Fabia 1 alebo Fabia 2 ???

Fabia, Octavia, Superb,...

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod wolff 19. 1. 2007 08:08

Podívej blbost to není...Že tam ty nemáš díru na dva prsty respektuji, ale já v době, kdy sem si toho všímal tu díru tam mělo 80% Fabií. Proč, mě bylo celkem jedno... Ať má Fabie zavírání kufru třeba na 8x - je to podle mě špatně...(myslím, že všechny ostatní auta mají zavřeno a otevřeno).
Co se týká toho řízení, kolik? Tři? Možná ne, nechodím tam nějak moc výrazně...GP se prodalo tisíc a tři to mají měněné...snad. Jedna série...objevilo se to v jedné době a myslím, že jen u 1,2 (můj autorizák se s tím nesetkal)...Nezlehčuji to, ale ani z toho nedělám tragédii. Víš prd jak se to projevovalo... Myslím, že Fabie takhle mlatí furt od nova (Octávie I 100%)... a moje auto třeba taky... GP je totiž ve své třídě v tomto nejtižší auto..., takže každé mlácntí je prostě víc slyšet...
A nechci se hádat
Energetické audity, posudky a termovize (viz. Avatar)
wolff
Fanatik roku 06 + 07
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod p0etrik 19. 1. 2007 08:10

To je supr ze to zrovna byla NAHODOU nejaka vadna serie. To majiteli takoveho auta jo pomuze. :D
p0etrik
Servismen

Odeslat příspěvekod NiceOne 19. 1. 2007 08:33

wolff píše:Podívej blbost to není...Že tam ty nemáš díru na dva prsty respektuji, ale já v době, kdy sem si toho všímal tu díru tam mělo 80% Fabií. Proč, mě bylo celkem jedno... Ať má Fabie zavírání kufru třeba na 8x - je to podle mě špatně...(myslím, že všechny ostatní auta mají zavřeno a otevřeno).
a/quote]


Meles z hladu. Zadnych 80% fabii tento problem nema.
Peugeot 308 SW 1.6 HDI
iPhone SE
NiceOne
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod NiceOne 19. 1. 2007 08:35

wolff píše:Co se týká toho řízení, kolik? Tři? Možná ne, nechodím tam nějak moc výrazně...GP se prodalo tisíc a tři to mají měněné...snad. Jedna série...objevilo se to v jedné době a myslím, že jen u 1,2 (můj autorizák se s tím nesetkal)..t
Peugeot 308 SW 1.6 HDI
iPhone SE
NiceOne
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod NiceOne 19. 1. 2007 08:46

wolff píše:Co se týká toho řízení, kolik? Tři? Možná ne, nechodím tam nějak moc výrazně...GP se prodalo tisíc a tři to mají měněné...snad. Jedna série...objevilo se to v jedné době a myslím, že jen u 1,2 (můj autorizák se s tím nesetkal).tz/quote]


Tak ze jses to ty, tak jsem obetoval 5 minut:

js, Steven007, Kedar, Drtikol, Octan, Waskko, GP.

....vsichni problem s rizenim. ...to je vic nez 3, rekl bych skoro vsichni a nekteri s tim meli problem i po vymene za nove :)
Peugeot 308 SW 1.6 HDI
iPhone SE
NiceOne
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod wolff 19. 1. 2007 08:51

Nemelu z hladu… Jak sem psal, Fabie je mi celkem ukradená, ale toho kufru sem si všiml a pak sem to sledoval, měla to téměř každá. A za tím si stojím. Mimoto jste to měli potvrzeno. Nějaké zavírání na tři pokusy je mi celkem ukradené (nevím neznám, neřeším).
Ad to řízení… Kura už mě blbouni serete… Tak sem hoď statistiku kolika lidem to měnili a hoď sem video jak to mlátilo. Já tvrdím (na rozdíl od Vás chytráků sem se po tom pídil), že to měnili na pár autech u zákazníků, kteří nebyli spokojeni s hlukovým projevem nápravy po přejezdu nerovností (a znovu říkám, že takový projev je u Fabie i Octavie I naprosto normální) a mimoto jediné co bylo postiženo byla 1,2. Jinde se problém nevyskytl a nevyskytne (dokonce jinde geograficky, tzn. V Německu, Itálii..). Můj autorizovaný servis neřešil ani jedno takhle postižené auto. Takže, to co je u supertichého GP bráno jako nepříjemný projev bránící řádnému užívání je u jiného auta (Fabie, Octávie) standardní projev a vlastnost a byť by ti nápravu měnili každý den, tak s tím nic nenaděláš.
Energetické audity, posudky a termovize (viz. Avatar)
wolff
Fanatik roku 06 + 07
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod štaflík 19. 1. 2007 09:26

seznam průserů u Punta byl také dost dlouhý, projeď si fiaťácká fóra. Tvrdit, že GP má méně problémů než Fabie I může opravdu jen pošuk. Kolik desíítek tisíc GP starých pět, šest let a s najetými třeba 250000km u nás jezdí? AAni s těmi vadami fabie mi to nepřijde tak hrozné. První žárovka mi praskla ve 20 000km (druhá krátce po ní), ale od začátku svíítím stále. Jinak zcela bez problému. Žádné fuky v kufru jsem si nevšiml. A chybějící válec pociťuji jen při cenách za servis. Cena tří svíček bude asi nižší, než než čtyř. Když se podíváš na statistiky spolehlivosti v jakékoliv zemi, popř. na statistiky spotřebitelské spolehlivosti, tak je punto kilometry za fabií. Tak bych to tak nedramatizoval.
štaflík
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod wolff 19. 1. 2007 09:48

Mám pro tebe dobrou zprávu. Budou vyrábět fechtla…ten má válec jeden, to je vozítko jako stvořené pro tebe.
P.S. Znovu a už asi po 100…Ukaž mi jediný žebříček SPOLEHLIVOSTI, ve které je jakýkoliv Volkswágen před jakýmkoliv Fiatem. Jediný který já znám je M.A.S. index britské pojišťovny (pojišťující ojetá auta), ve které je první mazda a druhý fiat. Volkswagen je až za nimi. Jiný opravdu neznám… :D
Energetické audity, posudky a termovize (viz. Avatar)
wolff
Fanatik roku 06 + 07
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod bojler 19. 1. 2007 09:54

jediny statistice, ktery verim, je ta, kterou si sam zfalsuju. to rekl churchill.
bojler
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod wolff 19. 1. 2007 10:01

Souhlas
Energetické audity, posudky a termovize (viz. Avatar)
wolff
Fanatik roku 06 + 07
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod NiceOne 19. 1. 2007 15:09

wolff píše:P.S. Znovu a už asi po 100…Ukaž mi jediný žebříček SPOLEHLIVOSTI, ve které je jakýkoliv Volkswágen před jakýmkoliv Fiatem. Jediný který já znám je M.A.S. index britské pojišťovny (pojišťující ojetá auta), ve které je první mazda a druhý fiat. Volkswagen je až za nimi. Jiný opravdu neznám… :D /quote]


Ty uznavas jedine statistiky ve kterych vede fiat, takze tobe je naprosto zbytecne neco ukazovat.
Peugeot 308 SW 1.6 HDI
iPhone SE
NiceOne
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod wolff 19. 1. 2007 19:59

NiceOne píše:
wolff píše:P.S. Znovu a už asi po 100…Ukaž mi jediný žebříček SPOLEHLIVOSTI, ve které je jakýkoliv Volkswágen před jakýmkoliv Fiatem. Jediný který já znám je M.A.S. index britské pojišťovny (pojišťující ojetá auta), ve které je první mazda a druhý fiat. Volkswagen je až za nimi. Jiný opravdu neznám… :D /quote]

Ty uznavas jedine statistiky ve kterych vede fiat, takze tobe je naprosto zbytecne neco ukazovat.


A nemáš to jedno? Dyť je to jedno... Hele, Fabie je mi ukradená...Už tady na to prdím, napíšu jednu věc... Už se jen směju, když někdo napíše něco ve stylu, že si musí vybrat Fabii a ne GP, že on potřebuje auto spolehlivé co ho odveze z bodu A do bodu B. O.K.? Víc se k tomu nehodlám vyjadřovat, opravdu ne...
Energetické audity, posudky a termovize (viz. Avatar)
wolff
Fanatik roku 06 + 07
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Luboš*** 19. 1. 2007 20:17

wolff píše:[quote="Luboš***";O kvalitách fiatů si nedělám iluze, ale tlumiče musí na autě vydržet 30 000 km i kdyby se jezdilo výhradně jen po výmolech!!!
Luboš***
Štamgast
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod p0etrik 19. 1. 2007 20:33

http://www.carsurvey.org:

Rok vyroby 2004 (vybran vicemene nahodne podobny pocet hodnocenych aut).

Skoda Fabia: 16 pozitivnich hodnoceni, 2 neutralni, 2 negativni, jedno z negativnich hodnoceni bylo zrejme zadano omylem, protoze v textu Fabii jen chvali.
Poruchy (sebrane ode vsech uzivatelu): Olej kolem nalivaciho hrdla (2x), nespecifikovana chyba motoru (vymena), rachtani cehosi pri jizde po nespevnenych cestach, odeslo turbo, ridici jednotka, rachoceni v interieru, nepresne razeni, chybejici zapadka (?) dveri.

Fiat Punto: 7 pozitivnich hodnoceni, 4 neutralni, 5 negativnich
Poruchy (sebrane ode vsech uzivatelu): Rachoceni od radia (2x), uvolnena hlavice radici paky, porucha prevodovky (Dualogic) (2x), rachoceni pristrojovky, porucha ESP, unik chladici kapaliny, porucha airbagu spolujezdce (2x), porucha reproduktoru, zatekani do interieru, podivny zvuk pri zataceni vlevo, pracujici ventilator chlazeni hned po startu, spatny klakson (3x), nekolikrat odmitlo nastartovat, spatny pritlacak, nefunkcni ostrikovace, porucha brzd s naslednou kolizi, svitici kontrolka elektroniky motoru, predcasne opotrebeni rozvodoveho remene, z aku vytekla kyselina, 3ti spojka, bowden rucni brzdy drhne o osu a vydava pazvuky, chyba zapalovani, spatny lak na strese.
p0etrik
Servismen

Odeslat příspěvekod wolff 20. 1. 2007 00:29

p0etrik píše:www.carsurvey.org:

Rok vyroby 2004 (vybran vicemene nahodne podobny pocet hodnocenych aut).

Skoda Fabia: 16 pozitivnich hodnoceni, 2 neutralni, 2 negativni, jedno z negativnich hodnoceni bylo zrejme zadano omylem, protoze v textu Fabii jen chvali.
Poruchy (sebrane ode vsech uzivatelu): Olej kolem nalivaciho hrdla (2x), nespecifikovana chyba motoru (vymena), rachtani cehosi pri jizde po nespevnenych cestach, odeslo turbo, ridici jednotka, rachoceni v interieru, nepresne razeni, chybejici zapadka (?) dveri.

Fiat Punto: 7 pozitivnich hodnoceni, 4 neutralni, 5 negativnich
Poruchy (sebrane ode vsech uzivatelu): Rachoceni od radia (2x), uvolnena hlavice radici paky, porucha prevodovky (Dualogic) (2x), rachoceni pristrojovky, porucha ESP, unik chladici kapaliny, porucha airbagu spolujezdce (2x), porucha reproduktoru, zatekani do interieru, podivny zvuk pri zataceni vlevo, pracujici ventilator chlazeni hned po startu, spatny klakson (3x), nekolikrat odmitlo nastartovat, spatny pritlacak, nefunkcni ostrikovace, porucha brzd s naslednou kolizi, svitici kontrolka elektroniky motoru, predcasne opotrebeni rozvodoveho remene, z aku vytekla kyselina, 3ti spojka, bowden rucni brzdy drhne o osu a vydava pazvuky, chyba zapalovani, spatny lak na strese.


O čem to vypovídá Poetriku? Majitelé Fábií nemají v hojné míře přístup na internet...a když už se na něj dostanou, využijí toho, aby se podělili o tu radostnou novinu, že si koupili Fabii... Na těch stránkách sem jednou byl a bylo to veselé čtení... Jestli si tím zabil víc jak 5 minut času, tak lituj toho, čas je drahý a tohle byl úplně zabitý čas.

Ad Lubos...Souhlasím, vím o tom, bohužel to už nezachrání pitomost co si tady napsal posledně. To, že jsou tlumiče testovány na nějakou životnost ještě neznamená, že jiný tlumič prostě odejde mnohem dřív. Simulované testy a realita jsou dvě naprosto odlišné věci... Nebabrej se v tom, nemá to cenu.
Energetické audity, posudky a termovize (viz. Avatar)
wolff
Fanatik roku 06 + 07
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků