Termostat Octavia 1.8T 1999

Fabia, Octavia, Superb,...

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod mfilip 15. 9. 2007 10:46

oscar píše:
mfilip píše:Tak uz mam vysvetleni: zrejme po doliti novych 2l chladici kapaliny doslo ke zblbnuti teplotniho cidla pro ridici jednotku, zaregistrovalo se to do pameti zavad.


to je ale kravina. chlapci ho nepripojili. tot vse.
Nevis, kde je umisteno ? Ja si myslim, ze ho pri vymene termostatu vubec nemuseli odpojovat, ale na druhou stranu, kdyby bylo umistene u termostatu, je to mozne.
P: O1 1.8T SLX 1999 (5,81l/100 km)
K: OII 2.0 RS TFSI 2008 (5,80l/100 km)
K: Insignia 2.0 CDTi 103kW Ecoflex 2015 (4,55l/100 km)
Lekce češtiny: Dva piva. Skrovek chleba. Vuřt s křenem. Vysoké Mýto. Žvýkačka. Příjdu později. Okurka. Rožni světlo!
mfilip
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod mfilip 15. 9. 2007 10:53

Jak treba resite zacatek obce ? Jedete 90 km/h a vidite v dalce zacatek obce. Ja treba 500-700 m pred zacatkem obce vyradim na neutral a na zacatku obce mam 60-70 km/h, nekdo to treba rve 90 km/h az 100m pred znacku a pak brzdi, kazdy jezdi jinak. A pak mu pripada moje spotreba neuveritelna a jizda nudna, mne nudna nepripada, jen pomaleji zpomalujum, temer nepouzivam brzdy, vse brzdim motorem, atd.
P: O1 1.8T SLX 1999 (5,81l/100 km)
K: OII 2.0 RS TFSI 2008 (5,80l/100 km)
K: Insignia 2.0 CDTi 103kW Ecoflex 2015 (4,55l/100 km)
Lekce češtiny: Dva piva. Skrovek chleba. Vuřt s křenem. Vysoké Mýto. Žvýkačka. Příjdu později. Okurka. Rožni světlo!
mfilip
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Polda_V6 15. 9. 2007 11:14

Mne by treba prislo legracni vyradit rychlost na dlouhe rovince nebo z kopecka :) Obec.. Tak jedu si tech svych 90-? a kdyz vidim obec, podradim a cca 100m pred ceduli :) zacnu brzdit abych mel na vjezdu max. 70. Abych pul kilometru dopredu zacal zpomalovat.. by me ani nenapadlo. Lidi co jsem prave predjel by asi byli pri takovem manevru nadseni. Ostatne, beru to i podle sebe. Zacinam ziskavat predstavu o tom jak jezdis, nic proti tomu - to je kazdeho vec, ale s moji predstavou to je v tuto chvili neslucitelne. Kazdopadne je fakt zajimavy, kolik se da na palivu usetrit. Hlavne to nesmim rict nikomu ve firme, ze bych mohl jezdit i za polovic :D

Tyjo, ja to snad nekdy zkusim, maximalne vyuzivat tu setrvacnost a tak.. Jen ze zvedavosti :)
Polda_V6
Nováček
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod mfilip 15. 9. 2007 11:56

Zase ze mne nedelej nejakeho brzdice, ktery schvalne brzdi ridice, ktereho prave predjel .... Jednak se moc casto nestava, ze by nekdo byl na mne tak prilepeny a ja jej brzdil a jednak, kdyz clovek jede 90 km/h, tak za 1s ujede 25m, kdyz tedy vyradim 500 m, tak dejme tomu, ze tech 500m se zpomalenim urazim za 30s. Clovek ktrery pojede 90km/h a az po 100m pred ceduli zacne brzdit bude na to potrebovat taky neco malo pres 20s - neni to zadna buhvijaka casova uspora, za to v benzinu je vyrazna. Tech 500 m jedes se spotrebou par dcl na 100km a kdyz to udelas do 100 km treba 20 x tak zjistis, ze svych 100 km si najel 90 km se spotrebou 9l a 10 km se spotrebou 0,5l na 100km, coz ti ve vysledku da na 100km prumer 8l - a o tom to je a dela to na kazdem aute stejne.
P: O1 1.8T SLX 1999 (5,81l/100 km)
K: OII 2.0 RS TFSI 2008 (5,80l/100 km)
K: Insignia 2.0 CDTi 103kW Ecoflex 2015 (4,55l/100 km)
Lekce češtiny: Dva piva. Skrovek chleba. Vuřt s křenem. Vysoké Mýto. Žvýkačka. Příjdu později. Okurka. Rožni světlo!
mfilip
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Jirka__S 15. 9. 2007 13:11

mfilip píše:
oscar píše:
mfilip píše:Tak uz mam vysvetleni: zrejme po doliti novych 2l chladici kapaliny doslo ke zblbnuti teplotniho cidla pro ridici jednotku, zaregistrovalo se to do pameti zavad.


to je ale kravina. chlapci ho nepripojili. tot vse.
Nevis, kde je umisteno ? Ja si myslim, ze ho pri vymene termostatu vubec nemuseli odpojovat, ale na druhou stranu, kdyby bylo umistene u termostatu, je to mozne.


Čidlo teploty chladící kapaliny je umístěné v plastovém potrubí z pravé strany bloku motoru. Po demontáži dekoračních krytů je snadno přístupné. Kdyby nebylo připojené, tak by ti nefungoval ani ukazatel teploty chladící kapaliny. Čidlo má totiž dva okruhy - jak pro řídící jednotku, tak i pro ukazatel.
Octavia II RS 2,0 TFSI
Jirka__S
Nováček
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Polda_V6 15. 9. 2007 19:55

mfilip: uznavam, ze to ma hlavu a patu. Dneska jsem tak jezdil - jakmile byla cesta trosinku z kopce nebo jsem cekal krizovatku atd., vyradil jsem.. a ono to auto jelo stejne rychle dal :)
Snazim se pri razeni tocit max. 3000 a nevytacet zbytecne motor, takze brzo poreferuju jake spotreby jsem dosahnul :)
Polda_V6
Nováček
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod mfilip 16. 9. 2007 09:01

Jirka__S píše:
mfilip píše:
oscar píše:
mfilip píše:Tak uz mam vysvetleni: zrejme po doliti novych 2l chladici kapaliny doslo ke zblbnuti teplotniho cidla pro ridici jednotku, zaregistrovalo se to do pameti zavad.


to je ale kravina. chlapci ho nepripojili. tot vse.
Nevis, kde je umisteno ? Ja si myslim, ze ho pri vymene termostatu vubec nemuseli odpojovat, ale na druhou stranu, kdyby bylo umistene u termostatu, je to mozne.


Čidlo teploty chladící kapaliny je umístěné v plastovém potrubí z pravé strany bloku motoru. Po demontáži dekoračních krytů je snadno přístupné. Kdyby nebylo připojené, tak by ti nefungoval ani ukazatel teploty chladící kapaliny. Čidlo má totiž dva okruhy - jak pro řídící jednotku, tak i pro ukazatel.e/quote]

Diky, takze fakt s vymenou termostatu nedelali s cidlem nic, protoze je jinde. Na Brave byly separatni 2 cidla - 1 pro palubku a 1 pro ridici jednotka. Jedno z tech cidel bylo primo v bloku u termostatu.
P: O1 1.8T SLX 1999 (5,81l/100 km)
K: OII 2.0 RS TFSI 2008 (5,80l/100 km)
K: Insignia 2.0 CDTi 103kW Ecoflex 2015 (4,55l/100 km)
Lekce češtiny: Dva piva. Skrovek chleba. Vuřt s křenem. Vysoké Mýto. Žvýkačka. Příjdu později. Okurka. Rožni světlo!
mfilip
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod mfilip 16. 9. 2007 09:10

Polda_V6 píše:mfilip: uznavam, ze to ma hlavu a patu. Dneska jsem tak jezdil - jakmile byla cesta trosinku z kopce nebo jsem cekal krizovatku atd., vyradil jsem.. a ono to auto jelo stejne rychle dal :)
Snazim se pri razeni tocit max. 3000 a nevytacet zbytecne motor, takze brzo poreferuju jake spotreby jsem dosahnul :)
Diky, docela jsi mne potesil. Kdyz se 1 350 kg auto rozjede, tak ma setrvacnost znacnou a presne jak pises - "ono auto jede stejne rychle dal" - ja to praktikuji temer porad - pri vjezdu do obce, pri zastavovani, pri dojezdu na svetla. Da se rict, ze normalne jezdim za 6l, ale timhletim srzim spotrebu k 5l v pohode. Ma to jen jedu nevyhodu -budes mit rezave zadni kotouce, protoze tento styl jizdy moc nepotrebuje brzdy. A jeste k tem rozjezdum - rozjizdej se uplne normalne jak predtim a klidne vytoc ke 4 t ot. Jde o to, dostat se co nejrychleji ( ale samozrejme ne za kvileni gum ) na pozdaovanou rychlost a tu pak na co nejvyssi stupen udrzovat. Pri rozjezdu dostanes motor do pasma nejvyssiho tociveho momentu a zde ma motor svuj vykon ke spotrebe nejlepsi. Pro konstantnich 90-100 km/h potrebujes od motoru treba jen 12-15 kW a to staci lechtat V. stupen pri 2000-2500 ot. nez to rvat na IV. stupen pres 3 000 ot.
P: O1 1.8T SLX 1999 (5,81l/100 km)
K: OII 2.0 RS TFSI 2008 (5,80l/100 km)
K: Insignia 2.0 CDTi 103kW Ecoflex 2015 (4,55l/100 km)
Lekce češtiny: Dva piva. Skrovek chleba. Vuřt s křenem. Vysoké Mýto. Žvýkačka. Příjdu později. Okurka. Rožni světlo!
mfilip
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Tlumex 16. 9. 2007 09:13

mfilip píše:Jak treba resite zacatek obce ? Jedete 90 km/h a vidite v dalce zacatek obce. Ja treba 500-700 m pred zacatkem obce vyradim na neutral a na zacatku obce mam 60-70 km/h, nekdo to treba rve 90 km/h az 100m pred znacku a pak brzdi, kazdy jezdi jinak. A pak mu pripada moje spotreba neuveritelna a jizda nudna, mne nudna nepripada, jen pomaleji zpomalujum, temer nepouzivam brzdy, vse brzdim motorem, atd.



Cece naprosto mi unika proc ma turbobenzin kdybys timhle stylem jezdil s 1,6 55Kw tak jezdis pod 5 litru kdyz ti na tom tak zalezi! A nebo nejaky traktor tedejicko to bys jezdil pod 4
S25->ME45->S65->CX65->M65 ->SE750i -> P1i -> Gigabyte gsmart S1205, Gigabyte 1345, Samsung galaxy duos, Samsung Core
Skoda 125L ->Opel OmegaB 2.0 16V GL-> Toyota Auris 1,6 LUNA
Opel te musi bavit :-)
A me uz nebavi :-D
Tlumex
Nováček

Odeslat příspěvekod mfilip 16. 9. 2007 09:21

Tlumex píše:
mfilip píše:Jak treba resite zacatek obce ? Jedete 90 km/h a vidite v dalce zacatek obce. Ja treba 500-700 m pred zacatkem obce vyradim na neutral a na zacatku obce mam 60-70 km/h, nekdo to treba rve 90 km/h az 100m pred znacku a pak brzdi, kazdy jezdi jinak. A pak mu pripada moje spotreba neuveritelna a jizda nudna, mne nudna nepripada, jen pomaleji zpomalujum, temer nepouzivam brzdy, vse brzdim motorem, atd.



Cece naprosto mi unika proc ma turbobenzin kdybys timhle stylem jezdil s 1,6 55Kw tak jezdis pod 5 litru kdyz ti na tom tak zalezi! A nebo nejaky traktor tedejicko to bys jezdil pod 4
Takze kdyz mam 1.8T tak nesmim pouzivat setrvacnosti auta, jinak to neni IN, jinak jsem malo akcni a jizda musi byt strasne nudna ? Dokazes si treba predstavit, ze jinak normalne jezdim,normalne predjizdim, normalne zrychluju a nejsem vubec zadna brzda provozu ? A na zaver mi porad, jaky motor by sis vybral v roce 2003 u ojetiny O1 - 1.6 55kW nebo 1.6 74 kW se stejnou papirovou spotrebou jak 1.8T nebo 2.0 s vyssi spotrebou a navic v drazsi kubature ? Proste 1.8T je po vsech strankach jako kultivovanost, spotreba nejlepsi a proto jej mam, ale nutne to neznamena, ze s tim musim jezdit jak pilot F1.
P: O1 1.8T SLX 1999 (5,81l/100 km)
K: OII 2.0 RS TFSI 2008 (5,80l/100 km)
K: Insignia 2.0 CDTi 103kW Ecoflex 2015 (4,55l/100 km)
Lekce češtiny: Dva piva. Skrovek chleba. Vuřt s křenem. Vysoké Mýto. Žvýkačka. Příjdu později. Okurka. Rožni světlo!
mfilip
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod mfilip 16. 9. 2007 09:23

Jinak se mi nechtelo za 81 kW naftu v Octavce davat 30 tkc navic a 10 000 Kc navic za 66 kW, ktera casto nemela klimu. Dnes uz je situace jina, me dalsi auto bude diesel a moje predstava je prumerna spotreba kolem 3,5l nafty.
P: O1 1.8T SLX 1999 (5,81l/100 km)
K: OII 2.0 RS TFSI 2008 (5,80l/100 km)
K: Insignia 2.0 CDTi 103kW Ecoflex 2015 (4,55l/100 km)
Lekce češtiny: Dva piva. Skrovek chleba. Vuřt s křenem. Vysoké Mýto. Žvýkačka. Příjdu později. Okurka. Rožni světlo!
mfilip
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Vometák 16. 9. 2007 09:24

mfilip: jezdím podobně jako Ty. Jen by mě zajímalo, jestli už 2000 ot/min. na rovině neškodí motoru. Radši tam mám spíš 2250 a lehce víc než rovných 2 tis.

Jinak jak jsi psal o cestě Jičín - Liberec a zpátky, tak když jedu úsporně, tak z Jičína do Liberce mám spotřebu cca 6,4 a zpátky je to 5,3.

Motor 1,6 MPI.
Vometák
Nováček
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod mfilip 16. 9. 2007 10:00

[quote="Vometák";mfilip: jezdím podobně jako Ty. Jen by mě zajímalo, jestli už 2000 ot/min. na rovině neškodí motoru. Radši tam mám spíš 2250 a lehce víc než rovných 2 tis.

Jinak jak jsi psal o cestě Jičín - Liberec a zpátky, tak když jedu úsporně, tak z Jičína do Liberce mám spotřebu cca 6,4 a zpátky je to 5,3.

Motor 1,6 MPI.j/quote]Ja si myslim, ze neskodi. Napr. u 1.8T je max toc. moment od 1750 , pri jizde z mirneho kopce nebo po rovince ve meste klidne lechtam i na 1750 ot, pri zrychlovani ale podradim, to je jasne. Ja jezdim vicemene podle usi a citu, pokud motor pri 1750 ci 2000 ot. tise prede tak nemam problem s tim, ze by to motoru nejak skodilo. Ja mel mozna tu nizsi spotrebu proto, ze to bylo v patek odpoledne ( jemne prselo ) do Liberce do ZOO v 16h a zpatky jsem se vracel az v 22 vecer z Aquacentra, kdy byl taky skoro nulovy provoz. A sjezd od odbocky na Sychrov az do Turnova ve smeru od Liberce je uzasny, nevim proc tam nevyradit a neuzit si 3 km jizdu na neutral at clovek ridi Ferrari ci trabanta
P: O1 1.8T SLX 1999 (5,81l/100 km)
K: OII 2.0 RS TFSI 2008 (5,80l/100 km)
K: Insignia 2.0 CDTi 103kW Ecoflex 2015 (4,55l/100 km)
Lekce češtiny: Dva piva. Skrovek chleba. Vuřt s křenem. Vysoké Mýto. Žvýkačka. Příjdu později. Okurka. Rožni světlo!
mfilip
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod cayman84 16. 9. 2007 11:13

mfilip: a bavi te takova jizda???

Ja bych se unududil k smrti :-D :-D :-D
cayman84
Štamgast
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod p0etrik 16. 9. 2007 11:41

cayman: Je to o zvyku, ja kdyz jeste jezdil s pikapem a za nim vozik, tak na klikatych kopcovitych okreskach jsem jel s nohou na plynu treba jen 20% casu, proste do kopce je treba udrzet rychlost, z kopce to jede samo a pred zatackama to nema cenu nejak rozjizdet a navic se brzdi motorem. Po rovince tak samozrejme jet nejde, ale v mirne kopcovite krajine to jde uplne v pohode. :)
p0etrik
Servismen

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků