Jak jste spokojeni s Haldexem druhé generace na OII?

Fabia, Octavia, Superb,...

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod řidič BOB 16. 11. 2007 14:54

rexi píše:freetrack má haldex, v kombinaci s 2.0 TFSI super auto../quote]


To by byla klasická diskuze TDI vs. TFSI... Haldex pracuje v kombinaci s oběma motory velmi dobře... Přenesení výkonu na zadní kola je téměř neznatelné a velmi citlivé... S tím svým jsem měl už možnost zkusit i mokrou louku do kopce i kalamitu na liberecku... vše bylo na jedničku... 8)
Požádal jsem powerballa, aby mne smazal. Snad to svede...
řidič BOB
Poslední varování

Odeslat příspěvekod rexi 16. 11. 2007 15:49

řidič BOB"t[quote="rexi píše:freetrack má haldex, v kombinaci s 2.0 TFSI super auto../quote]

To by byla klasická diskuze TDI vs. TFSI... Haldex pracuje v kombinaci s oběma motory velmi dobře... Přenesení výkonu na zadní kola je téměř neznatelné a velmi citlivé... S tím svým jsem měl už možnost zkusit i mokrou louku do kopce i kalamitu na liberecku... vše bylo na jedničku... 8)o/quote]


haldex pracuje dobře, tfsi ještě lépe, ale to tdi kromě spotřeby nic moc.
rexi
Nováček
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod řidič BOB 16. 11. 2007 20:00

rexi: jel si s oběma motory v tomto voze? :oboze
Obávám se, že nikoliv :hm Ale je fajn, že přesně víš, co je lepší...takové odborníky mám ze všech nejraději :tleskani
Požádal jsem powerballa, aby mne smazal. Snad to svede...
řidič BOB
Poslední varování

Odeslat příspěvekod rexi 16. 11. 2007 21:35

[quote="řidič BOB"trexi: jel si s oběma motory v tomto voze? :oboze
Obávám se, že nikoliv :hm Ale je fajn, že přesně víš, co je lepší...takové odborníky mám ze všech nejraději :tleskani!/quote]

bohužel jsem v tom jel jenom s tdi. tfsi z nám z octavie. na to abych odsoudil tdi a věděl co je lepší mi to stačí. je to jen můj názor, netvrdím, že jsem větší odborník než ty. ale za potlesk děkuji.
rexi
Nováček
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod řidič BOB 16. 11. 2007 22:57

rexi píše:[quote="řidič BOB"trexi: jel si s oběma motory v tomto voze? :oboze
Obávám se, že nikoliv :hm Ale je fajn, že přesně víš, co je lepší...takové odborníky mám ze všech nejraději :tleskani!/quote]

bohužel jsem v tom jel jenom s tdi. tfsi z nám z octavie. na to abych odsoudil tdi a věděl co je lepší mi to stačí. je to jen můj názor, netvrdím, že jsem větší odborník než ty. ale za potlesk děkuji.a/quote]


Hmm...myslel jsem si to... možná to bude pro Tebe překvapením, ale když dáš motor TFSI do Audi, Seatu, VW a do Škodovky, tak v každém z těchto aut to pojede jinak! Pokud ten rozdíl nepoznáš, tak se raději do podobných diskuzí ani nezapojuj :wink:
Hlavní ale je, že Ti to stačí na to, abys věděl, co je lepší! Opravdu, tenhle typ "odbornosti" miluju nejvíc :wink:
BTW: za odborníka se nepovažuji, ale když se rozhodnu k nějakému autu vyslovit svůj názor (a je jedno jestli pozitivní nebo kritický), tak s ním mám alespoň osobní zkušenost :| To, o čem nic nevím, k tomu se raději nevyjadřuji :wink:
Požádal jsem powerballa, aby mne smazal. Snad to svede...
řidič BOB
Poslední varování

Odeslat příspěvekod rexi 17. 11. 2007 23:17

ano v každém voze se bude stejný motor chovat trochu jinak, v tom s tebou souhlasím. nic na tom však nemění, že rozdíl ve prospěch tfsi bude pořád propastný ať je to octavie, altea nebo passat. to pozná každý a odráží se to i v mnoha testech. pokud jsi s tfsi ještě nejel tak si objednej někde zkušební jízdu.
rexi
Nováček
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod řidič BOB 18. 11. 2007 20:47

rexi: není potřeba objevovat Ameriku! To, že TFSI jezdí jinak než TDI, to je snad jasné každému, kdo ví, co tyto zkratky znemenají :| Přece nikdo nemůže chtít od nafty, aby jezdila stejně, jako benzín pozor2
Říkat ale tak jistě, že to je nejlepší a tamto je s_račka, to si troufne jenom málo lidí a vetšinou jsou to omezenci, co jenom machrujou a ve skutečnosti jezdí akorát Š-120 nebo taťkovým služebákem :lol: Jednomu sedí nafta, jinému TFSI... Tobě zjevně nafta nevoní, ale proto to auto nemusí být špatné - je prostě jiné... :wink:
BTW: jak jsem psal výš - nemluvím o tom, o čem nic nevím, takže neměj péči - s TFSI jsem si také užil svoje... :wink:
Požádal jsem powerballa, aby mne smazal. Snad to svede...
řidič BOB
Poslední varování

Odeslat příspěvekod rexi 19. 11. 2007 16:55

ale, bobe, sprosté výrazy já nepoužívám to špatně čteš, auto jsem vychválil a jak je mým zvykem rejpnul jsem si do tdi slušným výrazem, že je nic moc. neboj vím o čem mluvím, protože když nakupujeme do firmy služební auto musím to podepsat já :wink: Když už chceš objevovat ameriku - tdi je tady kvůli ekonomice provozu, pokud ta by byla shodná s tfsi nikdo by si ho nekoupil.
rexi
Nováček
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod řidič BOB 19. 11. 2007 18:26

rexi píše:Když už chceš objevovat ameriku - tdi je tady kvůli ekonomice provozu, pokud ta by byla shodná s tfsi nikdo by si ho nekoupil.u/quote]


Hmm, a ještě něco chytrého Tě napadne?? Takže kvůli ekonomice, jo :?: :!: No, na jedné straně tady máme TDI, které je v základní ceně (u FrkTraku) dražší o 30 tisíc, má vyšší přímé servisní náklady a momentálně i cca o 2,50 Kč vyšší cenu nafty než benzínu :wink: Na druhé straně tady máme Tvoje halucinogenní ( :lol: ) tvrzení o ekonomice provozu... Dovol mi, abych se od srdce zasmál :lol: :lol: :lol: A to říkáš, že podepisuješ ve firmě nákupy aut??? Asi ta firma není Tvoje, že 8) Každý, kdo vyšel alespoň 9 tříd ZŠ si umí spočítat, že diesel vyjde ve finále minimálně nula k nule, ne-li dráž než benzín cca stejného výkonu a výbavy :oboze Ono rozdíl ve spotřebě není to hlavní pozor2 Mimochodem, když se s TFSI v tomto voze jezdí trochu defenzivněji, lze dosáhnout spotřebu kolem 7,5 l/100 km, což je podobné tomu dieselu... Dramatický rozdíl nastává v okamžiku ostré až velmi ostré jízdy, kdy se spotřeba TFSI pohybuje kolem 30 l a TDI kolem 13l... Při zhruba stejném nájezdu km se podle tankování TFSI dostalo na 13l/100 km a TDI na cca 8,5l/100 km.
Pokus se promyslet i alternativu, že některým lidem prostě diesel vyhovuje tím, co na něm ostatní vnímají negativně :wink:
Naposledy upravil řidič BOB dne 19. 11. 2007 18:34, celkově upraveno 1
Požádal jsem powerballa, aby mne smazal. Snad to svede...
řidič BOB
Poslední varování

Odeslat příspěvekod řidič BOB 19. 11. 2007 18:29

rexi píše:neboj vím o čem mluvím, protože když nakupujeme do firmy služební auto musím to podepsat já :wink:.i/quote]


No a fakt, že něco podepisuješ, ještě neznamená, že o tom něco víš :wink: Zvláště pak, když to nejde z Tvé kapsy :lol:
Požádal jsem powerballa, aby mne smazal. Snad to svede...
řidič BOB
Poslední varování

Odeslat příspěvekod rexi 19. 11. 2007 19:12

myslím bobe, že jsi teď pobavil spoustu čtenářů fóra. jdi se prosím podívat na nějakou firemní flotilu a napiš mi kolik jsi napočítal td a kolik benzínu. myslíš si, že to dělají z lásky k td motorům? :lol:
rexi
Nováček
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod řidič BOB 19. 11. 2007 19:20

rexi píše:myslím bobe, že jsi teď pobavil spoustu čtenářů fóra. jdi se prosím podívat na nějakou firemní flotilu a napiš mi kolik jsi napočítal td a kolik benzínu. myslíš si, že to dělají z lásky k td motorům? :lol:h/quote]


To jsem možná pobavil, ale akorát ty, co umějí počítat do deseti... Kromě podepisování objednávek na auta, také sleduji náklady na jednotlivé vozy v mé firmě a tyhle čísla úsměvná nejsou... Třeba náklady na vozy Roomster 1,9TDI a 1,6 16V jsou téměř totožné... To, co TDI uspoří na naftě, to projede každých 15 tisíc na garančce :| Nemám důvod a ani potřebu Tě o tom přesvědčovat...
BTW: TDI ve firemních flotilách je o viditelných nákladech = sledují se tankování přes CCS a tady je rozdíl ve prospěch nafty vidět. Ty ostatní náklady jsou skryty ve fakturách a to už příliš mnoho firem nesleduje... pozor2
Požádal jsem powerballa, aby mne smazal. Snad to svede...
řidič BOB
Poslední varování

Odeslat příspěvekod mabosk 19. 11. 2007 19:26

řidič BOB"t[quote="rexi píše:myslím bobe, že jsi teď pobavil spoustu čtenářů fóra. jdi se prosím podívat na nějakou firemní flotilu a napiš mi kolik jsi napočítal td a kolik benzínu. myslíš si, že to dělají z lásky k td motorům? :lol:h/quote]

To jsem možná pobavil, ale akorát ty, co umějí počítat do deseti... Kromě podepisování objednávek na auta, také sleduji náklady na jednotlivé vozy v mé firmě a tyhle čísla úsměvná nejsou... Třeba náklady na vozy Roomster 1,9TDI a 1,6 16V jsou téměř totožné... To, co TDI uspoří na naftě, to projede každých 15 tisíc na garančce :| Nemám důvod a ani potřebu Tě o tom přesvědčovat...
BTW: TDI ve firemních flotilách je o viditelných nákladech = sledují se tankování přes CCS a tady je rozdíl ve prospěch nafty vidět. Ty ostatní náklady jsou skryty ve fakturách a to už příliš mnoho firem nesleduje... pozor2k/quote]


Hlavne je rozdiel v urceni auta a taktiez najazdenych km. Pri "malom" najazde (myslene v dimenziach firemneho auta) je benzin urcite porovnatelny nakladmi, pri vacsom najazde vsak ma diesel proste navrch.
mabosk
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod jannnn 26. 11. 2007 22:07

http://www.haldex-xwd.com/ - info o Haldexu 4. generace... (Haldex XWD)
jannnn
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Lahva 26. 11. 2007 22:35

K haldexu v O2: Mám možnost porovnat haldex jak z O1 tak i z O2. Je fakt že v první generaci oktávek bylo občas připojení zadního náhonu znát, ale zkušený člověk to tak nějak čekal a moc nepříjemné to taky nebylo, jen takový lehčí chvilkový jakoby ustřelení zadku. V O2 tohle absolutně nepozoruju. V obou verzích je, když jen lechtám plyn tak trošku do interieru slyšet kardan, nebo něco odtamtud, ale v zimě nebo v blátě to vyjede fakt všude a skvěle to drží stopu a tam kde s předohrabem jezdím na sněhu 30-40 km/h si to s 4x4 v absolutní pohodě dávám 60-70 bez sebemenšího strachu že skončím mimo cestu. Fakt kam zatočím tak jedu. Jediný co, tak nesmí jet nic proti, protože brzdit to líp než dvoukolka nedokáže, je potřeba se raději vyhnout, než zkoušet brzdit. Ale když se nepoužívají brzdy tak je to fakt supr svezení. A co se týče srovnání benzín x nafta. U O2 bych preferoval asi naftu, teď co mám 2,0 FSI benzín tak jezdím za 11-12 lt/100 km, a navíc když závodím s kamarádovou FRS tak ho stejnak dělám až tak od 100km/h a výš, takže zrychlení nic moc na to kolik to žere. Ale abych ten motor moc nehanil, tak mi příjde že s benzínem se mi zas alespoň lépe dělají tzv "WRC" kolečka, nafťáku ať už v O1 nebo O2 se do nich nikdy moc nechtělo.
Lahva
Nováček
Uživatelský avatar

Předchozí stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků