Test CHIPu od Cimbu pro O2 TDI 77kw

Fabia, Octavia, Superb,...

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod Driver 11. 10. 2005 06:40

Konečně to někdo udělal...

odkaz ---->
TEST O2 TDI CIMBU
Das Auto
Driver
Štamgast
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod brasci 11. 10. 2005 06:48

cital som to a vyzera to zaujimavo.. co sa tyka zivotnosti motora tak ho to asi neohrozi, mozno trochu skrati zivotnost spojky a inych spotrebnych dielov ktore aj tak nevydrzia celu prevadzku auta
brasci
VIP uživatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Driver 11. 10. 2005 06:52

Spojka od Škody vydrží prý až 350Nm krouťáku, takže tady ještě je malá rezerva, ale i tak odejde určitě o něco dřív než u 250Nm. Ale myslím si, že to zas nebude, co se týče najetých km, tak hrozný

BTW je to celkem slušnej job, flashovat ŘJ za 18kKč, na tom musí Cimbu slušně vydělávat.
Das Auto
Driver
Štamgast
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod brasci 11. 10. 2005 06:59

no ved hej uz je jedno ci odide o par tisic skor alebo neskor...
no a po tejto reklame budu zarabat asi este lepsie :)
brasci
VIP uživatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Dusan 11. 10. 2005 09:00

Ja chipovani proste neverim. Kdyz vidim jak se setri halirove polozky v interieru, vsechno se dneska dela co mozna nejlevnejsi a nejosizenejsi jak to jen jde aby se to nerozpadlo, tak proc mam verit ze motor a souvisejici prvky jsou dimenzovany na zvladnuti o tretinu vetsich sil nez jake ma auto z vyroby.
Auto: Infiniti M37s
AV: Onkyo 805, Sony VPL-HW55ES, HTPC
Mob: Galaxy S8+
Dusan
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Petr Veit 11. 10. 2005 09:14

To vas snad nikoho netrklo, ze pri mereni "po uprave" vyslo presne 114.0 kW? Nijak nezpochybnuji, ze cipem dojde k navyseni vykonu, ale presne 114.0 kW je podle me do oci bijici. Nastesti vim, jaka je presnost brzdy a jak takovato mereni probihaji :|
Petr Veit
Nováček
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Dusan 11. 10. 2005 09:42

Rovnez se mi libi jak je v clanku napsane ze vsechny motory pred upravou maji misto 77kW o deset kW vice a vymysleji ruzne teorie proc to Skodovka takhle dela. Zajimave je, ze nikoho nenapadlo nejlogictejsi vysvetleni a totiz ze ta brzda umyslne premeruje. :-D
Dusan
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod shi 11. 10. 2005 09:51

Jojo těch 114 kW je opravdu do očí bijící "náhoda".
Přesnos měření je nepochybně do 1kW, že :-)
shi
Nováček

Odeslat příspěvekod anonymni 11. 10. 2005 09:58

Dusan: je tam vice problemu a takovych ne zrovna dobrych veci.

1. k cemu je test o kvalite chipu a prinostu, kdyz o tom chiper dopredu vi, pak se k danemu testu jiste nechova tak, jako k beznemu zakaznikovi, ale dela "lepsi peci"

2. cely clanek je z poloviny reklama. Proste oslavna oda na pana Jandu, jak je dobrej, kolik ma zakazek. Coz chapu, je vice nez pravdepodobne, ze chip byl zadarmo, popr. za nizkou cenu vymnou za polo PR clanek. To je bezna praxe u takovych testu.

3. pausalizovani vykonu TDI. Ano vsechny motory maji vic kW, ale nejde rict pausalne o +- 10 kW.

4. nezminuje se v testu mozna chyba valcove brzdy. Kdo se v tomto vyzna, vi, ze chyby v radu procent nejsou nicim zvlastnim a pokud neni brzda skutecne spickove nastavena, tak okolni vlivy jako teplota, vlhkost atd. muzou v souctu udelat chybu i 5-10%

5. vysledna hodnota rovnych 114 kW je proste az moc podezdrela, stacilo pripsat desetinou carku a napsat 114,2 a byl by klid, proste toto se mi nezda.

6. sumarum - je to polo PR clanek, ktery nic nereknul, protoze chiper o tom vedel. Navic 114 kW a 0-100 za 10,5 s je k placi. Je to sice zlepseni o 2s, ale proste bych cekal lepsi vysledek. Kazdopadne je to presne a jen to, k cemu se vzdy pri podobnych diskusich dojde. K nicemu. Bohuzel neexistuje nejaka statistika chipovanych aut, aby se dalo realne a na zaklade velkeho vzroku a provnani s nechipovanymi auty rict, zda to ma vliv nebo nema vliv. To, ze jsou auta s +- 500 tkm najetymi kilometry nic neznamena. Vyjimky jsou vzdy. Jsou znamy pripady, kdy motor klekne po 1000 km a jsou znamy pripady, kdy auto najede 10000000 km a meni se jenom spotrebni veci. Proste kdyz to sedne tak to jede, kdyz se se-re tak se sere.

Je skoda, ze Auto.cz to vzalo touto euforickou cestou PR clanku s obecne znamymi kecami o nezkracujici zivotnosti, ktere jim potvrdil pan chiper, coz je jiste "ten pravy zdroj" ktereho se ptat, zda to snizi zivotnost. To je asi jako prijit do prodejny Sony a zeptat se, zda je Sony lepsi nez Thomson. Jakoupak odpoved asi dostaneme...
anonymni

Odeslat příspěvekod madeja 11. 10. 2005 10:02

Pánové, vy vždycky musíte něco najít :x . Proč by to asi tak na tom servu mlžili, to teda nevím, testuji tám spousty aut a myslím si ,že poměrně slušně.
Mám taky chip na O II 2.0 TDI před upravou jsem na brzdě nebyl po mi naměřili 128 Kw a 370 Nm, spotřeba opravdu klesla o cca 0,5l. Dlouhodobě mám spotřebu kolem 6,2 l. Nikdy se mi na celé nádrži spotřeba nevyšplhala nad 7 l a to jsem jel po dálnici 180 tempomat Prha-Ostrava
madeja
Nováček

Odeslat příspěvekod -LK- 11. 10. 2005 10:46

To je asi jako prijit do prodejny Sony a zeptat se, zda je Sony lepsi nez Thomson. Jakoupak odpoved asi dostaneme...

To mi připomíná včerejší publicistiku na ČT1, kde na magistrátu dostali stížnost (podpořenou záznamem skryté kamery), že doktoři chtějí platit v hotovosti a pokud to pacitent odmítne, tak ho vyhoděj, ať jde jinam.
No a ta intelignentní a zcela jistě neúplatná dáma z magistrátu provedla kontrolu a nic se neprokázalo. Když se v tom redaktorka šťourala, tak přišla na to, že kontrola probíhala stylem
Úřednice: "Dobrý den, je pravda, že odmítáte přijmout pacienty, co nehodlají platit hotově?"
Doktor: "Ne, to není pravda".

A bylo vymalováno.
فارسي بلد هستم
-LK-
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Petr Veit 11. 10. 2005 10:53

madeja píše:Pánové, vy vždycky musíte něco najít :x . Proč by to asi tak na tom servu mlžili, to teda nevím, testuji tám spousty aut a myslím si ,že poměrně slušně.
Mám taky chip na O II 2.0 TDI před upravou jsem na brzdě nebyl po mi naměřili 128 Kw a 370 Nm, spotřeba opravdu klesla o cca 0,5l. Dlouhodobě mám spotřebu kolem 6,2 l. Nikdy se mi na celé nádrži spotřeba nevyšplhala nad 7 l a to jsem jel po dálnici 180 tempomat Prha-Ostraval/quote]

Nejde vubec o to, pomluvit Cimbu, jak jsem psal, nepochybuji, ze to jede lepe a mozna i min zere. Mne jde spis o to, jak tam prezentuji ty "dukazy" z brzdy. Brzdeni u takovychto velkoodberatelu probiha naprosto zhyralym zpusobem, coz dokladuje i scan z brzdy na auto.cz. Opravdu nechapu, ze si tam dovolili neco takoveho dat. Laik sice zasne, ale ten, kdo do toho drobet vidi, se akorat tak pousmeje.
Petr Veit
Nováček
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Driver 11. 10. 2005 11:59

Navic 114 kW a 0-100 za 10,5 s je k placi. Je to sice zlepseni o 2s, ale proste bych cekal lepsi vysledek.
No na to, že to je kombi 4x4 vážící přes 1,5 tuny, tak podle mě je to celkem slušnej čas. Sportak z toho nebude nikdy, to je jasný.

Petr Veit: Proc nemuze na brzde vyjit cele cislo? Ja se v tom moc nevyznam, tak mi to prosím objasni, dík.

Jinak to vysvětlení na Auto.cz, proč má místo 77kw v papírech o 10kw víc, se mi moc nezdá. Proč by to škodovka dělala? Právě kdyby tam napsali, že je to 1.9 a že to má třeba těch 85 kw, tak by udělali líp. Ale takhle se podle mě chtějí jen pojistit proti tomu, kdyby ten motor někdo blbě zajel a pak by ten výkon neměl (viz prodej předváděček - skoro žádná není dobře zajetá)
Das Auto
Driver
Štamgast
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Petr Veit 11. 10. 2005 12:14

Driver píše:Petr Veit: Proc nemuze na brzde vyjit cele cislo? Ja se v tom moc nevyznam, tak mi to prosím objasni, dík.
./quote]

Nejde o cele cislo, jde o to, ze podle reklamnich letaku to ma mit 114kW a ejhle, na brzde vyslo presnych 114.0 kW, tj. na desetinu presne! Neprijde ti to stejne jako presna teplota na desetinu stupne u trouby Chong Wong Quick Heat z teleshopingu? :D
Petr Veit
Nováček
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Driver 11. 10. 2005 12:23

Petr Veit: Tak to jo, já myslel, že to nějak souvisí s tou brzdou. Jasně, že je to zavádějící, ale možný to samozřejmě je, i když máš pravdu, že je to divný
Das Auto
Driver
Štamgast
Uživatelský avatar

Další stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků