O II RS

Fabia, Octavia, Superb,...

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod hemiro 21. 1. 2007 01:59

Nezapomeňte se v sobotu 27.1. kouknout na autosalon na primě - budou testovat OII RS TDI - tentokrát ve žlutém provedení. :tleskani
hemiro
Kolemjdoucí
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod mufmuf 21. 1. 2007 04:40

vybral jsem cernou, je to pecka 8)
mufmuf
Nováček
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod mufmuf 21. 1. 2007 04:49

u te cerne vynikne predni chrom. maska a svetla, ale zanikne spousty detailu na predku
Naposledy upravil mufmuf dne 21. 1. 2007 15:18, celkově upraveno 2
mufmuf
Nováček
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod blue race 21. 1. 2007 11:34

Umite nebo vite někdo jak se dá sundat ten plastovej kryt motoru OIIRS-benzin?
blue race
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod SusHa 21. 1. 2007 13:15

blue race: nelíbí se Ti?
SusHa
VIP uživatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod mufmuf 21. 1. 2007 15:20

modra se mi libila (mozna i libi porad), ale asi se okouka, cerna bude porad in :wink:
mufmuf
Nováček
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod blue race 21. 1. 2007 16:58

SusHa: nelíbí, ale nemůžu přijít nato, jak ho odstranit
blue race
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod w-o-r-m 24. 1. 2007 11:51

OY, mám problém s oII RS 2.0 TFSI. Při akceleraci začne cukat respektive kuckat :) a svítí kontrolka "Systém kontroly výfukových plynů", nebo "Systém řízení..." teď netuším. Paradoxní ovšem je, že se to stává jen pokud je vlhko. Bohužel nevím jestli to bliká i při sněhové kalamitě, jelikož nikdo nemá odvahu na to teď dupat Mr. Green Máte někdo nějaké zkušenosti nebo info?
EDIT: nevím jestli to tu někde je, nálada pročítat 119 stránek není...
w-o-r-m
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod diam@nt 24. 1. 2007 12:20

A máš miesto toho krytu nejakú náhradu? Lebo ten kryt je zároveň obal na vzduchový filter, tak bez toho plastu asi nie je dobré jazdiť.
Fabia II 1,4 TSI
Audi Q5 2,0 TSI
Karosa ŠL 11
Karosa ŠD 11
Karosa ŠM 16,5 (vo výstavbe)
diam@nt
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Lord Mystic 24. 1. 2007 14:02

coxxi píše:dneska mi dost nastvali v servisu, auto tam bylo kvuli klepani ve dverich. Vyzvednu a najeto o 30 km vic nez pri prijeti do servisu a spotreba na palubnim pocitaci brutalni.

Hm tak to já když měl auto kvůli opravě vstřiku (Ford Mondeo 2.0TDCi, 96kW), tak mi v servisu ve Volyni najeli 85km s tím že musí indikovat chybu kdy to auto padá do nouzového režimu. Fór je v tom, že auto padalo do nouzového režimu vždy při větší zátěži, tedy to bylo možno ověřit hned při prvním razantnějším rozjetí. Jsou to hajzlove, auto spraví za hodku/dvě a pak ho celý den používaj jako své služební auto a jezdí si s ním kam potřebují. Takovej servis pak u mě ronou končí.
Ford Mondeo 2.0 Ghia, TDCi 96@120kW, 330@420Nm, MkIII, 10/2002, liftback
http://moje.auto.cz/lordmystic/ford-mondeo.html
http://shadowork.net
Lord Mystic
Kolemjdoucí
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod fabka2004 24. 1. 2007 15:23

Lord Mystic píše:
coxxi píše:dneska mi dost nastvali v servisu, auto tam bylo kvuli klepani ve dverich. Vyzvednu a najeto o 30 km vic nez pri prijeti do servisu a spotreba na palubnim pocitaci brutalni.

Hm tak to já když měl auto kvůli opravě vstřiku (Ford Mondeo 2.0TDCi, 96kW), tak mi v servisu ve Volyni najeli 85km s tím že musí indikovat chybu kdy to auto padá do nouzového režimu. Fór je v tom, že auto padalo do nouzového režimu vždy při větší zátěži, tedy to bylo možno ověřit hned při prvním razantnějším rozjetí. Jsou to hajzlove, auto spraví za hodku/dvě a pak ho celý den používaj jako své služební auto a jezdí si s ním kam potřebují. Takovej servis pak u mě ronou končí.
fabka2004
Servismen

Odeslat příspěvekod Ardeth 24. 1. 2007 16:10

Lord Mystic píše:
coxxi píše:dneska mi dost nastvali v servisu, auto tam bylo kvuli klepani ve dverich. Vyzvednu a najeto o 30 km vic nez pri prijeti do servisu a spotreba na palubnim pocitaci brutalni.

Hm tak to já když měl auto kvůli opravě vstřiku (Ford Mondeo 2.0TDCi, 96kW), tak mi v servisu ve Volyni najeli 85km s tím že musí indikovat chybu kdy to auto padá do nouzového režimu. Fór je v tom, že auto padalo do nouzového režimu vždy při větší zátěži, tedy to bylo možno ověřit hned při prvním razantnějším rozjetí. Jsou to hajzlove, auto spraví za hodku/dvě a pak ho celý den používaj jako své služební auto a jezdí si s ním kam potřebují. Takovej servis pak u mě ronou končí.
Ardeth
Inventář

Odeslat příspěvekod Tomsom 6. 2. 2007 16:42

Tak už se ví,na kolik čipuje ten Cimbu O2 RS TDI?Zkuste mu někdo brnknout,na webu je mrtvo.
Tomsom
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Tomas B 7. 2. 2007 09:56

Radek O.: tak jsem si přečetl v dnešním Carautu Test o ORS, TT, GTI a FR s TFSI. Vím, že si tenhle časopis haněl, hlavně ohledně časů :D Jsou tam časy na okruhu MIRA jak na suchu, tak na mokru a pružná zrychlení zmiňovaných aut. Připsané je tam i akcelerace 0-100km/h u TT za 6,2 s tím, že všechna ostatní to zvládnou do 7vteřin. Myslíš, že zase kecaj?
Tomas B
Guru
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Tomas B 15. 2. 2007 16:21

Tak jsem se taky dočkal :lol: Od minulého pátku si to frčím v blue race TFSI. Zatím nalítáno jen něco přes 600km, průměrná spotřeba 10,6l (což si myslím je slušný na "syrový" auto) Zatím točím tak do 4,5tis a musím říct, že ten zátah na trojku a čtyřku je prostě úžasnej Mr. Green Mr. Green Mr. Green Až bude zajeto a budu to moct pustit ještě výš, hmmmmmm to bude asi krása :razz: :razz: :razz: Co mě ale ještě víc dostává, je okamžitá reakce a zátah po přeřazení z trojky na čtyřku - připomíná mi to spíš podřazení než naopak :hm :razz: :hm :razz: :hm :razz: Po okrskách jsem najezdil asi 300km z těch celkových 600km a i když většinou to většinou nebyl zrovna" nový koberec", musím říct, že auto je sice relativně tvrdé (což je dobře) a mám ho na 18"225/40 ale nerovnosti to do mého měřáku (zadnice) přenáší příjemněji než mé bývalé auto Mazda 3 2.0i Sport na 17" 205/50. Takže spokojenost, čekal jsem to horší! Volant se krásně drží, musím si na ale něj zvyknout, protože zase proti Mazdě je s podstatně větším odporem, což zase samozřejmě vůbec není na škodu! Řazení - nádhera, ale na jedničku si se spojkou člověk musí chvilku zvyknout. Půjčil jsem to na chvíli zatím dvou lidem a oboum to alespoň jednou při rozjezdu chcíplo (musím se pochválit, mně zatím ne Mr. Green ). A sedadla - krásný a moc dobře se v nich sedí! Takže zatím spokojenost!!!!
Tomas B
Guru
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků