Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz
TOM_1.8T píše:Srandisti! Já koupil 1.8T když měla nalítáno 190tkm a teď mám asi 260tkm. Investoval jsem navíc do LPG a jsem v poho. Ano, zadřela se mi taky vodní pumpa, a teď tam mám lepší - celokovovou. Ozubený řemen se neroztrhl, ale jen klouzal po zadřené pumpě. Oprava mě vyšla na 15tKč - čerpadlo + komplet rozvody, které stejně byly v plánu. Motor si můžu jenom chválit. Žere olej, ale v normě litr na 10tkm. Repasované turbo stojí lehce pře 10tKč. Zatím ho nemusím měnit, a ne že bych ho moc šetřil. Nejsem hovado, takže auto neženu, pokud není zahřáte a po svižné jízdě nechávám turbo dochladit. Točím s ním i 6 tisíc a v poho. Měnil jsem termostat a škrtící klapku za novou, kvůli plynu (12tKč ). Takže já můžu doporučit. S tímhle motorem to aspoň jede jako auto.'miatka' : Mazda MX-5 Sportive Roadster, 2001 (NBFL), 1.8, 90 000 km.
'Zero' : Toyota Corolla AE92, 1991, 1.6 4AF hatchback bez plutvicky, 190 000km.
nosal.nosal píše:Přátelé, co řešíte pořád to turbo, když v tom motoru je daleko víc věcí, které můžou odejít. Nevím, proč se lidi bojí turbobenzínů a ne turbodieselů, když u ropáků jsou ta turba složitější (naklánění lopatek atd.) a málo příznivců nafty to řeší tak fatálně, jako u benzínu. Já to vidím tak, když odejde, tak odejde, to se dá opravit, relativně za rozumnou cenu, ale když odejde například něco na ventilovém rozvodu (je jich tam 20 kusů), tak to je malér. Takže, pokud si tento motor někdo chce pořídit, tak říkám ano a užívejte si ho. Já tam mám ještě LPG, kakže i provoz je jako kdybych jezdil na benzín za 5 litrů - a to se vyplatí "/quote]
Krejča";[quote="nosal.nosal píše:Přátelé, co řešíte pořád to turbo, když v tom motoru je daleko víc věcí, které můžou odejít. Nevím, proč se lidi bojí turbobenzínů a ne turbodieselů, když u ropáků jsou ta turba složitější (naklánění lopatek atd.) a málo příznivců nafty to řeší tak fatálně, jako u benzínu. Já to vidím tak, když odejde, tak odejde, to se dá opravit, relativně za rozumnou cenu, ale když odejde například něco na ventilovém rozvodu (je jich tam 20 kusů), tak to je malér. Takže, pokud si tento motor někdo chce pořídit, tak říkám ano a užívejte si ho. Já tam mám ještě LPG, kakže i provoz je jako kdybych jezdil na benzín za 5 litrů - a to se vyplatí "/quote]
A ty si myslíš že benzínový turbomotor nemá naklápění lopatek? Kde žiješ. Ty turba se zas tak moc lišit nebudou. Vy jste s toho myslím všici jacýsi pos... /quote]
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků