Termostat Octavia 1.8T 1999

Fabia, Octavia, Superb,...

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod Tlumex 16. 9. 2007 15:13

mfilip: Me tohle vlakno zaujalo pac svoje skusenosti s vymenkari a ne opravari mam taky! Moc sem ti drzel palce at to vyresis cestou nejmensiho odporu! Jen me trochu zarazilo na styl tvoji jizdy tahle motorizace! Ja mam omegu pouze s ubohym dvoulitrem a kdyz jedu po meste 50 tak na 3 to krouti 2100 na 4 1500 /uz to je poznat na motoru ze neni priliz spojojeny / na 5 1200 a to uz je prakticky neprovozovatelny! V 1,8T jsem nejel ale myslim ze si podtoceny motor nebude moc chrochtat! Jinak ja jezdim taky na spotrebu dlouhodobou mam 11LPG a dost jezdim po meste :wink:
S25->ME45->S65->CX65->M65 ->SE750i -> P1i -> Gigabyte gsmart S1205, Gigabyte 1345, Samsung galaxy duos, Samsung Core
Skoda 125L ->Opel OmegaB 2.0 16V GL-> Toyota Auris 1,6 LUNA
Opel te musi bavit :-)
A me uz nebavi :-D
Tlumex
Nováček

Odeslat příspěvekod mfilip 16. 9. 2007 15:55

cayman84 píše:mfilip: a bavi te takova jizda???

Ja bych se unududil k smrti :-D :-D :-D
Ja se priznam, ze te otazce moc nerozumim. Co je na vyrazeni a vyuziti setrvacnosti auta nudneho ? Ja treba nevim, co je akcniho na tom jezdit brzda plyn, jaky to ma vyznam ? Ze cloveku trosku vice tluce srdce, ze je pak z takove jizdy vice unaveny, vystresovany a casteji se vystavuje riziku ? Jak jsem dokazoval v minulem prispevku - na 320 km jsem dojel s o 3l mensi spotrebou nez Superb se stejnym motorem pri zhruba stejnem rychlostnim prumeru - cesta nam tedy zabrala zhruba stejny cas a presto ve vysledku musela byt jeho cesta stejne nudna jako moje. Vyzkousej si parkrat svuj odhad a zkus si vyradit, mozna te zacne bavit zkouset svoje odhady, to neni nuda, to je zabava.
P: O1 1.8T SLX 1999 (5,81l/100 km)
K: OII 2.0 RS TFSI 2008 (5,80l/100 km)
K: Insignia 2.0 CDTi 103kW Ecoflex 2015 (4,55l/100 km)
Lekce češtiny: Dva piva. Skrovek chleba. Vuřt s křenem. Vysoké Mýto. Žvýkačka. Příjdu později. Okurka. Rožni světlo!
mfilip
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod mfilip 16. 9. 2007 16:04

Tlumex píše:mfilip: Me tohle vlakno zaujalo pac svoje skusenosti s vymenkari a ne opravari mam taky! Moc sem ti drzel palce at to vyresis cestou nejmensiho odporu! Jen me trochu zarazilo na styl tvoji jizdy tahle motorizace! Ja mam omegu pouze s ubohym dvoulitrem a kdyz jedu po meste 50 tak na 3 to krouti 2100 na 4 1500 /uz to je poznat na motoru ze neni priliz spojojeny / na 5 1200 a to uz je prakticky neprovozovatelny! V 1,8T jsem nejel ale myslim ze si podtoceny motor nebude moc chrochtat! Jinak ja jezdim taky na spotrebu dlouhodobou mam 11LPG a dost jezdim po meste :wink:
Diky, nakonec to dobre dopadlo. Kdyz se na to podivas papirove, tak 1.8T ma max. toc. moment od 1750 ot a to jsou pro mne otacky ve kterych se vubec nebojim jezdit a priznam to v klidu, na rovince nebo z mirneho kopce nemam problem ani s 1500 ot. Motoru to nedela nejmensi problemy jsou to jen udrzovaci otacky na rychlost a pri potrebe zrychleni je potreba podradit. Kdyz se podivas na zprevodovani:
pro 60 km/h ( real cca 53-54km/h) 2 - 3500; 3 - 2300; 4 - 1900; 5 - 1500 - takze ani papirove nemuze v situaci , kdy je kdispozici max. toc. moment, vadit, kdyz tyto otacky se vyuziji pro jizdu ve meste na IV. stupen. Presto to nekdo oznacuje za vylozene podtaceni a pres mesto jezdi na II. nebo III. stupen.
P: O1 1.8T SLX 1999 (5,81l/100 km)
K: OII 2.0 RS TFSI 2008 (5,80l/100 km)
K: Insignia 2.0 CDTi 103kW Ecoflex 2015 (4,55l/100 km)
Lekce češtiny: Dva piva. Skrovek chleba. Vuřt s křenem. Vysoké Mýto. Žvýkačka. Příjdu později. Okurka. Rožni světlo!
mfilip
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Tlumex 16. 9. 2007 18:00

No tak to mas jinak sprevodovany! 1900 na tu 4 bych jezdil taky.
Hlavne to neber tak ze te kritizuju jak jezdis je to kazdyho vec jen me zarazil tvuj vyber motorizace kdyz jezdis hlavne na spotrebu :wink:
S25->ME45->S65->CX65->M65 ->SE750i -> P1i -> Gigabyte gsmart S1205, Gigabyte 1345, Samsung galaxy duos, Samsung Core
Skoda 125L ->Opel OmegaB 2.0 16V GL-> Toyota Auris 1,6 LUNA
Opel te musi bavit :-)
A me uz nebavi :-D
Tlumex
Nováček

Odeslat příspěvekod Jean ViC 17. 9. 2007 08:36

energii rozjeteho auta vyuzivam taky, setri se stim brzdy a palivo, ale ne ze vyrazuju, to sem jenom vyrazoval, aby si "rozladeny" motor trochu odpocinul :)
brzdim hodne motorem, pred vesnici, abych na vjezdu do ni mel tak 70tacho...
TCe 120k 205Nm EDC
Jean ViC
Pan Sklenička
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod mfilip 17. 9. 2007 09:18

Tlumex píše:No tak to mas jinak sprevodovany! 1900 na tu 4 bych jezdil taky.
Hlavne to neber tak ze te kritizuju jak jezdis je to kazdyho vec jen me zarazil tvuj vyber motorizace kdyz jezdis hlavne na spotrebu :wink:
ne, neberu.
P: O1 1.8T SLX 1999 (5,81l/100 km)
K: OII 2.0 RS TFSI 2008 (5,80l/100 km)
K: Insignia 2.0 CDTi 103kW Ecoflex 2015 (4,55l/100 km)
Lekce češtiny: Dva piva. Skrovek chleba. Vuřt s křenem. Vysoké Mýto. Žvýkačka. Příjdu později. Okurka. Rožni světlo!
mfilip
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Jirka__S 17. 9. 2007 19:21

Samopzřejmě ti blahopřeji, že ti autíčko jezdí zase v pořádku. Ale stejně si myslím, že tam v servisu něco po*urvily a tebe jen krmili nesmyslnými výmluvami. Nezdá se mi, že by auto se "špatnými" údaji z teplotního čidla se tak chovalo. Navíc v dnešní době každý normální servis má alespoň notebook s programem VAG, takže výmluvy že auto zavezou ráno na diagnostiku jsou podle mne zcela zcestné.
Octavia II RS 2,0 TFSI
Jirka__S
Nováček
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod mfilip 17. 9. 2007 20:39

To neni nejaky servis hogo fogo, to jsou normalne sikovni kluci, kteri jsou perfektni v mechanicke praci - vymena kotoucu, desek, kloubu, vyfuku, cepu atd. a myslel jsem, ze se pri vymene termostatu nemuze stat a prece, stalo se. Ja tomu vysvetleni spise verim, opravdu neni co by s vymeneou termostatu mohlo zpusobit tu zavadu. Spis bych rekl, ze je problem v software ridici jednotky, ktera si ani po resetu si s tou zavadou neporadila. Kdyz bych treba nekam jel a ztratil vodu a pak ji dolil, tak bych asi auto mel nepojizdne. Dalsi vec, asi opravdu byla chyba, ze termostat nebyl menen pri vyhcladnute kapaline, ale pri zahrate. VAG ani pocitac nemaji, proste s elektronikou motoru neumi nic ( mozna nastesti ), a proto jezdi jinam. Ja sam, kdyz mam neco na motoru, tak to auto davam jinam. Myslim si, ze dkyz vypustili kapalinu, tak teplota na motoru jeste setrvacnosti stoupala, protoze uz motor nebyl chlazen kapalinou a kdyz pak dolili fridex 25 st teply, tak se z toho to cidlo zblaznilo.
P: O1 1.8T SLX 1999 (5,81l/100 km)
K: OII 2.0 RS TFSI 2008 (5,80l/100 km)
K: Insignia 2.0 CDTi 103kW Ecoflex 2015 (4,55l/100 km)
Lekce češtiny: Dva piva. Skrovek chleba. Vuřt s křenem. Vysoké Mýto. Žvýkačka. Příjdu později. Okurka. Rožni světlo!
mfilip
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Žíža 25. 9. 2007 17:04

Polda_V6 píše:mfilip: uznavam, ze to ma hlavu a patu. Dneska jsem tak jezdil - jakmile byla cesta trosinku z kopce nebo jsem cekal krizovatku atd., vyradil jsem.. a ono to auto jelo stejne rychle dal :)
Snazim se pri razeni tocit max. 3000 a nevytacet zbytecne motor, takze brzo poreferuju jake spotreby jsem dosahnul :)

Konečně jeden člověk, co si vyzkoušel styl jizdy do popisoval mfilip (jezdím podobně) a zjistil, že není brzda provozu, že jede skoro normálně jako předtím a spotřeba jde dolů. Většina lidí se jen směje, myslí si, že to musí být hrozná jizda, že to není možné, ale že by si to aspoň jednou zkusili, to nikoho nenapadne.

Polda_V6 dostáváš pochvalu :tleskani
Forman r.94, BMM 40kw (6,3-6,9L) -> Octavia combi Collection r.03, 1.8T 110kw (6,3- 6,9L na 16")
Každé auto žere skoro stejně, vše záleží na řidiči !
Žíža
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod mfilip 26. 9. 2007 08:52

Ja taky netrpelive cekam na vysledky Poldy_V6
P: O1 1.8T SLX 1999 (5,81l/100 km)
K: OII 2.0 RS TFSI 2008 (5,80l/100 km)
K: Insignia 2.0 CDTi 103kW Ecoflex 2015 (4,55l/100 km)
Lekce češtiny: Dva piva. Skrovek chleba. Vuřt s křenem. Vysoké Mýto. Žvýkačka. Příjdu později. Okurka. Rožni světlo!
mfilip
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Polda_V6 26. 9. 2007 23:03

Takze chlapi, trosku jsem zaspal, tankoval jsem uz v patek (nemam palubni pocitac).. A vysledky za poslednich 400km. Tadydadyda...

Pred tim se prumerna spotreba ve meste pohybovala nekde mezi 11.5 - 12.5l.

Mno a ted.. jsem se dostal na 9.9l ve meste s a3 1.8T (132kW) quattro :))

Priznavam, ze jsem se nechal unest nekolika prudkymi starty, predjizdeni atd. Kdybych si to odpustil, verim ze by to slo jeste o 0,5l dolu.

Popravde receno, tenhle styl jizdy je mirne psychicky narocny, ale jde jen o zvyk. Treba na znamych trasach staci hledat mista kam az zrychlovat a kde vyradit...

Ziza: dekuju :)
mfilip: taky diky :)
Polda_V6
Nováček
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod mfilip 27. 9. 2007 11:32

To zni dobre. A vystihl jsi to presne - jde o zvyk a zname trasy - to jsem vzdy zduraznoval, ze je to pro mou spotrebu dulezite.
P: O1 1.8T SLX 1999 (5,81l/100 km)
K: OII 2.0 RS TFSI 2008 (5,80l/100 km)
K: Insignia 2.0 CDTi 103kW Ecoflex 2015 (4,55l/100 km)
Lekce češtiny: Dva piva. Skrovek chleba. Vuřt s křenem. Vysoké Mýto. Žvýkačka. Příjdu později. Okurka. Rožni světlo!
mfilip
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MDP 27. 9. 2007 13:14

Já se přiznám že jsem taky testoval... asi na 330km, tankování do plné.. vysočina většinou na 30km trase s se značným převýšením a zatáčkami kde je to i 50 moc rychle. Normálně mívám kolem 9,3... když jsem vyřazoval a využíval dojezdu a včas řadil tak jsem měl 7,9l/100km.. O1 1,8T 4x4 Kombi. Rovnou oznámím, že mi tento styl jízdy nevyhovuje, ale rád napíšu, že se tím dá spotřeba opravdu snížit.
MDP
Nováček
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Klokan.Jack 30. 9. 2007 17:56

MDP píše:Máš štěstí, že nemáš dvě auta, já dal jednou auto do servisu na výměnu filtrů a jel jsem druhým mezitím do firmy pro zboží a když se vracím, tak do kopce mě předjelo moje vlastní auto tak 140kou na konci vesnice.... myslel jsem, že je zabiju.e/quote]
TAk to vidět, vyletím z kůže, přijdu tam a tomu frajerovi rozbiju tlamu a mohli by tak počítat, že jim něco zaplatím. To si člověk pak musí rozmyslet, jestli jim to tam dá ofiko a vezme si protokol o převzetí a záleží co jim v něm dovolí, nebo jen tak, ale pak bych si u toho radši stál. Jo dobrej a spolehlivej mechanik se hodně špatně hledá. Ze zkušenosti vím, že jich ve značkových servisech bývá hodně pomálu. Někdy je lepší obyč. mechanik ve své dílně, ale na něj musí člověk taky dostat nejdřív dobré reference.
Klokan.Jack
Štamgast
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Klokan.Jack 30. 9. 2007 18:02

MDP píše:Já se přiznám že jsem taky testoval... asi na 330km, tankování do plné.. vysočina většinou na 30km trase s se značným převýšením a zatáčkami kde je to i 50 moc rychle. Normálně mívám kolem 9,3... když jsem vyřazoval a využíval dojezdu a včas řadil tak jsem měl 7,9l/100km.. O1 1,8T 4x4 Kombi. Rovnou oznámím, že mi tento styl jízdy nevyhovuje, ale rád napíšu, že se tím dá spotřeba opravdu snížit.
Klokan.Jack
Štamgast
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků