Shell V-Power pre Fabiu 1,2 HTP

Fabia, Octavia, Superb,...

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod Deli 7. 4. 2006 10:25

Magistr Kelly píše:[b]Hoši, hoši jestli za ten benzín platíte ze svého, tak je mi vás trochu líto. Takhle se nechat nachytat na pár cetek z katalogu a "placebo efekt" údajně lepšího (ale spolehlivě vždy nejdražšího) benzínu. Neberte si to osobně, ale jste oběti Shelláckého marketingu. :hm m/b]

Pán si myslí, že když je Mgr. takže bude chytrej? :P :wink: :D

Takže ano, převážná část jde ze služebního karty a pokud za měsíc projedu cca 5-7tis CZK, ze svého zaplatím kolem 1-2tis, jako náhradu za soukromé jízdy, tak to zase není taková pecka :wink:
- You’re disturbing my oboe practice.
- You don’t play the oboe.
- I could play the oboe.
8)
Deli
Bronzový avatar roku 2010
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Deli 7. 4. 2006 10:26

[quote="Fojťan";kdyz uz jsi usetril na valcich tak to vraz do kerosinu! jen dotoho! Mr. Green[/quote]
Kdyby bylo na mě, tak jich je tam minimálně dvakrát tolik, ale nebylo :( :wink: :lol:
- You’re disturbing my oboe practice.
- You don’t play the oboe.
- I could play the oboe.
8)
Deli
Bronzový avatar roku 2010
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod anonymni 7. 4. 2006 10:27

K tomu ucinku vice oktanu - asi zklamu ty vyznavace techto paliv v beznych vozech, ale ono ten benal ma vliv na vykon, ovsem asi takovy, jako kdyz rano je o 3st. C chladneji a auto diky studenejsimu nasavanemu vzduchu jede lepe. Takze je to v realu narust v oblasti procenta z vykonu. Coz je pomerne priznive, na druhou stranu narust vykonu s lepsim benzinem neprobiha v nizsich otackach, to je aboslutni nesmysl, ale pouze v oblasti nejvyssiho vykonu. Narust treba ve 2tis. je v setinach, coz je nezaznamenatelne, fakticky narust je az nahore a tam uz je jedno, zda naroste vykon o procento, protoze to stejne nikdo nepozna.

Takze rikat o tom, jak u nejakeho HTP a nejen u nej, ale i dalsich beznych motorech po prechodu z N95 na N98 popr. N100 jede auto lepe od spodu je blbost - tedy neni, je to placebo.

Navic auto stavene na N95 neni schopne vyuzit N98 natoz N100, ani auto na N98 nevyuzije potencial benzinu N100. Navic pri zachovani stavajiciho kompresniho pomeru ten vykon stejne nahoru nijak nepujde. Takze myslet a rikat, ze mam bezne auto, dam tam 102-105ok. benal a bude to ficak je blbost. Pro vyziti je treba vice zasahu do motoru a bez zmeny komprese to nepujde.

V cem davam temto lidem zapravdu, je mozne ztiseni a zlepseni chodu benzinu, coz ale neni dano vice oktany, coz je nesmysl, ale prisadami-aditivy, ktere benzin obsahuje. Stejneho efektu by docilili, kdyby si tyto aditiva naleli do klasickeho no-name N95.

Takze sumarum - je zcela zbytecne kupovat vice-oktanovy benzin, pokud na to neni motor staven, pojede stejne, pouze vice utratite. Soucasne vice-oktanovy benzin vam nijak nesnizi spotrebu, to je taky mytus..
anonymni

Odeslat příspěvekod Deli 7. 4. 2006 10:30

goes: Počkej, oni se tě od Shellu najdou a pak uvidiš... ;) :D
- You’re disturbing my oboe practice.
- You don’t play the oboe.
- I could play the oboe.
8)
Deli
Bronzový avatar roku 2010
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod anonymni 7. 4. 2006 10:33

Deli: mi je to jedno. My kdysi testovali auto na N100 i N102, jenze meli jsme udelany komplet motor a pro N100 i N102 jsme menili kompresni pomer, pak urpimne to pridalo vykonu dost. Bez toho byl rozdil na N100 nulovy a N102 byl pro auto nepouzitelny. A to bylo auto, u ktereho clovek poznal kazdy konik navic, byt vykon melo jako ctyri HTP
anonymni

Odeslat příspěvekod Deli 7. 4. 2006 10:42

goes: Jasný ;) 4 HTP, hmmmm :)
- You’re disturbing my oboe practice.
- You don’t play the oboe.
- I could play the oboe.
8)
Deli
Bronzový avatar roku 2010
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod anonymni 7. 4. 2006 10:46

To Goes:ono taky o víceoktanovém benzinu tahle diskuze nebyla,jednalo se Shell V Power který má 95 oktanů.Jinak která aditiva se dají nalít do benzinu aby to mělo podobný účinek nevím.Samozřejmě jsou jich spousty,ale je otázka která.
A dá se předpokládat,že SVP má určitý čistící účinek,že by si zase takovou věc u Shellu úplně vymysleli je málo pravděpodobné.Ono je pouze otázka jestli se to za těch 1.60 vyplatí.
anonymni

Odeslat příspěvekod anonymni 7. 4. 2006 11:01

PaulZ: ano, kazdopadne diskuse se prenesla i k vice-oktanum. A navic ja tam pisu, ze aditiva maji jiste pozitivni prinosy, jako je zlepseni chodu atd. na druhou stranu cistici prisady bych do auta, ktere jezdilo dlouho na bezny benzin nedaval. Bud na to jezdit od pocatku, nebo radeji nic radikalniho. Ono kdyz by se ti uvolnily usazeniny z palivoveho systemu do vstriku, tak potes-koste...

- pro demosntraci staci, aby si dotycny nechal procistit motor priprakami, ktere se vstrikuji do sani, by se pak divili, co vylitne z vyfuku a presne toto by se pri aplikaci skutecne cisticiho prostredku (aditiva) v benzinu mohlo stat s palivovym systemem, kde jsou rozmery vstriku opravdu male a zaneseni je pak na miste atd...

takze chce to uvazovat, pred pouzivanim...
anonymni

Odeslat příspěvekod hlobilp 7. 4. 2006 11:09

Goes: To by si shell dovolit nemohl. Taky doporucuji na V-power jezdit dlouhodobe. Nejmin 3000km. Za tu dobu by to melo byt vycistene. Aspon to i tvrdili v testech. Muj nazor je, ze to nejaky pozitivni ucinek mit musi. Jinak by si to nedovolili. Zvyseni vykonu je subjektivni, ale pokles spotreby mam vyzkouseny. Proste to bere min. 0,5-0,8l. Cim to je nevim. Jezdim +- furt stejne.
PaulZ: Jo presne tak, jestli tech 1,6kc/l za to stoji. Me zatim jo. Do 31kc/l, pak toho necham :-)
Hyundai i30
Sony Xperia Neo V
Fujitsu AH531
hlobilp
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Kibitz 7. 4. 2006 11:20

ajif píše:
headquest píše:Magistr: vsichni tankuji za firemni prachy,tim sem si jiste :wink:
seš vedle - mně při těch 4l/100km na padesátikoruně na nádrž nesejde, když tankuju 2x do měsíce :-) A to už je pak na bodech poznat Mr. Greent/quote]


No jo :cry: Ja nevedel ze nekdo krom Lumpa jezdi za 4l/100km :D
Kibitz
Zlatý avatar roku 2010
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod brasci 7. 4. 2006 11:21

ale lumpovi to ide za 4 len ked prasi... :D
brasci
VIP uživatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod anonymni 7. 4. 2006 11:24

head: lumpo jezdi pod 3 ... za 4 uz jede jen pri ukrutne rychle jizde :-D
anonymni

Odeslat příspěvekod Rodsten 7. 4. 2006 12:11

Pokud by nekoho zajimalo, co se do V-Power pridava, tak se jedna o pryskyři
Rodsten
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod fabka2004 7. 4. 2006 13:09

Rodsten píše:Pokud by nekoho zajimalo, co se do V-Power pridava, tak se jedna o pryskyřii/quote]

o co sa jedna?.. sup sem s tym povedat to..
som chemik v ziadnom pripade sa nejedna o ziadnu priskyricu.
Aditiva ktore sa pridavaju do benzinov su zname je ich asi 50-60, bezne sa pridavaju cca 20, to nieje tajomstvo, to su bezne dostupne fakty.
Ale tajomstvo su ich pomery Mr. Green
fabka2004
Servismen

Odeslat příspěvekod anonymni 7. 4. 2006 13:10

pomery? jako kdo s kym a kolikrat?
anonymni

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků