Stránka 1 z 15

Jak jste spokojeni s Haldexem druhé generace na OII?

Odeslat příspěvekNapsal: 14. 10. 2007 18:22
od Posraldescu
Jak jste spokojeni s Haldexem druhé generace na OII?

Odeslat příspěvekNapsal: 14. 10. 2007 18:57
od rexi
mohu porovnat O1 a O2 s haldexem a žádnou změnu jsem nepozoroval, pravda v extrému jsem to nezkoušel, ale co bylo třeba jsem vždy vyjel (zasněžené a zledovatělé cesty). dle mého skvělý systém pro nenáročné podmínky.

Odeslat příspěvekNapsal: 14. 10. 2007 19:16
od Tada
Moc ne...

Odeslat příspěvekNapsal: 14. 10. 2007 19:22
od Vana666
Tada: trošku konkrétněji ?

Odeslat příspěvekNapsal: 14. 10. 2007 19:23
od xzdenda
Spokojenost, splnilo to vse, co jsem ocekaval. Jedinej limit je neposadit auto na brisko, jinak jsem vyjel vse

Odeslat příspěvekNapsal: 14. 10. 2007 19:45
od rexi
na haldex občas někdo nadává. ano, stálý pohon všech kol je lepší. ale profil typického majitele je takový, že systém využije párkrát do roka, kdy silničáři ne úplně zvládnou situaci a jemu se nechce nasazovat řetěz a na to bohatě dostačuje. na dovádění v terénu se takové auto nepořizuje.

Odeslat příspěvekNapsal: 14. 10. 2007 20:01
od lego
Stálý pohon má výhodu v každé rychleji projeté zatáčce.

Odeslat příspěvekNapsal: 14. 10. 2007 20:47
od Posraldescu
lego píše:Stálý pohon má výhodu v každé rychleji projeté zatáčce.a/quote]


Haldex taky funguje v zatáčkách, nejen při prokluzu předních kol.

Odeslat příspěvekNapsal: 14. 10. 2007 20:51
od Tada
Vana666: Uz z principu :razz:

Odeslat příspěvekNapsal: 14. 10. 2007 20:51
od Posraldescu
xzdenda píše:Spokojenost, splnilo to vse, co jsem ocekaval. Jedinej limit je neposadit auto na brisko, jinak jsem vyjel vse


Mě zajímají spíš pocity z normální jízdy, třeba za sucha, nebo mokra. Po porovnání s klasickou OII předokolkou mám pocit, že octavka s Haldexem druhé generace sedí mnohem lépe resp. má v zatáčkách neutrální chování.

Odeslat příspěvekNapsal: 14. 10. 2007 20:53
od Užovka
ja mam Scouta od kvetna tak jsem zatim nemel moznost vyzkouset haldexku pri narocnejsich podminkach - jeste se chci zeptat tech chytrejsich, nekde jsem cetl, Passat 4Motion ma pomer 90:10 v klidu, to znamena, ze jsou malinko pohanene i zadni kola - ma tohle i O2 4x4 ???

Odeslat příspěvekNapsal: 14. 10. 2007 20:59
od Posraldescu
[quote="Užovka";ja mam Scouta od kvetna tak jsem zatim nemel moznost vyzkouset haldexku pri narocnejsich podminkach - jeste se chci zeptat tech chytrejsich, nekde jsem cetl, Passat 4Motion ma pomer 90:10 v klidu, to znamena, ze jsou malinko pohanene i zadni kola - ma tohle i O2 4x4 ???[/quote]
Ano, tedy dle informací ze servisu. Dokonce se uvádí, že při rozjezdu do 20 km/h je zadek připojen zcela.

Odeslat příspěvekNapsal: 14. 10. 2007 21:04
od Vana666
Užovka: teoreticky ano
v praxi to až tak pravda být nemusí, pokud je převod stejně jako u Haldexu I mezi předkem a zadkem 1:1 (u H-I to tak bylo, u H-II tohle právě nevím jistě) tak v případě že budeš mít vpředu nové pneu a vzadu sjeté, tak bude trvale trochu spojený Haldex zadními koly místo pohonu spíše brzdit

docela rád bych ty převodové poměry znal

Odeslat příspěvekNapsal: 14. 10. 2007 21:06
od lego
**** píše:
lego píše:Stálý pohon má výhodu v každé rychleji projeté zatáčce.a/quote]

Haldex taky funguje v zatáčkách, nejen při prokluzu předních kol.h/quote]


Myslím, že Haldex nefunguje jako systém, který má BMW. pozor2
Tak jak to chápu já, Haldex prostě jen připojí, když přední kola proklouznou.

Odeslat příspěvekNapsal: 14. 10. 2007 21:10
od Vana666
lego: Haldex II je trochu připojený trvale a při prokluzu a rozjezdu se připojí silněji

takže funguje na rozdíl od BMW x-drive trvale
x-drive se v prudkých zatáčkách odpojuje