kontrolka mazání - prosím o radu

Fabia, Octavia, Superb,...

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod Hustoles 26. 12. 2005 21:00

Nebude lepší tam dát rovnou celej novej motor? :hm
"Vepřové zdražuje, ale sviní je všude pořád dost"
Hustoles
Chameleon Garáže
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod germi123 26. 12. 2005 21:02

fija: Myslim vlažnej a ne ohřátej na 90 stupňu :-)
germi123
Servismen

Odeslat příspěvekod ITTI 26. 12. 2005 21:02

turboleon píše:Co čerpadlo??/quote]

To by odpovídalo,když to u studeného oleje nedělá.
ITTI
Servismen

Odeslat příspěvekod kepke 26. 12. 2005 21:03

Koudelka píše:Nebude lepší tam dát rovnou celej novej motor? :hm-/quote]


110 000 km není vubec moc a jinak šlape jak hodinky.... pozor2
kepke
Štamgast
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod germi123 26. 12. 2005 21:04

kepke: Je to nahoře na na motoru. Jde tam jeden drát, to uvidíš. A klíč je mysim 17 :-)
germi123
Servismen

Odeslat příspěvekod kepke 26. 12. 2005 21:15

germi123 píše:kepke: Je to nahoře na na motoru. Jde tam jeden drát, to uvidíš. A klíč je mysim 17 :-)-/quote]

dík, ted jsem se dočetl že je to třeba pak utáhnout momentovým klíčem...no zrovna ho taky nemám Mr. Green
kepke
Štamgast
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Hustoles 26. 12. 2005 21:18

germi123 píše:kepke: Je to nahoře na na motoru. Jde tam jeden drát, to uvidíš. A klíč je mysim 17 :-)-/quote]

Já myslím, že je to dole vedle olejovýho filtru, jde tam jeden drát. pozor2 Nahoře na motoru je čidlo teploty chlad. kapaliny..
"Vepřové zdražuje, ale sviní je všude pořád dost"
Hustoles
Chameleon Garáže
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod germi123 26. 12. 2005 21:22

kepke: Citovka to jistí :-)
koudelka: On má 1.3 vlastně, tak by to mělo být dole.Já to beru podle mého :-) Prostě hledej něco do čeho vede jeden drát na klasický konektor a šroubuje se to :-)
germi123
Servismen

Odeslat příspěvekod kepke 26. 12. 2005 22:43

germi123 píše:kepke: Citovka to jistí :-)
koudelka: On má 1.3 vlastně, tak by to mělo být dole.Já to beru podle mého :-) Prostě hledej něco do čeho vede jeden drát na klasický konektor a šroubuje se to :-)


ráno zkusim to čidlo a dám vědět jak to dopadlo..zatím dík
kepke
Štamgast
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod germi123 26. 12. 2005 22:44

kepke: Kdyby jsi to nemohl najít pošlu plánek na E-mail :-)
germi123
Servismen

Odeslat příspěvekod Luboš*** 26. 12. 2005 23:05

Pokud by závada nebyla v čidle, skontroloval bych taky neporušenost celého vedení až ke kontrolce. Porucha na samotném motoru je až to poslední, k čemu by mohlo dojít...
Luboš***
Štamgast
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Rs. 27. 12. 2005 09:37

zavada na motoru> a taky jedina, kterou je potreba ihned opravit => ihned vyloucit pripojenim referencniho tlakomeru.
cidlo, konektor ap. pockaji klidne rok ...
Rs.
Štamgast

Odeslat příspěvekod kepke 27. 12. 2005 11:53

Tak čidlo jsem pročistil a nic....takže asi zbyde jen servis :hm
kepke
Štamgast
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Rs. 27. 12. 2005 12:14

cidlo mazani (myslena ona "cervena olejnicka") je fungl obycejny spinac s pruzinkou a pistkem-
tj. konektor na blok = sviti, do vzduchu = nesviti
tenke paratko do dirky cidla (nezalomit) = zhasne
atd ....
Rs.
Štamgast

Odeslat příspěvekod germi123 27. 12. 2005 12:17

Tak jedině to čerpadýlko. Nezaznamenal si nějaký netypický zvuk ? Tlakoměr v tvém okolí by jsi nesehnal ?
germi123
Servismen

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků