Nástřik dutin, podvozku jak u nové Škody tak i staré.

Fabia, Octavia, Superb,...

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod Rs. 6. 6. 2006 08:29

ad1) nesmysly typu pozink - nic nestrikat: nikdo nevidel zrezle pozinkovane okapy, strechy ap ??? nejdriv jde dolu zinek, potom zelezo, zadna vyhra.

ad2) vyber vosku do dutin - nech to na tom, kdo Ti to bude delat, stoji to okolo 2500-3500 cechokreditu. pokud to opravdu hodlas resit, tak se ozvi.

ad3) na spodek - odrezit, zazakladovat, po korozi asfalty, na naprosto nedotcene kaucuky.
Rs.
Štamgast

Odeslat příspěvekod Kibitz 21. 10. 2009 15:29

pech. píše:ještě drobnost, pozink je, minimálně u fábie k hownu, protože je to vyrobený tak, že je ta kastle prostě jen vyrobená z pozinkovanejch tabulí plechu. Tzn. veznou pozink plech, nastřihají ho, tj. nahranách zinek není (místo střihu), pak ho vylisují na jednotlivý karosářský díly, svaří (ve svarech pozink není, spálí se vysokou teplotou svařování. tj, má význam pokud odřu dveře, čímž poškodím lak a v tom lavoru to možná pomůže, ale lemy blatníků je místo kde jsou svařeny min. 2 plechy, prolis na úrovni vrchní hrany výklenku pro spz je svar, a nahoře pod oknem je přibodovanej plech vnitřku dveří, apod. tj. jak už jsem pasl, v těchto místech pozink není, protože je spálenej svařováním, proto to tam hnije, to samý jsou růžky dveří, kapot, a jakýkoli jiný místo kde je svar nebo střih plechu. zinek by měl výzma v případě, že by se auto svařilo z normálního černýho plechu, a pak šla do lázně, což se minimálně u fábie nedělá, viděl jsem to na vlastní oko, takže vim co říkám.

3 takovýhle puchejře mám na pravým zadním lemu blatníku na 105ce, ale ta je 30let stará a garáž nezná ani z vyprávění.

prostě ostuda, fábie jde cestou felicie, jinak kolega šel reklamovat ten rezatej blatník a řekli mu že to nejspíš neprojde, protože ho výrobce pošle kamsi s tím, že to odřel, což nepřipadá už holým zdravým rozumem v ůvahu, když to má shnilý ve spáře mezi blatníkem a dveřma, u předního sloupku, kam je sice vidět, ale sáhnout se tam nedá.....



Tesat do kamene.

Nejak jsem mel za to, ze Fabky nehnijou, na moji stare nebylo chyceny nic. Ale co mam ted druhou (taky FI) tak uz se pripravuju, ze po zime bude muset ke karosarovi. Hlavne ty lemy zadnich blatniku jsou tragicky.
Kibitz
Zlatý avatar roku 2010
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Shoorty 25. 10. 2009 10:45

Urcite sa to oplati ked to auto chcete mat dlhodobo a aj po tej dlhej dobe nemat pocit ze sa vozite na hrdzavom srote... ja osobne uz asi tretie auto, pred kazdou zimou vytieram Rezistinom ML... celu podlahu, sice je to na dutiny ale efekt to ma taky oproti gumoasfaltu ze je to ako vosk v svieckach, nestvrdne to vobec ani po dlhej dobe a tazko sa na tom drzi voda... takze po zime je podvozok maximalne tak spinavy a vsetok ten bordel typu sol a podobne elementy zidu dole dobre mierenou WAPkou :) Fabka je takto natreta 4 rok ako ju mam cize od nova, za 200tkm ani naznak hrdze, ocov Passat 8 rokov v kuse a to jazdi tiez kazdu zimu a ked sa to umyje to vyzera ako nove, su tym natrete aj napravy, podlaha... nejak to zabuda hrdzaviet :) V lete som este narezistinoval dutiny vo Fabii zvnutra, celkom pakaren preto lebo Fabie dake cudne dvojite prahy a strasne malo priestoru je v tom...

Ked to zrhniem, oplati sa taketo preocedury pedantom na toto a tym co maju radi to ze auto je v TOP stave aj po rokoch a tolkych km... ale ked sa naopak na to clovek vykasle a nebude nic robit tak tie auta aj tak tych 10-15 rokov vydrzia bez problemov len v horsom stave ale urcite sa nezacnu rozpadavat ako stare skodovky daktore, takze je to na kazdom ako uzna za vhodne...
...hátépé f čipu woe :D
...prassát f turbu, f metle, f dehtu, na hlínách woe :D
Shoorty
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Luboš*** 28. 10. 2009 18:03

Na dutiny používám osvědčený Rezistin ML nebo AutoKor od Detechy, s obojím se pracuje celkem dobře a mát to efekt. Chce to mít speciální pistoli a delší hadičku s tryskou. U veteránů obnovuju nástřik jednou za 3-5 let a zatím mi nic takto ošetřeného neprorezlo. U pozinkovaného auta bych volil možná nějaký vosk, ale trochu pochybuju, jestli je to vůbec potřeba. Na podvozek používám nejčastěji Body 930.
Luboš***
Štamgast
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Shoorty 28. 10. 2009 19:51

Rezistin ML je tiez vosk... mam to na podvozku uz 4 rokom a pohodicka... obnovujem to raz za rok a pohodicka... voda na na tom tazko drzi a lupat sa to nelupe vobec....
...hátépé f čipu woe :D
...prassát f turbu, f metle, f dehtu, na hlínách woe :D
Shoorty
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod mr.pavka 9. 9. 2013 16:47

Jako ten kdo tu říká, že se bodujou pozinkovaný plechy a pak hotovo by se měl domluvit s prodejcem kterej tvrdí, že jde pak základní nosnej skelet karoserie do pozinkovací lázně n agalvasnický pozinkování. A ujasnit si kdo má vlastně pravdu.
mr.pavka
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod ka-spel 13. 9. 2013 10:22

ace2 píše:Asi nejlepší ochranou podvozku uživatelsky nanášitelnou je speciální gumo plast od Dupont (ta f�rma co vynalezla třeba Silon, Teflon a jiné materiály) nejlépe stříkat pistolí. Po vytvrdnutí je z toho pružný plast, takže se neodlupuje když do toho narazí třeba kamínek. Tenhle prostředek na ochranu podvozku používá VW třeba na Touarega, to vím celkem přesně, protože mám 25kg soudek přimo z Bratislavského montážního závodu. BTW legálně koupený za 6.500 Kč (což není mnoho když to rozpočítáte na 1kg) nás na tu plechovku bylo 3. Což tak i bohatě na 3 auta vystačí když se to dělá poctivě.

Co je použit za materiál na O2? S ohledem na snášenlivost.
Felicia 1,6 kombi LPG -> Octavia II 1,9 TDI kombi
Časy se mění : praskají řetězy místo řemenů a lehčí je nastartovat nafťák v mrazu než zahřátý po jízdě
ka-spel
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Abre 15. 7. 2021 07:03

Tipy, zkusennosti s nastrikem podvozku Praha, Stredocesky kraj?
Spravedlnost pro pecha!
Abre
Pozorovatel

Odeslat příspěvekod XB_1 15. 7. 2021 10:01

Tady jsem kdysi byl, byli jeste tehdy v Praze a prisli mi solidni a svoji praci odvedli skvele
https://www.autoklempirstvi.cz/antikoroze
XB_1
Pozorovatel

Odeslat příspěvekod ka-spel 26. 7. 2021 18:36

George_Couser píše:nitroNodzi: Planujes tu fabku mit vic nez 10let? 10 let to ma prece zaruku...

10 let to má záruku pokud splníš jejich podmínky a furt chodíš do autorizáku. Neznám moc lidí co by zrovna s fabkou chodili furt do autorizáku.
Felicia 1,6 kombi LPG -> Octavia II 1,9 TDI kombi
Časy se mění : praskají řetězy místo řemenů a lehčí je nastartovat nafťák v mrazu než zahřátý po jízdě
ka-spel
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Lukas063 26. 7. 2021 19:48

já o pár takových vím...věrnost nade vše
Lukas063
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Já první 26. 7. 2021 20:21

Mám Roomster 12 let a nikde jinde než v autorizáku jsem s ním nebyl.
Já první
Štamgast
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Moucha 26. 7. 2021 21:17

To uz to byly tenkrat takovy *****?
Moucha
ing. Spokojený
Uživatelský avatar

Předchozí stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků