Škoda 120L jede 80

Fabia, Octavia, Superb,...

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod pech. 12. 4. 2006 16:03

s felckou je to přesně tak, prostě fávo v saku, akorát otočný ovladače na topení mi připadají nepraktický, posuvnej vezmu a ze zimy na teplo a naopak ho přetáhnu najednou, na otočným musím přehmátnout... sice to líp vypadá, ale je to na <i>. ....
pech.
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod pech. 12. 4. 2006 16:10

Mican: mám 105l 1978 s pětikvaltem a motoru se nejvíc líbí mezi 3-5000 rpm, to na svůj objem slušně jede a spotřeba je mnohem příznivější než při podtáčení......

jinak 5kvalt má na dynamiku i komfort výbornej vliv, protože 4ka je zkrácená, což zlepšuje dynamiku při rozjezdu a v kopcích, dlouhá 5ka zase ztiší motor při vyšších rychlostech zhruba 100km/h = zhruba 3000rpm, tj. oproti 4kvaltu zhruba o tisíc rpm míň, proto lze taky udržovat dálničních 130km/h bez zbytečně vytočenýho motoru a s citelně menší spotřebou

prostě s 5kv. je to auto mnohem příjemnější...
pech.
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Registrace Buerace 12. 4. 2006 16:16

Orange devil píše:Mně to zas jede jak po másle že kolikrát ani nemůžu zastavits/quote]


Soráč za OT, ale celej život toužím po svíčkách co přidaj 6kW. Kde se dá takovej zázrak koupit?

A mimochodem - já osobně si myslím, že všechny zmiňovaný prvky jsou nic proti těm spojlerům - ty musej přidat aspoň 200 klokanů...

Takže se nedivím že to tak frčí...
Registrace Buerace
Nováček

Odeslat příspěvekod Hustoles 12. 4. 2006 17:14

Mican píše:Přestárlí řidiči mají na výkon motoru opravdu neblahý vliv. Já dostal Š105L po svém dědovi, tehdy stáří 10 lets/quote]

To máš mladýho dědu, nevím,proč ho nazýváš přestárlým.. :hm Pospíšil si kluk,už má vnoučata..! :P
Hustoles
Chameleon Garáže
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Zdendas 12. 4. 2006 20:54

:tleskani
nějak tak.....to co si myslí Orangedevil o výkonu svého tuzerskýho výtvoru je vhodné tak do vesnické hospody, ale ne na forum AR
určitě je ale vzorem a rádcem pro všechny vesnické tuzery.

Registrace Buerace píše:
Orange devil píše:Mně to zas jede jak po másle že kolikrát ani nemůžu zastavits/quote]

Soráč za OT, ale celej život toužím po svíčkách co přidaj 6kW. Kde se dá takovej zázrak koupit?

A mimochodem - já osobně si myslím, že všechny zmiňovaný prvky jsou nic proti těm spojlerům - ty musej přidat aspoň 200 klokanů...

Takže se nedivím že to tak frčí...e/quote]
Naftovej Laurinek
Zdendas
Kolemjdoucí
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod arbacher01 20. 4. 2006 19:22

nejede ti to na tři válce??:-)
Lancia Delta 1,4T, Fiat Freemont 2,0 JTD AWD
arbacher01
Pozorovatel

Odeslat příspěvekod Jean ViC 20. 4. 2006 20:32

arbacher01 píše:nejede ti to na tři válce??:-)-/quote]

to by jelo rychle ne? HTP rulezz
TDI DSG
Jean ViC
Pan Sklenička
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod arbacher01 20. 4. 2006 20:38

Vic: :tleskani
arbacher01
Pozorovatel

Odeslat příspěvekod party boy 1. 5. 2006 09:10

Tak kamarád má něco podobnýho, ale prej když na 4 (je to 4kvalt) naloží víc otáček tak to začne kuckat, ale ne dusit, prej.
party boy
Pozorovatel

Odeslat příspěvekod pech. 1. 5. 2006 10:06

to bude karburátor, přesněji závada druhý komory karburátoru (ucpaná tryska, špatný podtlaková membrána nebo prohlý víčko (pruhlý víčko se projevuje hlavně špatnejma startama a kuckáním v částečným zatížení, v plnejch otáčkách pak jede víceméně ok)
pech.
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Driver 1. 5. 2006 10:32

Zkus preradit na vyssi rychlostni stupen a neturovat tu jednicku do tech 80 :)

Nebo tam dej kompresor z ledničky a sáni z vysavače ETA a pojede ti to 200 tacho :D (ROFL)
Das Auto
Driver
Štamgast
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Plejba_jr. 1. 5. 2006 10:56

Taky jsem měl škůdku po důchodci. V roce 2000 jsem koupil Š 105 L s najetými 18.000km, prostě úplně nové auto. V průběhu dalších 4 let jsem jí přidal dalších 60.000km a jedinou závadou byl prolínající spojkový váleček (200,-), jinak nic.

Když jsem jí koupil, také se jí nechtělo jezdit víc, než nějakých 110 km/h po rovince, 120 km/h z kopce. Když jsem jí prodával, roztáčela se po rovině čtyřka do červených otáček (něco přes 140 km/h) a z kopců jsem při 165 km/h tacho musel ubírat, bál jsem se už o motor (6000 ot/min, tzn. 800 otáček v červeném).
Plejba_jr.
Nováček
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod CHiP 1. 5. 2006 11:05

Plejba_jr. píše:... bál jsem se už o motor (6000 ot/min, tzn. 800 otáček v červeném).n/quote]

o život ne? :D
S autobusem ujeto 300tis. km bez zaviněné nehody 8)
CHiP
Autobusák roku 2009
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod zdenek 1. 5. 2006 13:07

CHiP píše:
Plejba_jr. píše:... bál jsem se už o motor (6000 ot/min, tzn. 800 otáček v červeném).n/quote]
o život ne? :D>/quote]

Jestli si dobre pamatuju na tyhle rychlosti ve S120, tak o zivot se boji maximalne spolujezdec, ridic ma diky zvukovejm a vibracnim projevum adrenalinovej naval a pocit jako pilot raketovyho vozidla prave prorazejici barieru rychlosti zvuku. :P
zdenek
Štamgast
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Driver 1. 5. 2006 13:44

zdenek píše:
CHiP píše:
Plejba_jr. píše:... bál jsem se už o motor (6000 ot/min, tzn. 800 otáček v červeném).n/quote]
o život ne? :D>/quote]
Jestli si dobre pamatuju na tyhle rychlosti ve S120, tak o zivot se boji maximalne spolujezdec, ridic ma diky zvukovejm a vibracnim projevum adrenalinovej naval a pocit jako pilot raketovyho vozidla prave prorazejici barieru rychlosti zvuku. :P


a to už při rychlosti nad 60kmh....
Das Auto
Driver
Štamgast
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků