kontrolka mazání - prosím o radu

Fabia, Octavia, Superb,...

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod Hustoles 26. 12. 2005 20:00

Nebude lepší tam dát rovnou celej novej motor? :hm
Hustoles
Chameleon Garáže
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod germi123 26. 12. 2005 20:02

fija: Myslim vlažnej a ne ohřátej na 90 stupňu :-)
germi123
Servismen

Odeslat příspěvekod ITTI 26. 12. 2005 20:02

turboleon píše:Co čerpadlo??/quote]

To by odpovídalo,když to u studeného oleje nedělá.
ITTI
Servismen

Odeslat příspěvekod kepke 26. 12. 2005 20:03

Koudelka píše:Nebude lepší tam dát rovnou celej novej motor? :hm-/quote]


110 000 km není vubec moc a jinak šlape jak hodinky.... pozor2
kepke
Štamgast
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod germi123 26. 12. 2005 20:04

kepke: Je to nahoře na na motoru. Jde tam jeden drát, to uvidíš. A klíč je mysim 17 :-)
germi123
Servismen

Odeslat příspěvekod kepke 26. 12. 2005 20:15

germi123 píše:kepke: Je to nahoře na na motoru. Jde tam jeden drát, to uvidíš. A klíč je mysim 17 :-)-/quote]

dík, ted jsem se dočetl že je to třeba pak utáhnout momentovým klíčem...no zrovna ho taky nemám Mr. Green
kepke
Štamgast
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Hustoles 26. 12. 2005 20:18

germi123 píše:kepke: Je to nahoře na na motoru. Jde tam jeden drát, to uvidíš. A klíč je mysim 17 :-)-/quote]

Já myslím, že je to dole vedle olejovýho filtru, jde tam jeden drát. pozor2 Nahoře na motoru je čidlo teploty chlad. kapaliny..
Hustoles
Chameleon Garáže
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod germi123 26. 12. 2005 20:22

kepke: Citovka to jistí :-)
koudelka: On má 1.3 vlastně, tak by to mělo být dole.Já to beru podle mého :-) Prostě hledej něco do čeho vede jeden drát na klasický konektor a šroubuje se to :-)
germi123
Servismen

Odeslat příspěvekod kepke 26. 12. 2005 21:43

germi123 píše:kepke: Citovka to jistí :-)
koudelka: On má 1.3 vlastně, tak by to mělo být dole.Já to beru podle mého :-) Prostě hledej něco do čeho vede jeden drát na klasický konektor a šroubuje se to :-)


ráno zkusim to čidlo a dám vědět jak to dopadlo..zatím dík
kepke
Štamgast
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod germi123 26. 12. 2005 21:44

kepke: Kdyby jsi to nemohl najít pošlu plánek na E-mail :-)
germi123
Servismen

Odeslat příspěvekod Luboš*** 26. 12. 2005 22:05

Pokud by závada nebyla v čidle, skontroloval bych taky neporušenost celého vedení až ke kontrolce. Porucha na samotném motoru je až to poslední, k čemu by mohlo dojít...
Luboš***
Štamgast
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Rs. 27. 12. 2005 08:37

zavada na motoru> a taky jedina, kterou je potreba ihned opravit => ihned vyloucit pripojenim referencniho tlakomeru.
cidlo, konektor ap. pockaji klidne rok ...
Rs.
Štamgast

Odeslat příspěvekod kepke 27. 12. 2005 10:53

Tak čidlo jsem pročistil a nic....takže asi zbyde jen servis :hm
kepke
Štamgast
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Rs. 27. 12. 2005 11:14

cidlo mazani (myslena ona "cervena olejnicka") je fungl obycejny spinac s pruzinkou a pistkem-
tj. konektor na blok = sviti, do vzduchu = nesviti
tenke paratko do dirky cidla (nezalomit) = zhasne
atd ....
Rs.
Štamgast

Odeslat příspěvekod germi123 27. 12. 2005 11:17

Tak jedině to čerpadýlko. Nezaznamenal si nějaký netypický zvuk ? Tlakoměr v tvém okolí by jsi nesehnal ?
germi123
Servismen

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků