BMW a vše kolem nich III.

Audi, BMW, Mercedes-Benz, Opel, Porsche, Volkswagen, Ford EU, Smart...

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod Lukas063 13. 8. 2019 19:20

:D
Lukas063
Guru
Uživatelský avatar


Odeslat příspěvekod ace2 14. 8. 2019 17:01

to vypadá jako docela použitelný kompromis.

Docela by mě zajímalo jestli tyhle PHEV můžou mít nějak oddělený počítadlo km na elektropohon a na spalovací motor. Při koupi ojetiny by to mohla být celkem zajímavá pomůcka při výběru.
Zabil jsem 7 zeber. Ano ty zvířata. A bacha na ex, kradou vysavače
ace2
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod goes 14. 8. 2019 17:26

Technicky mohou prakticky pochybuji. Dle meho system bude merit pocet celch cyklu coz bude podsttne pro zhidnoceni baterek
Fluence - ∅ 15,27 l/100km (CO2 - 356 g/km)
goes
všude byl, všechno zná
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod saabik 14. 8. 2019 17:41

Toyota má program na analýzu jízdy na elektro. Lze zjistit nejen délku, ale i celkový čas. Proč by to nešlo u bramboráka?
saabik
Nováček

Odeslat příspěvekod ace2 14. 8. 2019 19:29

No vzhledem k tomu co umí všechno měřit i má postarší E90 přes patřičnou čtečku, tak nepochybuju o tom že tohle BMW to bude někde počítat taky. Jenom si tak říkám že uživatelsky přístupná data o tom kolik km to najelo čistě na elekřinu a kolik se spalovacím motorem by bylo zajímavé při výběru ojetiny. Někdo kdo jezdí jen do práce a něco kolem tak je možný že ujede třeba 1000 km, ale z toho já nevím 800 na elektro a jen 200 na spalovák, takže auto co má najeto 100.000 by mělo na na spalovák najeto jen 20 tis km což už je zajímavé vědět při koupi ojetiny.
Zabil jsem 7 zeber. Ano ty zvířata. A bacha na ex, kradou vysavače
ace2
Veterán
Uživatelský avatar


Odeslat příspěvekod Arnie J 15. 8. 2019 08:06

Jj smutný příběh
SkyActiv-G 165 / 1.4 TSI ACT / Busso 3.2 24V / i-Get 150
Arnie J
Nespavec roku 2007
Uživatelský avatar

Předchozí stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků