Oct.II 1.9TDI 77kw

Fabia, Octavia, Superb,...

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod Oktoš 5. 9. 2006 08:36

Nemáš nějaké spojení na toho Tvého kolegu ? Potřeboval bych ten jeho kód motoru, mě to nechcou přehrát, že to prej dělaji jen na motorech s kódem BXE a ten můj BJB nechcou flešnout..............
Oktoš
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod KptBobr 5. 9. 2006 09:05

Mám motor BKC (O2 TDI MR2006 z 7/2005), půjde to také upravit na novější verzi FW ?
KptBobr
Nováček
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Roman5a9 5. 9. 2006 17:56

Tak kolega kterému to taky přehrávali v interporsche má kód BJB.

Když jsem řešil to své cukání tak jsem se pro srovnání svezl i v jeho autě ještě než nám to přehrávali,cukalo to stejným způsobem,akorát se mi zdálo že u něj to nebylo až tak výrazné.Já mám BXE a on BJB,mě to přehrávali u klokočky a jemu v interporsche a ted jsme oba spokojeni.
Roman5a9
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod provista1 6. 9. 2006 15:53

Zdarec, chlapci! Tak jsem se taky zařadil mezi Vás, kdo bombardujete servis ohledně flešnutí nového softwaru řídící jednotky Octa II. 1,9TDI-PD.Nejprve mé dosavadní poznatky: u nového vozu se "cukání" projevovalo dost často, ale pouze při mírné akceleraci, 1800 až 2000 ot/min. Při prudké akceleraci byl klid, ale já spíš jezdím piánko. S větším počtem km se jev už neprojevoval tak často, ale taky možná tím, že jsem se tomu snažil vyhnout volbou jiného okamžiku řazení... Nakonec jsem tedy zajel do servisu a zítra jedu na přehrání, tak jsem zvědav a pak dám vědět, jak se to projevilo. Jsem z Mostu, auto jsem kupoval v Autoplusu II., a tam mi to taky budou dělat. Činil jsem dotaz i v Mobilparku, ale tam prý zatím ten soft ještě nemají. V Autoplusu mi navíc řekli, že se to týká jen motorů s kódem BXE, což je můj případ (auto kupováno 03/2006). Tak zatím a uvidíme...
VW Golf 7, 1.6TDI/77kW Comfortline, Blue Pacific
provista1
Kolemjdoucí
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod provista1 7. 9. 2006 15:55

Zdar chlapi! Tak software je přehrán - první poznatky (snad si to jen nenamlouvám) jsou tyto: plynulejší zátah, cukání samozřejmě zmizelo, možná trochu tišší chod a taky klidnější volnoběh. Navíc bych řekl, že zátah začíná o 200 až 300 ot/min dřív.
OT - zároveň mi sami od sebe, na základě obecného pokynu z Boleslavi, přehráli SW v rádiu STREAM, údajně kvůli odstranění "lupanců" v repro (což jsem ale nepozoroval) a zároveň vyšší citlivosti přijímače - potvrzuji, v Mostě NYNÍ chytám v pohodě stanice z Ústí nad Labem - cca 45 km. Tak jsem zvědav, jestli se to třeba neprojeví ještě na spotřebě. Celá akce v servisu trvala cca 25 min, za mé přítomnosti.
P.S. Opakuji informaci, že se tato akce týká pouze motorů s kódem BXE (dle slov přejímacího technika). Čus
VW Golf 7, 1.6TDI/77kW Comfortline, Blue Pacific
provista1
Kolemjdoucí
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod macek007 7. 9. 2006 21:52

Taky zdravím. Firmware bez problemu prehran. Moje poznatky jsou shodne kolegou prede mnou, plynulejsi zatah, volnobeh potvrzuji a cukani je samo pryc. Trosku se mi zda, ze motor ztratil tah ve vyssich otackach, ale opet je to mozne ze je to jen subjektivni pocit. Co se tyce spotreby ta je mi ukradena, ale taky bych rekl ze sla trosicku dolu.
Celá akce taktez 25 min.

Jinak me parkrat v radiu prasklo no a jednou jsem to pujcil manzelce a te to chciplo a najednou to zacalo v radiu lupat porad az jsem musel vyndat pojistku radia :-). Kdyz jsem prijel do servisu a pojistku tam dali zpet tak to samozrejme zmizelo tak mi taky pro jistotu prehrali firmware a od te doby je to zcela vpohode.
macek007
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Oktoš 9. 9. 2006 22:04

Kde Ti to flešovali ten SW řídící jednotky.

Díky za odpověď
Oktoš
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod provista1 10. 9. 2006 21:37

Most, Autoplus II. u Dopravního podniku, Mobilpark zatím nemá soft...
VW Golf 7, 1.6TDI/77kW Comfortline, Blue Pacific
provista1
Kolemjdoucí
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Motyll 12. 9. 2006 13:33

Co presne znamenaji typy motoru jako BJB atp. Je to neco jako fw nebo se ty motory lisi i hw?
Motyll
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Jim 12. 9. 2006 15:13

Motyll: rozdíl bude v SW, především v plnění emisních norem...jinak HW je stejné...
Fabia RS Dieselpower - 274PS@578Nm - EX
BMW 335Cd Dieselpower - 340PS@707Nm
Jim
TDI tuner roku 2007

Odeslat příspěvekod Motyll 12. 9. 2006 15:33

OK, a jaky je tedy nejnovejsi sw (B**) pro tento motor? Mam BJB - sice v Toledu, ale myslim, ze je to uplne stejny motor jak ve Skode. Jde nekde najit, co jednotlive verze vylepsuji?
Motyll
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod TomZ 12. 9. 2006 16:05

My v tom mame BXE a jeto modelovy rok 2007 jedno z prvnich v MR07
TomZ
Štamgast
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Motyll 13. 9. 2006 11:21

Jim píše:Motyll: rozdíl bude v SW, především v plnění emisních norem...jinak HW je stejné...e/quote]


OK, no me by zajimalo, co prehranim sw ziskam. A kdyz ted yprehraju sw tak uz nebudu mit BJB ale neco jinaciho... To by preci pak "aktualizovali" sw pri kazde garancce. Ale to se tak nedeje.... A navic kod motoru se nemeni.
Motyll
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Stylus 22. 9. 2006 11:26

Mozna blby dotaz...me to skubani taky dela ale jak poznam jestli mam BJB nebo BXB???Je to nekde napsany nebo tak???
Stylus
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Hustoles 22. 9. 2006 16:04

Ve velkým techničáku.
"Vepřové zdražuje, ale sviní je všude pořád dost"
Hustoles
Chameleon Garáže
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků