od pech. 26. 9. 2006 11:18
v době příchodu škody 1000 byla koncepce vše vzadu moderní alternativa ke koncepci klasickej, a 1000vka byla v mnoha směrech pokrokový auto, pak přišla škoda 100, jako facelift a drobný technický změny jako kotoučový brzdy apod. ovšem v 70-80 letech, když přišla řada 105-120-130, která koncepci opět zachovala a měla oproti 100vce jen zcela novou kastli, změny na podvozku a motory, přestože byly jiný, z předešlejch přímo vycházely, už bylo jasný, že nejlevnější a nejmíň prostorově náročná je koncepce opačná. tý jsme se dočkali až u favoritu, výrazně bržděnýho komančem. jenom připomenu, že počátkem 70 let byla vyvinutá krom velkýho sedanu š720 s klasickou koncepcí a 1200-1500ccm motory ještě druhá, menší verze š740, hatchback kterej byl zkoušen jek s koncepcí klasickou, tak skoncepcí vše vpředu.
když to vezmu kolem a kolem, tak octávia 1 je něco jako když v roce 88 bežel favorit zároveň s řadou 1xx, favorit byl dražší a modernější starší typy levnější, ovšem přestože nabízely ověřenou spolehlivost, 5kvalt, apod. valná část se jich ovšem prodala proto, že kdo potřeboval nový slušný auto a nechtěl čekat pořadník na favorita (to byly věci co?) tak vzal 1xx
dneska je ale aut mraky, tak to nemá cenu, navíc když u konkurence si za tu cenu koupím auto současný v podobnej výbavě, o1 je dneska prostě morálně 10let starý auto a to by se mělo prodávat výhodněji, nebo vůbec nevyrábět, že levněji vyrobit možná ve škodovce nelze, mluví pro to, aby jej raději nevyráběla, nebo jako opel, někde jinde.......
to že dělají takovouto akci napovídá to, že se o 1 tour asi neprodává úplně podle jejich představ, protože jinak by nemuseli dělat akce na podporu prodeje, nejsou přeci zaopatřovací ústav...