Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz
lego píše:**** píše:lego píše:Stálý pohon má výhodu v každé rychleji projeté zatáčce.a/quote]
Haldex taky funguje v zatáčkách, nejen při prokluzu předních kol.h/quote]
Myslím, že Haldex nefunguje jako systém, který má BMW. pozor2
Tak jak to chápu já, Haldex prostě jen připojí, když přední kola proklouznou. /quote]
lego píše:Dejte sem někdo link na technický popis H II.I/quote]
lego píše:lego píše:Dejte sem někdo link na technický popis H II.I/quote]
Dejte sem někdo link na technický popis H II.I/quote]
Vana666 píše:lego: tvůj odkaz se týká HI
ale teď se bavíme o HII
po-sraldescu: na těch stránkách haldex-traction je kulové
chtělo by to dílenskou příručku nebo nějaké podrobné školicí materiály, jinak se nic nedozvímen/quote]
Vana666 píše:po-sraldescu: spoléháme na tebe /quote]
**** píše:Info z audi.cz:
[i]Pro modely s napříč uloženými motory přenášejícími výkon na všechna kola systémem quattro používá Audi mezinápravovou spojku Haldex®*. Tato spojka je naladěná speciálně pro toto schéma pohonu. Dokáže rozdělovat hnací síly variabilně na obě nápravy a zároveň zabraňuje vzniku nebezpečných sil v hřídelích při jízdě zatáčkami. Plní tedy stejnou úloha jako diferenciál Torsen. Pro optimální rozdělování hnacích sil využívá spojka Haldex mnoho informací - například o otáčkách motoru, jeho aktuálním točivém momentu, rychlosti otáčení kol nebo činnosti protiblokovacího systému brzd (ABS). *Haldex je chráněná značka firmy Haldex AB, Ladskrona (Švédsko). /i]
Zdroj: http://www.audi.cz/lexicon/haldex/
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků