Zatial okna funguju v pohode. Dovriet sa daju myslim tak, ze na kluci clovek podrzi tlacitko zamykania (s tymto sa aj sklopia vonkajsie spataky).

Auto ma uz cca 15tis. km za 2,5 mesiaca. Pazvuky sa objavili, ale paradoxne, nie v palubovke, ale ako keby niekde vo dverach vodica alebo v A stlpiku, ci niekde tam. Iste obcas jemne zapraska aj palubovka, ale to mi pride velmi zriedka a uplne nepocutelne.

Zatial jediny problemik bol, ze jedneho rana auto zacalo kurit na plne gule (aj teplo aj ventilator) a na nijake nastavenia to nereagovalo. Po konzultacii so servisom stacilo na 5 min. odpojit bateriu a uz to ficalo o.k. (ziadne ine nastavenia to nezmazalo /pamta sedadiel/radio/etc...).

hej, motor je neskutocne za...ny - to som si vsimol hned. Najma na vodicovej strane, neviem kade to tam ide.

Inak motor - mam pocit, ze to auto bolo vyrabane uz v novom modelovom roku. Lebo motor mi pride ovela menej hlucny, ako kolegov, ci ako na predvadzacom aute.

Auto sa umyva len rucne, takze no problemo.

Akurat neviem prist na to, kedy sa ma ist na garancku. Predpokladam, ze to ma premenlivy interval (nejako som to vydedukoval zo serv. knizky a ukazovatela kvality oleja v %). Nic konkretne som sa nikde nedocital.

Spataky vonkajsie. Hej spinia sa a poriadne a rychlo a su navyse male. Zvyknes si. Octavia II pred FL ich ma rovnako spinive a o fabii ani nehovoriac. Najlepsie, co som zatial mal bol seat cordoba a moj vlastny focus II. Tam to dlho vydzi ciste.

Keby ale to auto zhodilo aspon 300kg, by to bola parada :D Inak zatial je spotreba prijatelnych 6,8l/km. A to je 4x4 a 118kw diesel, a vacsina ciest je po dialnici a mestach.
Anndy
Anndy
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Dagy2 16. 3. 2011 01:17

Anndy,
1/ na garančku za normálnych okolností pôjdeš po 30t. Kvalita oleja, ak nejadiš mesto so studeným motorom vyjde takmer presne na 30t.
Ak jazdíš so studeným motorom tak sa životnosť skracuje. Je na to v SW nejaká formulka, ktorá násobí kilometre najazdené so studeným motorom nejakým koeficientom.
Inak pozor na záruku, servis ma upozorňoval pri 90t kontrole, že v knižke musí byť zapísané plus/mínus 1000km, inak neuznávajú záruku. Neviem či by im to prešlo ak by sa niečo stalo ale radšej so to over ak by ti vychádzala kvalita oleja inak než na 30t

2/ mal som kedysi Passat B5 a tam nebolo treba zrkadlá čistiť celý rok.

3/ nelogických vecí je v SW toho auta hromada. Ak sa dajú už okná ovládať aj bez kľúčika je to veľký pokrok.
Dúfam, že pišťadlo v prípade, že máš kľúčik v zapaľovaní a otvorené ľavé dvere zachovali.

4/ motor sa zasiera normálne cez medzierku medzi kapotou a panelom prednej masky. Kedže tam nie je žiadne tesnenie (napr. ako má napr. šitný Yaris za par korún) tak je jasné že blato a voda sa pri vyššej rýchlosti dostavajú dnu.

5/ spotreba sa dá držať okolo 6,5 ak nejazdíš príliš diaľnice. Pri 110km/h je spotreba okolo 5, pri 150km/h 7,5.
Dagy2
Nováček

Odeslat příspěvekod Dix_ 16. 3. 2011 19:03

Takže vstřik to nakonec není.Podle druhého servisu,velmi ochotní a rozumí tomu,tak to dělá jenom při mínusových teplotách než se to zahřeje.Když včera bylo +16 tak bez toho zvuku.Že to každej opel v naftě dělá s CRem.Ten servis je na garančku o 3 000 Kč levnější,takže ji bude dělat tam.
Bez bodů
FI 1.4 44 KW
FIIC 1.2 51 KW Sport
Auto jedině s automatem
Dix_
VIP uživatel
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků