Co máte většina proti Fabii 1,2 HTP?

Fabia, Octavia, Superb,...

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod anonymni 8. 11. 2005 10:17

Andr3w:to je fakt,když si člověk koupí např.Pašíka určitě mu nezbudou peníze na víc než 10 000 km ročně.
anonymni

Odeslat příspěvekod Lumpo 8. 11. 2005 19:09

PaulZ

já si doted myslel, že auta se kupujou proto, aby vyráběla a vydělávala další peníze... Nebo snad do práce jezdíš sockou? :hm
Lumpo
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod fabka2004 9. 11. 2005 09:24

Lumpo píše:PaulZ

já si doted myslel, že auta se kupujou proto, aby vyráběla a vydělávala další peníze... Nebo snad do práce jezdíš sockou? :hm!/quote]

Moj pripad jke ten ze do prace jazdim sockou, auto nevydelava, auto je pre mna luxus a nevyhnutnost. Na aute stracam, je to velmi nevyhodna investicia, i ked nutna :hm
fabka2004
Servismen

Odeslat příspěvekod KAYABA 9. 11. 2005 11:47

fabia neni spatny auto, mne se osobne hodne libi (je ale hodne okoukany) je ale taky silene predrazeny na to co to predvadi. Za cenu novy fabie (vetsinou jsou ceny tak 250-300 tisic) sezenu 10 mesicu staryho fokuse combika v plny vybave s 1,8 motorem (cena 265ltr). Taky tady zaznel nazor, ze se s ni spatne rozjizdi. To snad nezalezi na motoru ale na ridicovi. Motor je proste tocivejsi nez diesel a holt se nerozjede na volnobeh. Ale s tim se musi pocitat. Rikal to tedy nejakej majitel ameriky, co mel automata. Presne ty ameriky jsou snad jeste vetsi paskvil. Pres leto jsem mel moznost najezdit cca 5000mil ve Fordu E350 model 2005 a motor to melo V8 5,4l 255 HP a hrozne sem se tesil domu, az si sednu do my 1,6 jak to bylo liny. Sicd to bylo tezsi auto, ale ani chlupem se to nedalo srovnat treba s TDI, byt i tou nejslabsi verzi ( a to nejsem priznivec ropaku)
KAYABA
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod JanQ 9. 11. 2005 12:06

O vikendu jsem jel z Prahy do Liberce po dalnici cca 150kmh tacho a dojela me bila Fabia s cernejma naraznikama,tak ji poustim a koukam na dverich reklama,takze firemni auto a z toho vyplyva full kotel,docela jsem byl prekvapenej ze to bylo HTP,cerny P a drzel furt 170-175kmh tacho...chvli jsem za nim jel.....
Dacia Logan MCV Stepway TCe 100
www.facebook.com/pages/LKPR-Marshallers/299213700201328
JanQ
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Registrace Buerace 9. 11. 2005 12:09

KAYABA: ty seš ale komik :P , tolik vtipů v jednom příspěvku, to jsem snad ještě neviděl...

super!!! :D
Registrace Buerace
Nováček

Odeslat příspěvekod KAYABA 9. 11. 2005 12:11

2 reg : co se ti nezda ????
KAYABA
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod anonymni 9. 11. 2005 12:13

Kayaba: hele chlape, za ty penize toho Focuse beru, tudiz 10 mesicu stary, kombik, plna vybava, motor 1.8 cena 265 tis. sem s tim. A vezmu aji vic kusu...

jinak souhlasim, ze je zakladni TDI lepsi jak US motor je obecne znama vec, zatah jak prase atd.
anonymni

Odeslat příspěvekod KAYABA 9. 11. 2005 12:17

no je to tak. Ted jsme ho koupili do rodiny. Kupoval jsem u svyho dovozce auto asi pred 2 rokama, a myslim ze se dobre zname, tak mne dal suprovou cenu. I se zarukou. Taky mne hnedka rekl, ze kdyby to nebylo mne tak to jde do sveta neco pres 300. Myslim ze za 300 +- by nebyl problem sehnat dalsi kusy. My jsme meli dost vyhraneny veci - jako ze to musi byt stribrna metaliza atak
KAYABA
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod anonymni 9. 11. 2005 12:20

Kayaba: ano, takze protoze TOBE to nejaky znamy dal, proto je ojety Focus lepsi volba :) clovece novy Focus COmbi v plne vybave s motorem 1.8 vyjde na 800 tisic, za 10 mesicu provozu, pokud to neni nejaky zazracny duvod se cena na 265 tisic nedostane ani za mak.

A co se tyce tvych US motoru, ja tomu verim. POkud nejsi zvykly na V6-V12 motory, tak se ti proti V4 muzou zdat line, protoze maji "liny" zatah, ktery ale bezni lidi nikdy nepochopi a lidi s naftou uz vubec ne...
anonymni

Odeslat příspěvekod KAYABA 9. 11. 2005 12:30

snad bych ani nerekl spatny motor - ale v kombinaci s automatem to ten motor uzemni - podradi to o 2 stupne a stejne se nic nedeje. Zase ocenuju ze to jede na dalnici do 2000 otacek (cca 110kmh). Co zase neocenuju je, ze i pri jizde na tempomat cca 90kmh to zralo 16 litru - (litalo to takl obecne od 14-20litru)
KAYABA
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod wendy 9. 11. 2005 12:33

KAYABA píše: jede na dalnici do 2000 otacek (cca 110kmh).

Teď jsi na to kápl, o to přesně u amerických motorů jde. Šestnáctiventilová jednačtyřka není skutečně ideální motor na to, aby si to vzal z NYC po I-95 do Miami a celou cestu točil 4000 otáček, amíci jezdí jinak. Auto neřve, žere tak nějak akorát (na americký poměry). To akorát majitelé TDI potřebujou brutální zátak a valící se černej dým :D
Hyundai i30cw Comfort 1.6 CVVT z Ulsanu od 13.3.2010

Check my www:-)
wendy
Štamgast
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Registrace Buerace 9. 11. 2005 12:49

KAYABA: co se ti nezda ????
Začnu od začátku...
...ale taky silene predrazeny na to co to predvadi. Za cenu novy fabie (vetsinou jsou ceny tak 250-300 tisic) sezenu 10 mesicu staryho fokuse combika v plny vybave s 1,8 motorem (cena 265ltr)....
To je překvapivé. Asi tě překvapí, že za cenu nového focuse (600-800) seženeš málo jetý zánovní bmw 3/5. A znamená to, že focus je předražený?

Taky tady zaznel nazor, ze se s ni spatne rozjizdi. To snad nezalezi na motoru ale na ridicovi. Motor je proste tocivejsi nez diesel a holt se nerozjede na volnobeh.
Tady byl jinej problém - přečti si jiný diskuze o HTP.

Presne ty ameriky jsou snad jeste vetsi paskvil. Pres leto jsem mel moznost najezdit cca 5000mil ve Fordu E350 model 2005 a motor to melo V8 5,4l 255 HP a hrozne sem se tesil domu, az si sednu do my 1,6 jak to bylo liny. Sicd to bylo tezsi auto, ale ani chlupem se to nedalo srovnat treba s TDI, byt i tou nejslabsi verzi ( a to nejsem priznivec ropaku)
Tohle snad nejveselejší. Předpokládám sice, že jde o mírnou nadsázku - 10X vs 255 má vždy jednoznačného vítěze, přesto ti k tomu řeknu pár drobností. Podle toho co píšeš tipuju, že si s tím autem nejel v usa. Tam je totiž ďábelská akcelerace přímo nežádoucí. Na křižovatkách gumujou jen zfetovaný hispánci a nudící se teenhigh.
Většina ostatních lidí brutální akceleraci nechtěj:
1) převrhl by se jim kelímek s kafem a burger by mohl opustit palubku a zapanout někam, odkud se špatně stírá majonéza
2) budili by nežádoucí pozornost (šerifama počínaje, kolegama a známejma konče)
3) vyžadovalo by to od nich větší nároky na řízení auta, což je zbytečná práce navíc...

Ideální motor je podle nich: tichý, s rozumnou spotřebou, sílou už od minimálních otáček a to vše spojené s automatem.
Registrace Buerace
Nováček

Odeslat příspěvekod KAYABA 9. 11. 2005 13:31

ad 1 - jen sem porovnaval, ze za stejnou cenu muzes mit auto uplne jine kategorie, aniz by bylo starsi ci nejak "handicapovany". Proste ze to je nesrovnatelna kategorie (maly vs. stredni..... zadna vybava vs. vybava),
ad 2 - vim co o tom vetsina rika. Jsou proste zvykly na radovy 4 valce, ktery leccos prominou. To je jako bych sedel na dvoutaktni 125 a rikal ze to nejde rozjet. Proste to jen neumis, protoze pokud jo, tak se nestacis divit. Nebo ze se nerozjedes ve WRC specialu neznamena ze nema vykon. Chce to jen si zvyknout.

ad 3. - u toho vykonu nejde bohuzel o nadsazku. Tam to kompletne zazdi ten automat. Tak do 100kmh za hodinu je to docela v pohode, pak uz nic moc, pak je omezovac ale ten v USA stejne nikdy nepouzijes. Z toho vyplyva ze v USA sem s tim jezdil. Ze by tam nebyla potreba akcelerace to nesouhlasim - predjizdeni, vyjizdeni na hlavni, krizovatky ...... Mohu te ujistit, že kelimek se ani nehne (jsou special do aut - to asi vis) a burgera zvladnes snist normalne.
Prave ze ve mestech se s tim nikdo moc nemazli - tim nemyslim nejaky vesnice ale sanFrancisko, LA, SLC apod. Kazdej chce co nejdriv vypadnout. To co sem videl v Las Vegas - to si tady nikdo neodvazi. Jet pres hlavni bulvar (tj. metr od tebe chodi lidi) kolem kila (je tam povoleno tak 70kmh) a to i s autobusama a limuzinama, to sem fakt nezazil. Pro nazornost - vsude prechody a stovky, spis tisice lidi na chodnikach. Taky tam vecer byla bouracka kdy 2 auta skoncili na chodniku a docela dost sanitek kolem. Nikdo se nad tim ani nepozastavoval.
Pro ne je to asi idealni, ale kdyz tam nekomu reknes, ze v evrope nemate automaty a ze radite rucne tak te maji za schumachera. myslim ze by to radi zkusili, ale nejsou na to absolutne zvykly. jeden amik to zkousel prechazet na neutral ale ani po mesici se to moc neblizilo plynuly jizde.
Nnei to teda zase az tak spatny, ale ta kombinace s aut. prevodovkou to hodne pohrbi. Nekdy to je zase az nebezpecny, kdyz si necekane v serpentinach automat podradi.
No kdyz se jim to libi, tak proc ne ??? Jen rikam ze v Evrope by se to neujalo stejne tak jako by se v USa neujali nase auta (ikdyz myslim nekdy neopravnene).
KAYABA
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod KAYABA 9. 11. 2005 13:33

samozrejme misto slova neutral si dej manual at nejsem za lamu
KAYABA
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků