Audi Q5

Audi, BMW, Mercedes-Benz, Opel, Porsche, Volkswagen, Ford EU, Smart...

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod mako 174 15. 9. 2009 15:03

Najedu kolem 30 000 tisic,takže po téhle stránce se mi chrochták /i když tenhle zrovna tak nechrochtá/ nevyplatí.Jde mi spíš o svezení ,pružné zrychlení a tak a taky aby mě ten benzín nesežral. Samo zřejmě myslím vše v DSG takže o žadném kvedlání to není.
mako 174
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod CyberVic 15. 9. 2009 21:59

3.0 TDI uz rozhodne neni chrochtak, a jede velmi solidne, ale priplatek za nej oproti 2.0TFSI je u A5 vrazednej a nesmyslnej...
VW Touareg 3.0TDI 210kW 8G Aut 4M
VW Tiguan Allspace 2.0TDI 176kW DSG 4M
VW Grand California 600 2.0TDI 140kW 8G Aut FWD
CyberVic
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod řidič BOB 17. 9. 2009 13:39

mako: 3.0TDI je příjemný motor - jeho dieselový zvuk není uvnitř téměř znát... Samo, že zvířátka mají citlivější sluchovody, takže není divu, že kozence by to vadilo ;-)
V 3.0TDI v tom budeš rozhodně za míň - dá se dost svižně jezdit kolem 10ti litrů... TFSI 155kW se tomu nepřibližuje ani zdaleka - když chceš, aby to jelo, tak na to budeš muset šlapat hodně a ve vysokých otáčkách to rozhodně není tiché a už vůbec ne úsporné - připrav se na spotřeby >10l...spíš kolem 12-15.
Beru ale dnešní trend, že nafta patří do kamen, takže já osobně bych šel do 3.2FSI... Pokud bych se měl ale rozhodovat mezi 2.0TFSI a 3.0TDI, tak rozhodně dehet!
Požádal jsem powerballa, aby mne smazal. Snad to svede...
řidič BOB
Poslední varování

Odeslat příspěvekod mako 174 17. 9. 2009 19:26

Taky bych bral naftu.Ale když budu brát rozdíl spotřeby mezi TFSI a TDI nějaké 4 litry při nájezdu 30 000 km za rok tak se mi nafta vyplatí až za nějakých 5 let a to uz to auto mít nebudu
Takže pokud mi dá TFSI alespon trochu radosti z jízdy tak asi pujdu do nej.Holt se musí šetřit
mako 174
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod řidič BOB 17. 9. 2009 19:57

mako: ale jo, radost Ti dá...o tom žádná. Víc radosti je s ním ale v menších autech ;-)
Požádal jsem powerballa, aby mne smazal. Snad to svede...
řidič BOB
Poslední varování

Odeslat příspěvekod MartinTDI 18. 9. 2009 21:08

ten benzin musi byt velmi prijemny na jazdenie, 155kw a velmi ale naozaj velmi dobre rozmiestneny krutiaci moment je velkou devizou pre 2.0TFSI. Treba ratat aj s dost velkym hmotnostnym rozdielom takze rozdiel v dynamike bude uplne minimalny. Prave teraz kolega kupil nove Q5 3.0TDI najazdene zatial 150km, takze nic k autu povedat neviem... akurat ze interier ***** ako v octavi:DDD

inac auticko strasne pekne, jedin audi ktora by pripadala do uvahy aj pre mna... teoreticky:)

No a co sa tyka motorov tak zbytocny mi pripada prave 3.2FSI... ktory ma dokonca nizsi krutiaci moment ako 2.0TFSI !!! Takze v nizkych otackach bude vykonejsi prave dvojliter... podla mojeho skromneho odhadu bude mat 3.2l prevahu az od cca 3500 - 4000ot. (u benzinu bude sprevodovanie takmer rovnake takze rozdiely v krutiaku o to viac podstatne). Nad 3500-4000 uz bude mat 3.2 o dost vyssiu spotrebu...


a este p.s. : 2.0 nema seriovo zadne LED svetla;) atd...
BMW
MartinTDI
Štamgast
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod mako 174 19. 9. 2009 16:23

Našel jsem test pružného zrychlení z 80-120km/h.3.0TDI to zvládne za 5,2s a 2,0TFSI za 5,8s. Z 60-100km/h je to 4,2s ku 4,5s ,což mě velice překvapilo.takže opravdu žádný lenoch.
Jinak chci říct že momentálně jezdím Santa FE 2,2 CRDI AT.Takže ta Audina bude pro mne asi velký šok...
mako 174
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Deli 19. 9. 2009 16:34

na jaký kvalty je to zrychlení?
- You’re disturbing my oboe practice.
- You don’t play the oboe.
- I could play the oboe.
8)
Deli
Bronzový avatar roku 2010
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod lrsk 19. 9. 2009 17:29

Kolik hodláš utratit za tu Q5 +- ?
lrsk
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod mako 174 20. 9. 2009 08:52

Zrychlení je uváděno při kickdownem. To znamená plný plyn a automat si s tím nějak poradí.
mako 174
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod zandome 20. 9. 2009 09:34

Ja by som bral 3.0 TDI, aj ked diesel, tak velmi vydareny, tak ako aj TFSI, ale predsa len, je silnejsi a je to sestvalec, okrem toho, kickdown nevyuzijes tak casto ako prave ten zatah.A tiez mysli na to, ze ked budes to auto predavat, tak ten 3.0TDI si lepsie podrzi hodnotu a lepsie ho predas ako TFSI.
zandome
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod richie 21. 9. 2009 09:07

ale no tak .. podrzi si hodnotu ?!? .. trochu sudnosti .. aku hodnotu si podrzi pri navyseni nakupnej ceny o 200tis len za motor ?!?
Opel Insignia B ST 1.5/121; VW Sportswan 1.2 (Astra G Caravan 1.6 Twinport-Z16XEP; Corsa C 1.0; Octavia liftback II/1.9tdi -> III/1,6TDI-> IV/1.5TSi )
richie
Štamgast
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MartinTDI 21. 9. 2009 10:18

urcite sa tych 200 tis pri nasledovnom predaji nevrati... komfort bude urcite 2.0 poskytovat vyrazne vyssi... hlavne akusticky
BMW
MartinTDI
Štamgast
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod řidič BOB 21. 9. 2009 10:35

ježíši...to jsou zase howna :oboze
Požádal jsem powerballa, aby mne smazal. Snad to svede...
řidič BOB
Poslední varování

Odeslat příspěvekod zandome 21. 9. 2009 10:54

nie, 200tis. sa urcite pri dalsom predaji nevrati, ale cast z toho ano. Nehovoriac o tom, ze 3.0tdi bude proste ziadanejsi a urcite ho rychlejsie preda.
zandome
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků