AUDI A6 c7- jaký motor.

Audi, BMW, Mercedes-Benz, Opel, Porsche, Volkswagen, Ford EU, Smart...

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod pecik1 8. 2. 2023 16:49

Zdravím a poprosím o radu.
Přemýšlím o Audi a6 c7 kombi do cca 500000,- Kč, ale co tak koukám tak se do a6 dávalo hoodně motorů.
Co by bylo nejrozumnější s ohledem na ekonomiku provozu a abych se vyhnul větším problémům na servisu. Benzínu je málo, tak asi nafta.
Díky pecik
pecik1
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod PatV 8. 2. 2023 17:28

2.0 TDI je ekonomická volba, ale v A6 to asi nechceš.. takže 3.0 TDI 150/180 kW
3.0 V6
2.0 R4
PatV
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod pecik1 8. 2. 2023 18:14

Četl jsem o 240kw v naftě, ale dvě turba, dva problémy, jinak jízda a spotřeba asi ok.
pecik1
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Arnie J 8. 2. 2023 18:16

do toho bych nešel
SkyActiv-G 165 / FA24D / 1.4 TSI ACT / Busso 3.2 24V / Honda NF13E
Arnie J
Tlusťoch
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod PatV 8. 2. 2023 19:00

Biturbo do 500 asi raději ne
PatV
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod koenzym.q10 8. 2. 2023 19:03

BiTDI měl známej, než ho ztotálkoval. :-D Jednou mě vez v čerstvě napadaným sněhu, launch control z místa, na tachu kilo, ale dopředný pohyb rychlostí chůze. Pak se kvatro chytlo a vystřelili jsme vpřed s o dost větší razancí, než na co jsem zvyklej u Swifta na suchu. :-D
Je to dobrý vůz, ale desetiletou vojetinu bych servisovat nechtěl.
koenzym.q10
Pozorovatel

Odeslat příspěvekod quasimoto 8. 2. 2023 20:14

ja by som bral 3.0 TDI nie BITDI.
quasimoto
Štamgast
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod glider 8. 2. 2023 20:24

Slabsie 3litre mali 7 kvalty - na to pozor.
Biturbo ma dobry 8 kvalt, ale zas o turbo viac apod.
glider
Ja chcem Slovak
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Ruman001 8. 2. 2023 20:27

potvrzuji..známej koupil biturbo , přes 2 kila na hrbu a hned vstřiky a turba..takže bacha na to..
CLS 500 w218 SB
Ruman001
Štamgast
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod K86 8. 2. 2023 20:37

Pozor na 3.0 TDI
do roku 2015 = 4 rozvodový řetězy, milion napínáků, výměna cca 60 - 80tyček kolem 300 - 400tkm
od roku 2015 = 2 rozvodový řetězy, který údajně vydrží déle
GVII kombi 1.6 TDI 85kw
S-Max 2.0TDCI 120kw
911 997.1 C 239kw

Používejte pravý jízdní pruh, idioti!!!
K86
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod pozpatku_fijA 8. 2. 2023 21:59

já bych bral c8, vlastně bez bych :hm
Tento hon, který zde dělá Mello, agat a ajif, by měl být trestaný. začíná to pomalu hraničit se šikanou.
pozpatku_fijA
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Arnie J 8. 2. 2023 22:01

nemachruj
SkyActiv-G 165 / FA24D / 1.4 TSI ACT / Busso 3.2 24V / Honda NF13E
Arnie J
Tlusťoch
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Tomas B 9. 2. 2023 08:30

do machrovacího
Tomas B
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod glider 9. 2. 2023 08:51

alebo nie
glider
Ja chcem Slovak
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod quasimoto 9. 2. 2023 09:22

3.0 TDI mali najprv tiez tiptronic (resp Multitronic u FWD) a az casom presli na DSG/S-tronic.
quasimoto
Štamgast
Uživatelský avatar

Další stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků