Shell V-Power pre Fabiu 1,2 HTP

Fabia, Octavia, Superb,...

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod Seraph84 6. 4. 2006 08:01

Zdravím,

zaujímalo by ma, či má niekto skúsenosti s používaním tohto paliva v motore 1,2 HTP 40 kW, prip. 47 kW. Čítal som, že použitím tohto paliva sa prečistia sedlá ventilov a zlepší sa chod motora a zníži sa spotreba. Motor má najazdených 35 000 km a doteraz som používal palivo OMV Natural.

Vďaka za odpovede
Seraph84
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod mike_k 6. 4. 2006 08:57

Ja ho pouzival ve Felicii 1.3 a ted ve Fabii 2.0, na chod motoru to podle me nema znatelny vliv, ten musi byt dobry i s normalnim benzinem, ale spotreba je podle me fakt o neco nizsi, u Feldy tak o 0.2l/100km, u Fabky kolem 0.5l/100km
mike_k
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Dan G. 6. 4. 2006 09:07

Také jsem párkrát natankoval V-Power, dokonce V-Power Racing do Feldy 1.3 MPI a měl jsem pocit, že je motor o něco tišší, že se malinko zklidnil a snad se opravdu trochu snížila spotřeba.

Ale navzdory reklamám na tento druh paliva jsem neměl dojem, že by došlo ke zlepšení dynamiky vozu.
Stav bodů: 0
Dan G.
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod anonymni 6. 4. 2006 09:17

ja bych tankoval vyhradne V-Power Racing ... za ten je trojnasobek smart bodu :-D
anonymni

Odeslat příspěvekod Deli 6. 4. 2006 09:21

Já jezdim s HTP na Racing (3body jsou 3body :lol: ) a ke spotřebě se radši nebudu vyjadřovat, mám teď nějakou težkou nohu a krutý průměr :P :D
- You’re disturbing my oboe practice.
- You don’t play the oboe.
- I could play the oboe.
8)
Deli
Bronzový avatar roku 2010
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Jendolf 6. 4. 2006 09:31

Deli je videt rozdil mezi lidmi, nekteri by na levnou naftu do 3.0TDI nedali dopustit a jiny leje do HTP racing. Je jen otazkou, ktery z tech dvou setri na nespravnem miste
B power M power W power
Jendolf
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod anonymni 6. 4. 2006 09:33

Jendolf: to takhle rict nejde. Mnoho "levnych" benzinek prodava znackove benziny, navic v dobe, kde drtivou vetsinu vsechn benzinek zasobuje cepro mluvit o diametralnich rozdilech nelze..
anonymni

Odeslat příspěvekod Deli 6. 4. 2006 09:37

Jendolf: Úchylněšjší mi přijde samozřejmně brát levnou naftu do 3.0 TDI, když někdo bere lepší benál do nějaké malého motoru a má z toho dobrý pocit (adetiva a pod.), nebo sbírá body (já :lol: ), tak proč ne, ale jestli někdo jezdí z A6 na ONO, tak to je trochu divné... Navíc myslím vstřiky u CR je docela citlivý na špatnou naftu... :hm

A já moc nešetřím, alespoň ne na PHM :)
- You’re disturbing my oboe practice.
- You don’t play the oboe.
- I could play the oboe.
8)
Deli
Bronzový avatar roku 2010
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Jendolf 6. 4. 2006 09:49

GOES: o diametralnich rozdilech byt rec muze, prec to jen nezalezi na tom, co se na tu benzinku doveze za benzin, ale i na stavu nadrzi.
Tuhle jsem tankoval na noname benzince, ktera mela cisternu a k tomu dve pistole s obsluhou a meli benzin levnejsi o korunu. O ty penize neslo, ale nadavalo mi to, ze dojedu tak 20km, tak jsem vzal prvni benzinu a O1 ma nadrz 55L a ja s podivem platil za 58,5l. Coz si myslim u znackove benzinky nehrozi. nikdy jsem tam nenatanakoval vic nez 53,5litru.
B power M power W power
Jendolf
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod lehtinen 6. 4. 2006 09:53

Deli píše:Já jezdim s HTTcolor=red]P[/color] na Racing (3body jsou 3body :lol: ) a ke spotřebě se radši nebudu vyjadřovat, mám teď nějakou težkou nohu a krutý průměr :P :D!/quote]

V-Power, V-Power Racing, body jsou body. Navíc se mi zdá, že s Racingem má můj "drak" lepší dynamiku, což je subjektivní, ale objektivně má nižší spotřebu okolo litru.
Renault Twingo 1,2, r.v. 93 - rád na tebe vzpomínám, 5 let, 60 tisíc km
Citroen C4 1,4i 16V, SX r.v. 2009
lehtinen
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod anonymni 6. 4. 2006 10:00

Jendolf: ja se bavim o benzinu, ne o obsluze, popr. podvodech s meraky. A taky nechci rict, ze je vsude kvalitni benzin, jenom tim rikam, ze nelze pausalizovat, ze levna-mala benzinka ma nekvalitni benzin proti znackovym. Ostatne takovy Shell v Ceskem Tesine je zdarnym prikladem znackove pumpy, kam lide prestali v jiste dobe jezdit, protoze jim auto s jejich benzinem nejelo, skytalo, kuckalo atd...
anonymni

Odeslat příspěvekod brasci 6. 4. 2006 10:00

ja tam davam teiz v-power niekedy v-power racing..... ako uz bolo povedane body su body :D
brasci
VIP uživatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod mfilip 6. 4. 2006 10:04

goes píše:Jendolf: ja se bavim o benzinu, ne o obsluze, popr. podvodech s meraky. A taky nechci rict, ze je vsude kvalitni benzin, jenom tim rikam, ze nelze pausalizovat, ze levna-mala benzinka ma nekvalitni benzin proti znackovym. Ostatne takovy Shell v Ceskem Tesine je zdarnym prikladem znackove pumpy, kam lide prestali v jiste dobe jezdit, protoze jim auto s jejich benzinem nejelo, skytalo, kuckalo atd...
souhlas, ted to plati navic i o Slovnaftu v Tesine
P: O1 1.8T SLX 1999 (5,81l/100 km)
K: OII 2.0 RS TFSI 2008 (5,80l/100 km)
K: Insignia 2.0 CDTi 103kW Ecoflex 2015 (4,55l/100 km)
Lekce češtiny: Dva piva. Skrovek chleba. Vuřt s křenem. Vysoké Mýto. Žvýkačka. Příjdu později. Okurka. Rožni světlo!
mfilip
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Hustoles 6. 4. 2006 12:38

Dalo by se jezdit s TDI na letecký petrolej? :hm
Hustoles
Chameleon Garáže
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod anonymni 6. 4. 2006 12:57

ja s TDI beru vlastne taky jen u Shellu, ale v poslednim mesici kaslu na body za V-Power Diesel a beru obecejnej Diesel extra - nejak se mi za litr paliva nechce davat pres 30 Kc ...
anonymni

Další stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků