O1 1.8T - studený start

Fabia, Octavia, Superb,...

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod CyberVic 14. 2. 2007 22:37

...dela mi to obcas na RSku, ma to cca 15s nepravidelny volnobeh, ale staci protocit na cca 2500otacek, a hned si to sedne. Civky sem uz pryc mel, a je to neco jinyho... Delalo to jen obcas, VAG mlcel. Ted se mi rozsvitila kontrolka motoru, a VAG rika Lambda. Zatim na kaslu, neb to jezdi uplne normalne
VW Sharan Highline 2.0TDI 125kW DSG
VW Tiguan 4M Sport&Style 2.0TDI 103kW DSG
CyberVic
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod ##_## 19. 2. 2007 15:07

[quote="Žíža"oKdyž startuji auto se studeným motorem, tak hned po nastartování motor jede jakoby na 3 válce, má nepravidelný chod, motor cuká. Tak jsem si říkal, asi zapalovací cívka v háji, ale ono to dělá jen chvilku (tak do 30sec.), asi než se to trošku nahřeje (možná jen než se nahřeje nějaké čidlo). Pak již auto jede OK, spotřeba OK. u/quote]

Potvrzuji ten samý problém na RSku...
##_##

Odeslat příspěvekod turboleon 19. 2. 2007 18:16

Mě něco podobného dělalo čidlo teploty chladící kapaliny.....
turboleon
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Jirka__S 19. 2. 2007 18:48

A dělal jsi s tím něco?
Octavia II RS 2,0 TFSI
Jirka__S
Nováček
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Jirka__S 4. 3. 2007 15:22

[quote="Žíža"oKdyž startuji auto se studeným motorem, tak hned po nastartování motor jede jakoby na 3 válce, má nepravidelný chod, motor cuká. Tak jsem si říkal, asi zapalovací cívka v háji, ale ono to dělá jen chvilku (tak do 30sec.), asi než se to trošku nahřeje (možná jen než se nahřeje nějaké čidlo). Pak již auto jede OK, spotřeba OK. Může to být načnutá zapalovací cívka nebo ta se projevuje trvale a problém bude jinde ?

Poprvé se mi to stalo před 2 dny při prvním rozjezdu po startu, volnoběh byl OK, jak jsem se chtěl rozjet, tak to začalo cukat, myslel jsem že jsem dal málo plynu, ale když jsem vyšlápl spojku, tak motor se z toho nespamatoval a nepomohlo ani přidání plynu, musel jsem vypnout motor a znova nastartovat. 2dny OK, teď to dělá hned po startu jak motor jede na sytič.

Kdyby to byla cívka, kolik stojí v aut. servise ?
Octavia II RS 2,0 TFSI
Jirka__S
Nováček
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod turboleon 4. 3. 2007 18:04

To čidlo teploty chladící kapaliny stojí asi 300, já bych zkusil nejdřív to než mnohem dražší cívky, nedejbože lambdy.....
turboleon
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod RS200 4. 3. 2007 18:23

Mam podobny problem na RSe. Za studena ked sa rozbieham tak otacky na volnobeh spadnu na 700 a niekedy nestupaju ani pridavanim plynu. Dalsiu vec co mi robi autis je ze malokedy vzdrzi teplota na 90tich stupnoch a stava sa mi napr pri zjazde z kopca so zaradenou rzchlostou bez plynu ze teplota klesne na 65 az 70 stupnou. A treti problem je ze pri maximalnej akceleracii motor vydava zvlastny zvuk okolo 3500 otacok a pri naslednom spomaleni sa na volnobeh nedokazu otacky udrziavat ale kazdych zhruba 10s spadnu o 200 a zasa sa vyskriabu naspat.
RS200
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Jirka__S 5. 3. 2007 09:23

RS200 píše:Mam podobny problem na RSe. Za studena ked sa rozbieham tak otacky na volnobeh spadnu na 700 a niekedy nestupaju ani pridavanim plynu. Dalsiu vec co mi robi autis je ze malokedy vzdrzi teplota na 90tich stupnoch a stava sa mi napr pri zjazde z kopca so zaradenou rzchlostou bez plynu ze teplota klesne na 65 az 70 stupnou. A treti problem je ze pri maximalnej akceleracii motor vydava zvlastny zvuk okolo 3500 otacok a pri naslednom spomaleni sa na volnobeh nedokazu otacky udrziavat ale kazdych zhruba 10s spadnu o 200 a zasa sa vyskriabu naspat.


Ten pokles teploty při jízdě z koupce se zařazenou rychlostí je způsoben vadným termostatem - když pojedeš tu samou trasu na volnoběh, tak ti teplota neklesne (není tak velká cirkulace chladící kapaliny). Termostat není moc drahý, ale je k němu blbý přístup, tak jsme ho nachali vyměnit v servisu.
Octavia II RS 2,0 TFSI
Jirka__S
Nováček
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod CyberVic 7. 3. 2007 00:39

CyberVic píše:...dela mi to obcas na RSku, ma to cca 15s nepravidelny volnobeh, ale staci protocit na cca 2500otacek, a hned si to sedne. Civky sem uz pryc mel, a je to neco jinyho... Delalo to jen obcas, VAG mlcel. Ted se mi rozsvitila kontrolka motoru, a VAG rika Lambda. Zatim na kaslu, neb to jezdi uplne normalne


po vymene lambda sondy a teplote okolo pod 2 stupne celsia obcas problem volnobehu a spatne reakce na plyn po prvnivh 15s pretrvava, bude nejakej jinej bazmeg, ale je mi to dost jedno, prakticky mi to vubec neva ,... VAG mlci...
VW Sharan Highline 2.0TDI 125kW DSG
VW Tiguan 4M Sport&Style 2.0TDI 103kW DSG
CyberVic
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Žíža 8. 3. 2007 11:40

CyberVic: kolik stála ta lambda ? Je blbé že to nepomohlo a VAG nic nepíše, to se pak dost špatně hledá závada.
Forman r.94, BMM 40kw (6,3-6,9L) -> Octavia combi Collection r.03, 1.8T 110kw (6,3- 6,9L na 16")
Každé auto žere skoro stejně, vše záleží na řidiči !
Žíža
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Žíža 8. 3. 2007 11:46

Jirka__S píše:[quote="Žíža"o


Máš nějaké nové poznatky?a/quote]
Poznatky mám takové, že je tepleji, tak to přestalo dělat, z garáže už jde zase vyjet bez plynu jen na sytič, při rozjezdu si dávám bacha a dám víc plynu, aby se to nahodou nezadusilo, ale v podstatě to děla tak při teplotě 0-5stupňu, ale ne vždy. Zkusil jsem auto trochu prohnat (víc točit) zda se něco nezmění a kromě toho že mi zase začla cukat škrtící klapka při cca 1500-1800ot, se nic nezměnilo. Klapku jsem předtím nečistil, přestala cukat když jsem jezdil klidnou jízdu, když se začal rychlejší akcelerace, tak se to začalo zase projevovat.
Obě zavady nejsou nic tragického, takže to neřeším a jezdím dale tak jak to je.
Forman r.94, BMM 40kw (6,3-6,9L) -> Octavia combi Collection r.03, 1.8T 110kw (6,3- 6,9L na 16")
Každé auto žere skoro stejně, vše záleží na řidiči !
Žíža
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Žíža 8. 3. 2007 11:55

Jinak mi psal někdo na ICQ, že má stejný problém na RS, v servise mu řekli že to je načnutá lambda a za vyměnu chtěli 6500Kč. Za ty prachy se chtěl na to vykašlat a nechat to tak (nedivím se) a tam ho postrašili, že by mohl zničit katalyzator, což je podle mě vymysl, co si o tom myslíte ? Kat. se nemůže zničit vadnou lambdou ne ? Asi budou horší emise, horší spotřeba, ale to je vše ne ?

EDIT: pry mu tu zavadu vypsal VAS ne VAG, co to je ?
Forman r.94, BMM 40kw (6,3-6,9L) -> Octavia combi Collection r.03, 1.8T 110kw (6,3- 6,9L na 16")
Každé auto žere skoro stejně, vše záleží na řidiči !
Žíža
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod bikerp 8. 3. 2007 12:02

[quote="Žíža"oCyberVic: kolik stála ta lambda ? Je blbé že to nepomohlo a VAG nic nepíše, to se pak dost špatně hledá závada. /quote]

Na výpis paměti závad se obecně moc spoléhat nedá. Spíš to brát jako vodítko a hledat co je příčinou.
bikerp
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Jirka__S 8. 3. 2007 16:04

Žíža: VAS je diagnostický přístroj, který používá autorizovaný servis.
Octavia II RS 2,0 TFSI
Jirka__S
Nováček
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Žíža 8. 3. 2007 17:26

Takže je VAG a VAS ? Čím se liší ?
Forman r.94, BMM 40kw (6,3-6,9L) -> Octavia combi Collection r.03, 1.8T 110kw (6,3- 6,9L na 16")
Každé auto žere skoro stejně, vše záleží na řidiči !
Žíža
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků