Golf VIII

Audi, BMW, Mercedes-Benz, Opel, Porsche, Volkswagen, Ford EU, Smart...

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod Ingos 21. 10. 2021 17:32

kurtoid píše:Pežout to tady drží dost nízko (běžně chodí na 1500), ale není to taková trága jako u VW. Režim sport je pak fakt sport, kdy to zase drží pro běžné potřeby motor až moc vysoko, je to spíš na lehčí divočinu. Jezdím na ten normal nebo jak se to jmenuje a už jsem si zvykl - jen má bohužel člověk stále pocit, že využívá tak 2/3 výkonu proti tomu sportovnímu režimu a taky si musí dávat pozor na rychlé rozjezdy, které se občas teda moc rychle nekonají. Pádla hodně pomáhají... Vždy se strašně těším na to, až si zase sednu do mojeho auta s manuálem. Takže asi tak nějak.


Tak 1500ot. drží s litrem na D i Fabka, ale na ten tříhrnek je to prostě málo. Jasně někdo to neřeší, že to trochu duní, ale mě by to vadilo, proto bych litr s DSG nechtěl. Ta 1.5 to pustí na D níž, ale tam to zase nijak nepocítíš, to už bych zkousnul. Stejně si i v automatu rád řadím pádlama.
Ingos
Inventář

Odeslat příspěvekod glider 21. 10. 2021 17:43

Padlovat pri beznej jazde je nezmysel.

Automat ma fungovat bez toho a slusny aj funguje.
glider
Ja chcem Slovak
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Ingos 21. 10. 2021 17:50

Já si pádluju často na okresce, když chci předjíždět, jet sportovně, brzdit motorem. Nic z toho nefunguje úplně tak, jak si představuju. Baví mě to, nevadí mi to. Kdyby se automaty opravdu uměly učit dle toho, jak si řadíš pádly v kombinaci se stylem jakým jezdíš, tak bych to nedělal, ale to prostě reálně neumí.

Jo PDK v porsche bych asi nechal řadit, ale to je jiná liga.

Teoreticky u elektromobilu taky nemusíš pádlama měnit úrověň rekuperace a můžeš použít brzdu, ale mě to prostě baví, takže si tam s těmi pádly taky hraju.
Naposledy upravil Ingos dne 21. 10. 2021 17:51, celkově upraveno 1
Ingos
Inventář

Odeslat příspěvekod MELLO 21. 10. 2021 17:50

glider píše::D na jej nazor sme cakali

Hned jí to řeknu :D
MELLO
MELLO
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MV_cz 21. 10. 2021 17:51

Arnie J píše:imho chce 1.5 a ne to tříválcové neštěstí

neber jméno božího silného litra na garáži nadarmo :pozor
jinak při pomyšlení na to, že DSG má životnost 100 tkm což vyjde akorát po záruce, tak to mě vždycky odradí....... radši nějakej sutomat co se vysere mimoplánově
renaultí 1.8 M5P EDC
pežotí 1.2 PT HN05 EAT8
MV_cz
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MELLO 21. 10. 2021 17:53

No jo BTW, ta DSG ve Fabuli bude asi ta horší suchá, že?
MELLO
MELLO
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod kurtoid 21. 10. 2021 17:57

Mě to tada chodilo s litrem až někde k 1300-1400 otáček, a to nemyslím, že by tam padaly otáčky po sundání nohy z plynu, ale prostě to na tyhle otáčky odřadilo při lehké akceleraci. Velmi rádo to jezdilo 55 km/h na šestku a točilo to myslím 1400 otáček, což byla cca hranice, kdy ten motor přestal mít naprosto šílený zvukový projev.

Stejně je to komedie. V Peugeotu mám zjištěno, že na ten normal režim to bere jen o pár dcl míň než na sport, který to točí neustále o 500-1000 otáček výš. Když řadím pádly na manuál a držím to vždy nad 2000 otáček, tak se dostanu cca 1dcl nad spotřebu s tím normal nastavením a je to úplně jiné auto. Prostě ekoteror v praxi.

U DSG ale ten vliv na spotřebu vysledovaný nemám. Musím říct, že DSG ve sportu je mi asi z těch nastavení různých automatů kombinovaných s malými motory nejblíž. Kéž by to tak neposkakovalo při popojíždění v kopci.
Naposledy upravil kurtoid dne 21. 10. 2021 17:59, celkově upraveno 1
kurtoid
Pozorovatel

Odeslat příspěvekod MV_cz 21. 10. 2021 17:57

MELLO píše:No jo BTW, ta DSG ve Fabuli bude asi ta horší suchá, že?

bohužel, i ve čtyřválci
renaultí 1.8 M5P EDC
pežotí 1.2 PT HN05 EAT8
MV_cz
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MELLO 21. 10. 2021 18:01

Takže každých 40tis. měnit olej.
MELLO
MELLO
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod anonymni 21. 10. 2021 18:05

Ingos píše:Já si pádluju často na okresce, když chci předjíždět, jet sportovně, brzdit motorem. Nic z toho nefunguje úplně tak, jak si představuju. Baví mě to, nevadí mi to. Kdyby se automaty opravdu uměly učit dle toho, jak si řadíš pádly v kombinaci se stylem jakým jezdíš, tak bych to nedělal, ale to prostě reálně neumí.

Jo PDK v porsche bych asi nechal řadit, ale to je jiná liga.

Teoreticky u elektromobilu taky nemusíš pádlama měnit úrověň rekuperace a můžeš použít brzdu, ale mě to prostě baví, takže si tam s těmi pádly taky hraju.


Pdk v porsche funguje atejne hloupe apod jako dsg. Jen nemusi prenaset moment z litroveho trihrnku bez vykonu. S tim by mel problem kazdy automat.
anonymni

Odeslat příspěvekod MELLO 21. 10. 2021 18:08

Slyšeli jste slovo bóží. 8-)
MELLO
MELLO
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Arnie J 21. 10. 2021 18:22

Má pravdu
SkyActiv-G 165 / FA24D / 1.4 TSI ACT / Busso 3.2 24V / Honda NF13E
Arnie J
Tlusťoch
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MELLO 21. 10. 2021 18:28

Však já to nerozporuju.
MELLO
MELLO
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Lukas063 21. 10. 2021 20:38

MELLO píše:
glider píše::D na jej nazor sme cakali

Hned jí to řeknu :D

tvl aby si to paní nevzala nějak špatně a nedala zaracha :D
Lukas063
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod garážmistr 21. 10. 2021 21:50

glider píše:

-- 21. 10. 2021 11:10 --

Arni ber.


Hustý.
rwd
garážmistr
Veterán
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků