PROSIM O RADU 81kW nebo 96kW !!! TDi OCTAVIA

Fabia, Octavia, Superb,...

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod hlobilp 10. 5. 2007 05:50

taky si myslim, ze by jsi uz mohl uvazovat o novem aute. V pripade Octavie bych to tak udelal.
Hyundai i30
Sony Xperia Neo V
Fujitsu AH531
hlobilp
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod gewehr 10. 5. 2007 06:09

No popravde, mylim ze je skor dolezite po kom to auto kupis, pretoze ak sa o tieto motory dobre stara, tak zarucene preziju zbytok auta.
María de las Mercedes
Karl Friedrich Benz
gewehr
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod kepke 10. 5. 2007 06:33

ber 81kw, máme MR 2004, výkon pro pohodový ježdění dostačující a umí i pod 4l/100km :D dlouhodovbej průměr cca 4,9l....
miluju sílu 5000 poníků...
s2 combi
kepke
Štamgast
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod ITTI 10. 5. 2007 06:43

Ber to či ono,je to jedno.Rozhodl bych se podle stavu auta/ ceny/km a ne principu pal.systému,v rámci nafty. Staré s rotačním čerpadlem je drobet tišší.Pokud se trochu jezdí,celoroční svícení a často zaplá klima,tak je dlouhodobý spíš pod 6 l než kolem 5 l neb na privátní se natočilo něco přes 100 tkm.Do 5 l jen s lehkou nohou a nebyla to jízda.Tolik ke spotřebě.:wink:
BTW:aby ten motor od VW nakonec naftu nevyráběl,že jo? pozor2
Common rail bere o litr víc,ale to je dáno kontrukcí a emisemi,není předmětem dotazu.
ITTI
Servismen

Odeslat příspěvekod Honza42 10. 5. 2007 07:25

Pokud vím , tak PD žere víc jenom zastudena. Pak je na tom stejně nebo líp než TDI. Služební OCt 77kW PD je tak za 5 - 5,5 l/100. Soukromý Sharan 96kW PD je za 6,5-7 l/100 (dlouhodobě 6,3 ale to se snažím) U PD je nejhorších prvních 5 km. To mně žere cca 10 litrů.
Honza42
Inventář

Odeslat příspěvekod vlastimilsulc 10. 5. 2007 08:02

No auto bude jezdit po meste dost. Obcas nejaky vylet...jak to tak ctu vidim to na 81kw a kdybych natrefil nejakou peknou 96kw tak tu....novej TOUR je 77kw tusim a cena tak kolem 600KC:( pozor2
vlastimilsulc
Kolemjdoucí
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod kepke 10. 5. 2007 08:05

PD si veme víc...
miluju sílu 5000 poníků...
s2 combi
kepke
Štamgast
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod j2j 10. 5. 2007 08:28

vlastimilsulc píše:No auto bude jezdit po meste dost. Obcas nejaky vylet...jak to tak ctu vidim to na 81kw a kdybych natrefil nejakou peknou 96kw tak tu....novej TOUR je 77kw tusim a cena tak kolem 600KC:( pozor2


Tady je ofic. ceník ze stránek Škody:

1,4 MPI/55 kW 369 900,-
1,6 MPI/75 kW 389 900,-
1,6 MPI/75 kW (A) 439 900,-
1,9 TDI/74 kW 449 900,-
1,8 T /110 kW 469 900,-

...nevím, jakou máš představu o výbavě, ale po slevě by i s nějakou lepší mohla být okolo těch 450tis. Záleží kolik toho najedeš, jestli je tam velký podíl města, uvažoval bych i o 1,6MPI. Úspora 60 tis je docela citelná.
j2j
Nováček
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod David T. 10. 5. 2007 08:53

vlastimilsulc píše:No auto bude jezdit po meste dost. Obcas nejaky vylet...jak to tak ctu vidim to na 81kw a kdybych natrefil nejakou peknou 96kw tak tu....novej TOUR je 77kw tusim a cena tak kolem 600KC:( pozor2


Za 600tis už máš OII s 1.9TDi 77kw!!! Pokud ti bude stačit ten výkon 74kw na Oct. tour tak bych šel raději do nové. Máš to jistotu. Skusil bych obeslat pár prodejců a třeba ti někdo udělá dobrou nabídku. Nic za to nedáš a zabereti to max. půl hodiny.
Superb Sportline 2.0 Tsi 206kw 4x4
David T.
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Vometák 10. 5. 2007 09:18

Za 600tis už máš OII s 1.9TDi 77kw!!! Pokud ti bude stačit ten výkon 74kw na Oct. tour tak bych šel raději do nové. Máš to jistotu. Skusil bych obeslat pár prodejců a třeba ti někdo udělá dobrou nabídku. Nic za to nedáš a zabereti to max. půl hodiny.t/quote]


to je ideální řešení, pokud si auto chceš ponechat po tak dlouhou dobu, jak píšeš. Třeba narazíš i případně na nějakou skladovku a můžeš zkusit snížit cenu.
Vometák
Nováček
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Hustoles 10. 5. 2007 09:19

Motor TDI 81 kW byl obecně hodnocen jako nejlepší TDI co do poměru výkon:spotřeba.
"Vepřové zdražuje, ale sviní je všude pořád dost"
Hustoles
Chameleon Garáže
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod vlastimilsulc 10. 5. 2007 10:50

Kluci ja se obavam ze cena jak jste me napsali je za kratkou a ne combika ten je 504 900 a pokud pisu ze mam "strop" 350 000kč, tak na ni nedosahnu. Navic koupit tohle auto je podle me nesmysl:(
vlastimilsulc
Kolemjdoucí
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod j2j 10. 5. 2007 11:10

vlastimilsulc: ...no kombi jsem přehlédl, to máš pravdu. Chce to zvážit, jestli kombi skutečně potřebuješ, i Liftback má kufr velký víc než dost, to samé motor - ještě si nenapsal kolik ročně najedeš, jestli se ti nafta vůbec vyplatí.
Jinak dle mého názoru většina 2 - 3 letých TDI bude z fleet programů apod a tam bych měl opravdu strach, jak se k tomu kdo choval. Je to tvoje volba, ale pro tvé účely bych jednoznačně vzal nové.
j2j
Nováček
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod ITTI 10. 5. 2007 12:37

2vlastimilsulc:
Teď mne napadlo:pokud má auto sloužit 10 let,spíš bych šel do nového.S ohledem na combi a fin.limit bych vzal novou O1 Tour s 1,6 benzín. Dá se kolem 400t koupit,stačí se mrknout na automodul.com, např.Příp.roční předváděčku,jsou.
U ropáka může být časem problém buď s pal.syst. nebo turbem, nebo oboje.Loterie.Aby se nestalo,že ušetřené peníze za palivo se vrazí do oprav.U starého je to větší riziko.
Nový Tour v benzínu stačí,má ABS,2 vaky,klimu. Většina aut stejně nemá ani tohle(myslím při průměru 14 let). Sice trochu míň místa vzadu,ale přežilo to tolik mil. lidí v Golfech,Octávkách,Toledech, A3, přežiješ též.
Klidně bych to koupil a neřešil,že je nová.Ona zase tak tragická ta stará není,pokud budeme spravedliví.Ale 350 tis je málo,třeba přihodit 50-60 tis.Když je limit,moc vymýšlet se zase nedá.Je to na tobě.
ITTI
Servismen

Odeslat příspěvekod Jim 10. 5. 2007 12:55

u starého TDI bych neměl obavy s provozem na 10let, to je bez problému....horší je to s novými diesely CR, tam bych se bál...přiliš elektroniky a obecně větší chloulostivost systému....

takže zda benál či diesel bych se rozhodoval co ti sedí víc...
Fabia RS Dieselpower - 274PS@578Nm - EX
BMW 335Cd Dieselpower - 340PS@707Nm
Jim
TDI tuner roku 2007

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků