O1 1.8T - studený start

Fabia, Octavia, Superb,...

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod Jirka__S 8. 1. 2008 08:06

Přesně tak. Je to ta tlustá černá hadice. Jde sundat i nasadit zpět úplně v pohodě. Jen ten pásek pak pořádně dotáhni, ať ti ta hadice při větším zatížení neodstřelí.
Octavia II RS 2,0 TFSI
Jirka__S
Nováček
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod turboleon 8. 1. 2008 09:30

JInak na ŠK se dělají speciální spreje. Pozor ale na jedno, po vyčištění je třeba většinou vymazat chybu v diagnostice a provést VAGem kalibraci ŠK. Ta kalibrace možná nutná není, ale ta chyba se tam objeví.
turboleon
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Jirka__S 8. 1. 2008 09:39

turboleon píše:JInak na ŠK se dělají speciální spreje. Pozor ale na jedno, po vyčištění je třeba většinou vymazat chybu v diagnostice a provést VAGem kalibraci ŠK. Ta kalibrace možná nutná není, ale ta chyba se tam objeví.y/quote]

Asi máš pravdu. Já jsem ale nikdy žádnou kalibraci škrtící klapky neprováděl a motor běžel po vyčištění vždy normálně (žádné kolísání otáček, volnoběh také v normálu). Pro jistotu jsem ale vždy nechal po zásahu na nějakou dobu odpojenou baterii. Nevím jestli se tím vymaže případná chyba z registru závad, ale pro klid duše ....
Octavia II RS 2,0 TFSI
Jirka__S
Nováček
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod nosal.nosal 8. 1. 2008 23:37

Takže, abych to správně pochopil - ten sajrajt se nastříká přes klapku do sání a potom se to auto nastartuje? a veškerej ten humus se nechá proběhnout motorem? a co na to ventily? a co na to lambda? a katalizátor? a co na to diagnostika, když zjistí, že je odpojena ta velká hadice od chladiče vzduchu? a jak dlouho to nechat nastartovaný? (mám 20V TURBO)
nosal.nosal
Kolemjdoucí
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod kajinek.k1 2. 3. 2008 11:52

Ano, něco podobného se stalo i mě. Studený motor naskočil normálně, ale při rozjezdu s nižšími otáčkami (pod 2000) začal škubat.Na volnoběh kolísali mezi 750-1000 a na plyn motor nereagoval a zdálo se jako kdyby ke všemu běžel na 3V. Stačí motor chcípnout a opět nastartovat. Stalo se mi to asi 3x během měsíce.Při plánované výměně svíček jsem zjistil, že těleso zapalovací cívky 2V je viditelně natavené-kov byl nahnědlý a plast u kovu byl natavený.Toto jsem ještě nevyměnil neb jsem to zjistil včera.Jestli toto však bude příčina, zatím nevím. Rozhodně při dávkování více plynu (cca 2500-2800) u rozjezdu se onen problém nestal. Víc zatím neřeknu neb nevím. :(
kajinek.k1
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod ace ventura 2. 3. 2008 17:13

Když byla ještě zima, měl jsem stejný problém na svém autě. Po nastartování se motor klepal a běh nepravidelný. Stačilo přidat na chvilku a trochu plynu nebo se rozjet a bylo to pryč.
Hned mě napadly svíčky, vyndal jsem je a některý měly opravdu dost. Koupil jsem podle osazováku Brisky a bylo ihned po problému v těch chladnejch ránech byl běh motoru jako při zahřátí.
Byly tam originály, ale udávaj u nich výměnu po 60tis...
M3888 » T2288R » T250 » T720i » MPx220 » E398 » V360 » RAZR2 V8 » HTC S710 » S740 » N86 » MILESTONE 2 » Droid 4 » Droid Maxx » Nexus 6 » 1+ 6
ace ventura
Kolemjdoucí
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Logi.76 7. 4. 2008 13:13

Zdravím, tak někdo další ?

pořád mě to sere, jak to poránu zlobí...

zatím mám vyměněno .... 4x cívky, 4x svíčky, čidlo chl. kap...
nedělal jsem zatím čištění ŠK...

třeba už to někdo u někoho vyřešil tak se pochlubte :) nerad bych objížděl jeden servis za druhym a vsude slysel "bohužel nevíme.. diagnostiga byla za 500.. naschle" :)
Logi.76
Kolemjdoucí
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod lachim999 11. 4. 2008 12:26

Zavada se opravdu projevovala presne tak jak je popsano na zacatku teto diskuse.

Pomohlo mi vycistit skrtící klapku. Udelali mi to ve Skoda servisu na Bohdalci. Nestalo to vic jak 800 CZK. (Mel jsem toho vic, tohle je muj odhad kdybych to delali samostatne) Vyhadou bylo, ze na poprve odhalili pouze uvolneny kabel na motoru, ale kdyz jsem to reklamoval vycistili tu klapku a bylo po starostech. Navic neni potreba delat dodatecne nastaveni ridici jednotky.

Problem bude asi v pouzivanem benzinu. Myslim, ze casem se klapka proste zanese tak jako tak, ale urcity vyber benzinek to chce. Neni potreba vzdy brat Shell, ale rozhodne nebrat v Makru nebo Tescu :-D

Lachim999
lachim999
Kolemjdoucí
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod King of Potato People 11. 4. 2008 13:11

podobny ne-li uplne stejny problem 1,8 20V :)
zimni starty problem, objevovalo se to sporadicky, vymenil jsem cidlo teploty a vycistil skrtici klapku a problem bud zmizel nebo se neprojevil.
kdyz byvala rano kosa, tak pomohlo vzdy po nastartovani proslapnout plyn a "vytocit" to na 1500ot(jeste pred tim nez stihly spadnout pod 800) . pak se to neprojevovalo.

svicky jsem mel nove, tam problem nebyl, benzinu bylo taky dost, jinak by to neslo hned do otacek.
Breaking the sound barrier
King of Potato People
Missák Garáže 2007
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod mfilip 11. 4. 2008 14:03

Tescu dodava PHM OMV.
P: O1 1.8T SLX 1999 (5,81l/100 km)
K: OII 2.0 RS TFSI 2008 (5,80l/100 km)
K: Insignia 2.0 CDTi 103kW Ecoflex 2015 (4,55l/100 km)
Lekce češtiny: Dva piva. Skrovek chleba. Vuřt s křenem. Vysoké Mýto. Žvýkačka. Příjdu později. Okurka. Rožni světlo!
mfilip
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Arnie J 11. 4. 2008 16:20

JencekSF píše:kdyz byvala rano kosa, tak pomohlo vzdy po nastartovani proslapnout plyn a "vytocit" to na 1500ot(jeste pred tim nez stihly spadnout pod 800) . pak se to neprojevovalo.

Můj krám má v zimě první minutu po nastartování volnoběžné otáčky 2000, takže se neprojevuje nic kromě zvýšeného hluku :)
SkyActiv-G 165 / SkyActiv-G 184 / 1.4 TSI ACT / Busso 3.2 24V / i-Get 150
Arnie J
Nespavec roku 2007
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MartinRS 11. 3. 2009 11:58

Zdravím všechny a bohužel se musím podělit o naprosto stejné informace na 1.8T octavie......má 1.8TRS AUQ v pohodě krom skoro najednou po sobě vadných 3 modulech zapalování při 30Tkm docela smutné(takže výměna za nové a dokonce stávající číslo odpadlo a je nahrazeno novým 06B 905 115R tak třeba už nebudou tak poruchové nyní cca 42Tkm a OK).....ale v rodině je ješte jedna 1.8T AUM 2002 a od samého počátku koupě jetého vozu to samé jak píše třeba "žíža" už jsem začal měnit vše možné a za boha na to nemůžem přijít jediné co občas napíše na diag. je POKLES TLAKU MEZI TURBEM A SKRTICI KLAPKOU.......

MĚNIL jsem některé díly za nové a postupně některé díly jen zkoušel .....

dle DP jsem dával nové gumové koleno od tuba ke klapce vzadu za motorem včetně O-kroužku
svíčky už za ty KM několikrát a jen origo NGK PFR6Q
moduly jsem si prohodil ze svého také nic :-))
váhu vzduchu
regulátor paliva
čistič paliva u nádrže a i pumpu
čidlo otáček na straně rozvodů
a ted dělány rozvody v 168TKM doporučení je v 180TKM ale dle kamaráda ze škodovky dělají ve 120TKM ostatní to udajně nepřežil......
čidlo chladící kapaliny taky .....
bylo toho hodně a ještě nějaké podtlakové hadičky co jsem našel porušené vždy člověk zajásal jo to bude tím a prd chvilku ok ....a zase v tech teplotách kolem 0 +-problem.............
dokonce jsem přehrál i SW v jednotce a vše stejné.....jediné to že jsem rovnou udělal upgrade 110kw na 150kw ..........
jo přední lambda také jiná a nic a u tech lambád doporučuji překontrolovat konektory na podvozku pod spolujezdcem pod víčkem bývají okyslé.....

povídání je to na delší dobu ohledně mého dlouhodobého hledání.....
MartinRS
MartinRS
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod MartinRS 11. 3. 2009 12:08

PS: kdyby někdo chtěl tak praha5 diagnostika neni problem....
MartinRS
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod MartinRS 11. 3. 2009 12:29

ještě doplním dle DP chyba mezi turbem pokles doporučení překontrolovat hadici 06a 145 790c trubka tlaková vzadu jak jsem popisoval

dále jsem ještě měnil jeden plastový ventil na odvětrání klikovky číslo nemohu najít po tomto zásahu se to rapidně zlepšilo ale stále to trvá...je umístěn pod dalším plast ventilem kam se místo něj dává BOV ventil....

a včera jsem ješte vyměnil N75 ta co je hned vedle BOV a má na sobě konektor 2pin....jsem rád že jsem našel toto forum s touto konkrétní závadou a jak tak koukám neni náš málo.......M.
MartinRS
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod MartinRS 20. 3. 2009 08:32

Tak závada zřejmě odstraněma.......škoda že už tu nikdo nepíše jak to u každého z vás dopadlo.....:.-)
MartinRS
Kolemjdoucí

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků