NEFUNGUJE EDS

Audi, BMW, Mercedes-Benz, Opel, Porsche, Volkswagen, Ford EU, Smart...

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod uba 26. 11. 2008 16:09

Zdravim, chtel bych se zeptad na poroblem ohledně EDS. Koupil jsem Passata 1.9 TDI r.v. 1999 4motion(torsen). Podle vybavy bych měl mit EDS. Jenze v kopci na ledu pri rozjezdu se mi protaci jen jedno kolo predni a jedno kolo zadni. Při výpisu z VAGu je vše bez závad. ABS funguje bez problemu. kodovaní ŘJ 8E0 614 111A OZN ABS/EDS 5.3QUATTRO D10 Orig. diag BB 24334

Může být třeba deaktivován přes VAG?

Díky za každou radu
Upozornění administrátora: odstraněn podpis odporující pravidlům fóra.
uba
Kolemjdoucí
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod turboleon 26. 11. 2008 16:15

No a nemá to tak být? Nepleteš si EDS a kontrolu trakce /TSC/?
turboleon
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Vana666 26. 11. 2008 16:46

je to normální
něco se točit musí
Vana666
Servismen
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod anonymni 26. 11. 2008 16:49

toci se mu to jak ma a mu to vadi :)
anonymni

Odeslat příspěvekod mikicz 26. 11. 2008 16:50

jedno přední a jedno zadní je fajn, to znamená, že haldex jede. ale EDS by mělo ještě zavírat diferák na nápravě (minimálně přední), ať už přibržděním, nebo jinak.
it is not about the money. it is about sending a message
mikicz
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Vana666 26. 11. 2008 16:52

mikicz: haldex tam není a jestli některé kolo přibržďuje jen pohledem většinou nepoznáš

nebo ty to poznáš ?
Vana666
Servismen
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod messy 26. 11. 2008 16:53

mikicz píše:jedno přední a jedno zadní je fajn, to znamená, že haldex jede. ale EDS by mělo ještě zavírat diferák na nápravě (minimálně přední), ať už přibržděním, nebo jinak.


Ale pochybujem, ze dokaze to koleso pribrzdit presne takou silou, ze sa budu tocit obe.
Každé ráno, když vstanu, prohlédnu si seznam 50 nejbohatších lidí na světě. Když na něm nejsem, jdu do práce.
messy
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod anonymni 26. 11. 2008 16:53

to pribrzdeni ma sve limity. Klasicky mechanicka sprera z toho nikdy nebude. A z toho, jak vim jak funguji elektronicke uzaverky mohu rici, ze temer nefunguji. Tedy ze jedno kolo stoji a druhe se toci obzvlaste na velmi kluzkem povrchu na jedne strane je normalni.
anonymni

Odeslat příspěvekod mikicz 26. 11. 2008 16:56

Vana666: sorry, blbě čtu. je tam torsen, ne haldex... no pointa zůstává. jestli ho přibržďuje okem nepoznám, ale
a) by mu to měla říct kontrolka na palubovce
b) by to kolo mělo přibrzdit natolik, že se druhé buď chytne
pokud jsou teda všechny kola na stejném povrchu.
it is not about the money. it is about sending a message
mikicz
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod messy 26. 11. 2008 16:58

Mam vyskusane, ze to dobre funguje, ak si jednym kolesom na lade, snehu, strku a druhym na asfalte. A to je asi aj hlavny dovod pouzivania EDS, ale inak je asi v 90% pripadov uplne k nicomu.
Každé ráno, když vstanu, prohlédnu si seznam 50 nejbohatších lidí na světě. Když na něm nejsem, jdu do práce.
messy
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod p0etrik 26. 11. 2008 16:58

Nekoukal bych jestli se neco toci nebo ne, ale poslouchal bych, jestli klape ABS.
p0etrik
Servismen

Odeslat příspěvekod uba 26. 11. 2008 17:00

kámoš ma EDS slyší jak EDS přibržduje kolo a je to i vidět jak na kluzkém povrchu se ty přední kola prohazuji
Upozornění administrátora: odstraněn podpis odporující pravidlům fóra.
uba
Kolemjdoucí
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod p0etrik 26. 11. 2008 17:02

A funguje ti ABS?
p0etrik
Servismen

Odeslat příspěvekod Vana666 26. 11. 2008 17:06

- nepřibrzdí to natolik aby se obě kola na nápravě otáčela stejně
- žádná kontrolka tam není
- žádné ABS přitom neklape, aspoň to teda není nijak poznat
- poznat to jde snad jen tak že po delším hrabání - třeba blbnutí na zasněženém parkingu - jsou brzdy horké
Vana666
Servismen
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod anonymni 26. 11. 2008 17:12

messy píše:Mam vyskusane, ze to dobre funguje, ak si jednym kolesom na lade, snehu, strku a druhym na asfalte. A to je asi aj hlavny dovod pouzivania EDS, ale inak je asi v 90% pripadov uplne k nicomu.


no jedna strana led a druha asfalt a auto se ani nehne. Je to pouzitelne jen v pripade velmi maleho rozdilu trakce na jednotlivych stranach.
anonymni

Další stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků