Škoda Octavia 1.8 T 110 kW, spolehlivost, životnost

Fabia, Octavia, Superb,...

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod Davidson 2. 29. 6. 2007 16:10

Ahoj. Chtěl jsem se zeptat vlastně ne dvě věci.
1/ jaké jsou vaše zkušenosti se spolehlivostí tohoto motoru. Výdrž turba například.
2/Kolik jste s tímto motorem najeli, nebo kolik si myslíte že by motor mohl při správné péči a rozumnému stylu jízdy vydržet. 200-500 tis. km?
Díky za odpověď.
Davidson 2.
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod King of Potato People 29. 6. 2007 16:20

ja s nim najel cca 1500km a pak nebohy motor i s autem letel pres zadni kufr na strechu :(

jinak motor dobry, spolehlivy, turbo praseti malo, slusnakovi klido-pido 200tkm :) dochlazovani a nehoneni za studena je zaklad.
Breaking the sound barrier
King of Potato People
Missák Garáže 2007
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Vody 29. 6. 2007 16:28

1/ Závisí na tom jak se k tomu uživatel chová, ostatně každý turbomotor je na to citlivej
2/zase to závisí na tom jak s tím kdo jezdil, pokud slušně s dobrou údržbou klidně to půl milionu najede.
¨
tady je toho celkem dost
http://www.autorevue.cz/default.aspx?se ... pter=19783
MB W202 C200 100KW
Vody
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Majkie 29. 6. 2007 16:45

To turbo bude u ojetého kusu vždycky sázkou do loterie. Ale jeho oprava nestojí zase ranec, kdyby už tedy náhodou odešlo. Určitě pokud ten motor jinak chceš, není důvod ho kvůli turbu nekupovat. Na ty motory jsem neslyšel nadávky ani od lidí, co se tím zabývají.
Ignorance is bliss
Majkie
Štamgast
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod mfilip 29. 6. 2007 19:20

Ja mam 143 tkm bez problemu, ale nervu to, jezdim normalne 60-100
P: O1 1.8T SLX 1999 (5,81l/100 km)
K: OII 2.0 RS TFSI 2008 (5,80l/100 km)
K: Insignia 2.0 CDTi 103kW Ecoflex 2015 (4,55l/100 km)
goes: tak jo, zde jsi vyhral
mfilip
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod HrdinaJan 29. 6. 2007 19:57

No turbo by vyšlo třeba taky na 30k kč. Pro někoho je to opravdu hodně korunek.
HrdinaJan
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod oscar 29. 6. 2007 20:10

HrdinaJan píše:No turbo by vyšlo třeba taky na 30k kč. Pro někoho je to opravdu hodně korunek.u/quote]


no, tak muj skromny nazor je ze ani nahodou. kolem triceti stoji na TT.
Psychotik je, zjednodušeně řečeno, člověk, žijící ve svém vlastním světě, obtížně rozlišující představy a realitu - petrumr.
oscar
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod HrdinaJan 29. 6. 2007 20:18

I na 30, ne vždy. 20 taky není málo. Když si někdo koupí auto za 200kč, tak se asi moc netěší, že do auta hned vrazí 10+% ceny.
HrdinaJan
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Majkie 29. 6. 2007 21:45

HrdinaJan: Tak nepočítám, že kupec ojeté octávky poběží pro turbo do salonu škodovky. Zaprvé oficiální opravy vycházejí na 4, horší poškození na 10 a kompletní repas na 18 podle jedné z firem (ale jistě lze i levněji), ale jinak lze koupit turbo i na vrakovišti a to i nové. Když nekupuju nové auto u škodovky, tak proč bych tam kupoval turbo.
Ignorance is bliss
Majkie
Štamgast
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod nosal.nosal 3. 7. 2007 21:33

Přátelé, co řešíte pořád to turbo, když v tom motoru je daleko víc věcí, které můžou odejít. Nevím, proč se lidi bojí turbobenzínů a ne turbodieselů, když u ropáků jsou ta turba složitější (naklánění lopatek atd.) a málo příznivců nafty to řeší tak fatálně, jako u benzínu. Já to vidím tak, když odejde, tak odejde, to se dá opravit, relativně za rozumnou cenu, ale když odejde například něco na ventilovém rozvodu (je jich tam 20 kusů), tak to je malér. Takže, pokud si tento motor někdo chce pořídit, tak říkám ano a užívejte si ho. Já tam mám ještě LPG, kakže i provoz je jako kdybych jezdil na benzín za 5 litrů - a to se vyplatí :-)
nosal.nosal
Kolemjdoucí
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod JirkaK 3. 7. 2007 22:38

Slušná recenze na O1 1,8 (už si nepamatuju jestli s turbem nebo bez) je na http://www.tipcars.com. Je to docela katastrofa - po přečtení jsem rád že oktáfku nevlastním.
Tragédie této země spočívá v tom, že vždy když se v ní začne náhodou dařit lépe, přijdou politici a ve jménu vyšších zájmů všechno zkurví.
Líp už bylo......
JirkaK
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod nosal.nosal 3. 7. 2007 22:56

To JirkaK: A to je ten problém, pokud je to bez turba, tak to prý dost žere a nijak extra nejede, ale pokud tam to turbo je, tak je to jiná. A čím jezdíš ty?
nosal.nosal
Kolemjdoucí
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Dr. 120L 3. 7. 2007 23:43

jako každej turbo motor, záleží jak se kněmu chová. nám ve služebáku vydržel 180 tis., pak šlo auto z domu, ale je pravda že bylo docela často v opravě ... spojka, převodovka, netěsnosti .. prostě se stim jezdilo jak prase a nikdo nic neřešil ..... Při normálním používání bych se nebál najet klidně 250 - 30 bez závažnějších problémů.
Dr. 120L
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod JirkaK 4. 7. 2007 06:29

nosal.nosal píše:To JirkaK: A to je ten problém, pokud je to bez turba, tak to prý dost žere a nijak extra nejede, ale pokud tam to turbo je, tak je to jiná. A čím jezdíš ty?
JirkaK
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod drgi 4. 7. 2007 07:09

O1 1.8T mam ako sluzobak, dostal som ho s najazdenymi 220 tkm. co viem z historie, to auto bolo stale v servise, a momentalne sa z neho vratilo tiez - zadrela sa vodna pumpa. a kedze nemecki inzinieri pri navrhu motora nerozmyslaju, vodna pumpa bola pohanana rozvodovym remenom. remen sa samozreme roztrhol, stretli sa ventily s piestmi a faktura za opravu je 80 000. btw, ventil na tento motor stoji 1700sk, ventil na 1.8;2.0 toyota motor stoji 300sk.

myslel som si ze aspon motor je na tom aute dobry, ale zjavne ani to nie. NEBRAT!
'miatka' : Mazda MX-5 Sportive Roadster, 2001 (NBFL), 1.8, 90 000 km.
'Zero' : Toyota Corolla AE92, 1991, 1.6 4AF hatchback bez plutvicky, 190 000km.
drgi
Nováček
Uživatelský avatar

Další stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků