Test CHIPu od Cimbu pro O2 TDI 77kw

Fabia, Octavia, Superb,...

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod *Karel* 17. 10. 2005 10:46

PETR wrc píše:Pánové, vaše starrosti na mou hlavu. Je úsměvné, že majitele páchnoucích favoritů a vylítaných stodvacítek ze všeho nejvíc zajímá ekologie u ropáka. Stejně tak na mě působí hláška o zapsání vyššího výkonu do TP. Nepříjde vám to trapné za situace, kdy na "každém druhém" autě jsou jiné kola než v TP, jsou na autech fólie a jiné doplňky než jsou schválené apod.
Odpůrci čipu (vesměs ukřivdění majitelé benzínových aut u kterých je čim téměř nesmysl) řvali, že chtějí test a že chtějí graf z brzdy před a po. Teď máte test a gravy před a po a melete o tom, že to nemůže být pravda a že se to mělo měřit jinde a že to na Jarově neumí... No ubohost nad ubohost.
Já nemám čipované auto, dokonce jezdím i benzínem a přes to nechávám čipaře žít. Když si to někdo nechá udělat, tak je to jeho věc. Když nevěříte testu na Auto.cz, tak řekněte Brožovi a spol, ať vám udělají test čipnutýho auta u nich.y/quote]
100% souhlas, jen zbývá dodat že zdejší tým kolem p.Brože sliboval a sliboval a pak vše zamlžil a dal výmluvu na nemoc mr.Cimbu. "Prý" bylo domluveno chipnutí HTP 40kW a pak nic... Nebo je mr.Cimbu doteď nemocen a mr.Broža stále studuje??? Každopádně mají zamálo vše jasně vysvětlit...
Karel
*Karel*
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod KptBobr 17. 10. 2005 10:49

Mirek-607 píše:tech: Asi nejvic do oci bijici je toto:
"Pokud jde o životnost motoru, tato konkrétní modifikace softwaru prý nemá na životnost vliv. Pan Janda z Cimbu nás například informoval, že s jejich čipem jezdí po Česku Octavia 1.9 TDI 81 kW, která má najeto přes 750.000 km..."s/i]
To nejde ani s primhourenim obou oci u automobiloveho periodika nechat byt. Cely clanek je plny domnenek, sameho pry a pan Janda nam rekl atd...


Souhlasim naprosto s PETR wrc.

To Mirek-607 :
Nevim jak veris Cimbu, ale ma stara O1, kterou jsem nechal chipovat systemem Kerscher cca v 25 tis. km, a kterou jsem prodaval asi ve 160 kkm, ma nyni u 2.majitele najeto jiz 290 kkm, a vyjma dalsi planovanych vymen rozvodaku (kazdych 90 kkm), a "dovymeny" lozisek kol na leve strane (pravou jsem menil jeste pred prodejem, asi ve 150kkm) s tim dosud nemusel nic delat (nejake drobnosti). Mel jsem v minulosti i radu benzinu, a zadny z nich tak spolehlivy nebyl, i bez chipu :D .

Chip byl skutecne povedeny, to potvrdilo spousta servisu, kde kdy delali s mou starou O1 nejakou zkusebni jizdu, a takove ty mistni hoaxy a JPP ("kachny" a "jedna pani povidala") o tom, "[i]...jak se kamosovi totalne podelalo auto, protoze si ho prechipoval.." patri asi skutecne do rise pohadek.

Verim tomu, ze kdyz to dela nejaky babral, ktery se chce jen prizivit, je mozne ze to je slendrian, a ale zase naopak to preji takovemu blbovi, ktery si to u takoveho babrala z lakoty necha udelat.

Chipovani TDI je dnes (v CZ jiz dobrych 7 let !) velky byznys, ma sva pravidla a je jasne, ze pokud to necham udelat u renomovane firmy, tak to nemuze dopadnou spatne. To je ma vlastni zkusenost, ac me vymenu prislusneho "svaba" v RJ delali temer na ulici (legendarni a kontroverzni Autokomplex Brno), ale udelali prefektne. Je take pravdou, ze k tomu motory TDI s rotacnim cerpadlem u O1 byly jak predurceny. NIKDY jsem neslysel o nejakych PROKAZATELNYCH velkych problemech s normalne prechiplou TDI O1, kterou delal nejaky renomovany cesky nebo nemecky tuner. Takze si nechte sve invektivy, a odejdete nekam do FLAME...

Opravdu bych se chtel dockat toho, az tady budou ventilovat sve zkusenosti lide, kteri do toho maji co rici, a zbytek (benzinovi zavistivci, vecni rejpalove, odpurci skodovek, majitele japoncu a korejcu a ruzni prechytrali adolescenti s udajnym Ferrari doma :D ) si zde prestanou vylevat sve komplexy z naftove Oktavky
KptBobr
Nováček
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Iceman_21 17. 10. 2005 11:00

taky jsem mel cipleho pasika, sypal se dost to je pravda, ale chip na tom nemel nejmensi zasluhu, takze pohoda. Znamy ma chiplou audinku 2,5TDi a taky nema sebemensi problem. Vsechny auta jsou v automatu ( Passat-tiptronic, Audi-multitronic)
Expert na granule 8-D na vaření :D a kosmetiku psí i lidskou :mrgreen:
Iceman_21
Štamgast
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Pajda 17. 10. 2005 11:01

PETR wrc: Je mi lhostejné jaký má které auto výkon, jaká má kola, folie atd. Ale ať si to každý dá do souladu s TP. Pořád tu prostě mám pocit, že všichni jsou chytřejší než hloupý výrobce, který tomu pořádně nerozumí.

Je to podobné, jako když různé pseudocelebrity říkají, jak jezdí svižně, ale bezpečně. Sice prý porušují zákon (už to není vyhláška), ale jen tam, kde to nikomu nevadí.

Dokud si bude každý myslet, že se ho týkají jen některé zákony a to jen ty, které se mu zrovna hodí, do té doby to bude na silnicích vypadat tak jako to vypadá dnes. Tohle je kousek komunisty v každém z nás.
Pokud se vám doma válí stará nepotřebná SPZ, tak bych pro ní měl místo ve své sbírce.
Pajda
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod KptBobr 17. 10. 2005 12:27

Pajda píše:PETR wrc: .... Pořád tu prostě mám pocit, že všichni jsou chytřejší než hloupý výrobce, který tomu pořádně nerozumí..
KptBobr
Nováček
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod PETR wrc 17. 10. 2005 14:34

Ano, je to stále mlácení prázdné slámy. Prostě někteří mají "pocit" a ten jim nevyvrátí nikdo a nikdy. Replika o tom, že nikdo nemůže být chtřejší než výrobci aut je směšně trapná a naznačuje o nevědomosti autora.
Další debata o technickém průkazu a dodržování rychlostních limitů je sice chválihodná, ale rozhodně nepatří do fóra o čipováni motoru. Psát tady na fóru nadšenců automobilů (kterým fórum autorevue.cz bezesporu je) o tom, že na autě nemám mít nic jiného než povolují předpisy a homologace, jezdit vždy podle předpisů ... to snad může pobavit jen autora tohoto příspěvku, který vždy a za všech okolností jede 50/90/a 130, přičemž do zatáčky jede pouze a jedině v pravé části vozvoky vždy dostatečně v bezpečné hranici svojí a svého vozu. Ano, tento člověk nemůže nikdy pochopit k čemu by mu mohl být čiptuning. S prominutím žvásty o tom, že ty auta jistě nesplňují limity pro emise jsou zase jenom prázdná sláma, protože dotyčný v daném autě nikdy nejel, natož by s ním absolvoval měření emisí. Takže zase nic.
Ale zpět k jádru pudla a tím je test na auto.cz
PETR wrc
Nováček

Odeslat příspěvekod Pajda 17. 10. 2005 14:59

Můj "pocit" z toho, že je něco u dieslů v nepořádku vyplývá z toho,že řada z nich je na silnici velmi podobná Aviím nebo Tatrám 148. Z hlediska děsivého černého oblaku. Podobné auto rozhodně nemůže projít ME. Je mi opravdu lhostejné zda má vaše auto výkon 100 nebo 200 kW ale, pokud jede podobná "Mengeleho komora" přede mnou, vadí mi to.
Nejedu za všech okolností podle předpisů, ale nezůstává za mnou hustý černý oblak a nezáleží, zda mám benzín nebo diesel.
Pokud se vám doma válí stará nepotřebná SPZ, tak bych pro ní měl místo ve své sbírce.
Pajda
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod PETR wrc 17. 10. 2005 15:07

To Pajda: A budeš mi věřit, že jsem viděl spoustu dieslových aut, který hulila jak prokoplý kamna a o čipu nikdy ani neslyšela a naopak nafťáky po čipu, který téměř nezakouřily? Nebo si snad myslíš, že ty Avie co hulí mají čip a ty co nehulí jsou nečipovaný?
Snažím se tady vysvětlit ten ohromě povrchní názor některých mudrců, kteří mají zkušenosti maximálně od kamarádova kamaráda, kterej něco slyšel od syna jeho tety.
PETR wrc
Nováček

Odeslat příspěvekod Pajda 17. 10. 2005 15:32

Souhlasím, ale znám ve svém okolí několik čipovaných a taky nečipovaných VW motorů 1,9 TDi. Rozdíly v černých oblacích za nimi jsou opravdu markantní. Když jedu domů, do kopce a přede mnou jede stříbrná OI, tak podle dýmu poznám souseda A nebo B :-) Nevím, od koho má ten B čip, ale má ho tam, hrozně se tím před časem vytahoval.
Na druhou stranu nevidím snad vůbec dýmat motory od Fiatů.
Připusť, ale že by faktický výkon motoru měl být v souladu s TP a podobná úprava má být homologovaná.
Pokud se vám doma válí stará nepotřebná SPZ, tak bych pro ní měl místo ve své sbírce.
Pajda
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod PETR wrc 17. 10. 2005 15:43

Připouštím, že jakýkoliv zásah do výkonu motoru, který není schválený výrobcem, by neměl mít homologaci. Do TP ti zapíší změnu, jen pokud je schválená výrobcem. Ano, pokud bys chtěl postupovat 100% v souladu s vyhláškou, musel bys to udělat.
Je to ale utopie a nikde se s tím nesetkáš.
PETR wrc
Nováček

Odeslat příspěvekod Mirek-607 17. 10. 2005 15:52

Souhlasim naprosto s PETR wrc.

To Mirek-607 :
Nevim jak veris Cimbu, ale ma stara O1, kterou jsem nechal chipovat systemem Kerscher cca v 25 tis. km, a kterou jsem prodaval asi ve 160 kkm, ma nyni u 2.majitele najeto jiz 290 kkm, a vyjma dalsi planovanych vymen rozvodaku (kazdych 90 kkm), a "dovymeny" lozisek kol na leve strane (pravou jsem menil jeste pred prodejem, asi ve 150kkm) s tim dosud nemusel nic delat (nejake drobnosti). Mel jsem v minulosti i radu benzinu, a zadny z nich tak spolehlivy nebyl, i bez chipu :D .

Chip byl skutecne povedeny, to potvrdilo spousta servisu, kde kdy delali s mou starou O1 nejakou zkusebni jizdu, a takove ty mistni hoaxy a JPP ("kachny" a "jedna pani povidala") o tom, "...jak se kamosovi totalne podelalo auto, protoze si ho prechipoval.." patri asi skutecne do rise pohadek.


Rad bych toto pokladal za relevantni info, ale je mi to asi tak stejne platne jako to, ze kamaradovi se rozsypala Corolla a jeho znamemu taky a tudiz je to smejd. Je to totez, jen na opacnou stranu.

Takze si nechte sve invektivy, a odejdete nekam do FLAME...

Opravdu bych se chtel dockat toho, az tady budou ventilovat sve zkusenosti lide, kteri do toho maji co rici, a zbytek (benzinovi zavistivci, vecni rejpalove, odpurci skodovek, majitele japoncu a korejcu a ruzni prechytrali adolescenti s udajnym Ferrari doma :D ) si zde prestanou vylevat sve komplexy z naftove Oktavky


A co je toto? To nejsou invektivy? Asi ne... nejspis tomu ve sve zaslepenosti nerozumim, asi mas pravdu a ja trpim zasadnim komplexem z TDI. A nebo je to naopak a Ty hledas v kazdem, kdo cokoli zpochybni fanatika a zaslepence. Vyber si.

PS Kdyz odectes Ty lidi, co jsi jmenoval, tak zbydou temer jenom majitele TDI, vazne si myslis, ze toto forum je vyhrazeno pro ne?

Rad bych diskuzi vratil na vyssi uroven. Nehodnotim tady a nikde jsem nehodnotil vlastnosti jakehokoli chipleho motoru. Hodnotil jsem jen a pouze zpusob provedeni "testu" na http://www.auto.cz. Za veskerymi svymi tvrzenimi si stojim.

PetrWRC: Vazne si myslis, ze je v poradku, kdyz internetovy magazin o autech, co ctou tisice lidi vyplodi takovy clanek, ktery nema s relevantnimi informacemi nic spolecneho? Vzdyt to by Ti jako priznivci chipovani melo vadit taky. K otazce vyhlasky se radsi nevyjadruju, protoze pokud se na to divas takto, pak se unas vody jeste dlouho nepohnou...
Každá práce se udělá sama, jen se jí na to musí nechat dostatek času.

Honda Civic 8G 1.8i-VTEC Sport, Opel Astra G 1.4 16V, Gilera Runner 50DD
Mirek-607
Štamgast
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod PETR wrc 17. 10. 2005 20:33

Já naopak doufám, že se u nás vody pohnou a stejně jako tomu je ve vyspělé západní Evropě bude u nás možné bez hrozby problémů se zákonem provozovat auto, které je profesionálně tuningované a nebo jinak upravené. Pokud jsi alespoň trochu znalý situace, která panuje v Německu nebo v Rakousku, tak víš o čem mluvím. Doufám, že v čechách skončí zbytečná byrokracie, která nahrává jen tomu, že si pak dotyčný zajde za "svým" úředníkem a toho uplatí. Co konkrétně Ti vadí na mém vzahu k vyhlášce? To že nejsem pokrytec a přiznám, že občas poruším dopravní předpisy? Ty ne? Napiš mi to prosím.
K článku na http://www.auto.cz jsi mi zatím nenapsal nic, co by relevantně vyvrátilo jeho pravdivost. Napsat, že výsledky nemohou být na desetinu stejné, jako z tabulky Cimbu, Ti odpovím, že MOHOU. Jasně že do měření na brzdě vstupuje mnoho proměnných a je poměrně není 100% pravděpodobné že dvě měření skončí stejně, ale ty výsledky prostě stejné být mohou. Není jediná věc, proč by nemohly být. Nevím jestli ty hodiny na přednáškách, kde se probíraly nejen spalovací motory mi byly k něčemu, co si ale pamatuji jistě je to, jak funguje měření výkonu na brzdě.
Jinak jsem rád, že jsi mě přidal mezi příznivce čipování. Upozorňuju, že žádné z mých aut dosud nebylo čipováno a ani jinak tuningováno.
PETR wrc
Nováček

Odeslat příspěvekod Mirek-607 17. 10. 2005 21:15

PETR wrc: Ne, nevadi mi, ze obcas porusujes vyhlasku. Vadi mi pristup typu: "Kdyz ji porusuji ostatni, muzu taky." Mozna spis nez ten pristup mi jeste vic vadi jeho verejna prezentace na webu.

Nemam nic proti profesionalnimu tuningu, to opet opakuji, pokud jsou veskere jeho vysledky v poradku, proc ne.

Myslim, ze to, jestli mas nejake auto nejak upraveno, ci spaluje benzin, naftu nebo drevo, je jedno, podle toho ja lidi nerozdeluji.

Jak funguje mereni vykonu na brzde vim take a vim, ze je snadno zmanipulovatelne. Ale budiz, nechme stranou kontroverzni vysledky, u nichz nepopiram, ze jich dosazeno byt mohlo, nicmene prinejmensim ta presna shoda pusobi znacne podezrelym dojmem. Kdyby jim vysel treba o pul kilowattu jiny vysledek, mozna bych to presel a ani to neresil, ale tohle je ulet. Mas pravdu, ze nemuzu vyvratit, ze se to namerit da, ja ale na nahody neverim.

Hlavni problem, proc o tom porad pisu, je celkove pojeti clanku, to jak vyzniva. To je vysmech poctive zurnalistice. Napsat do clanku, ze uprava neovlivnuje spolehlivost PROTOZE nam to pan Janda rekl, no promin, ale ja taky neverim, ze to Standa myslel uprimne, i kdyz nam to rekl. Pokud neco takoveho pisu, musim k tomu mit podklady a ty nikde uvedeny nejsou. Dve auta jsou pouze dve auta, nevypovidaji o nicem. Navic je nikdo nevidel, jen pry existuji, mozna ano... Na veci to nic nemeni.

Dalsi vec jsou spominane emise. Opet, na zacatku clanku jsou dokonce zminovany, z cehoz ja jako ctenar usuzuji, ze se budou merit. Nemerily, proc? Nevim, pokud ano, proc nejsou v textu uvedeny? Treba by v nich problem nebyl, takhle to ale pusobi, ze je chce nekdo kamuflovat. Zrovna emise jsou (jak vidis i v teto diskuzi) jednim z nejzajimavejsich udaju u chipleho motoru. Sam vis, kolik cernych oblaku se line z vyfuku turbodieselu, mnoho z nich chiplych je, proto chapu, ze spoustu lidi vcetne me tento udaj velmi zajima.

Navic by magazin http://www.auto.cz, stejne jako jakykoli jiny magazin mel jit prikladem motoristicke verejnosti. Obavam se, ze takto napsany clanek je prinejmensim nestastnym prikladem. Pro me je to reklama, nic vic.
Každá práce se udělá sama, jen se jí na to musí nechat dostatek času.

Honda Civic 8G 1.8i-VTEC Sport, Opel Astra G 1.4 16V, Gilera Runner 50DD
Mirek-607
Štamgast
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod PETR wrc 18. 10. 2005 07:32

Už jsem myslel že nebudu reagovat, ale nedá mi to:
Kde prosímtě píšu o tom, že když porušují vyhlášku ostatní, můžu taky? Co je to za nesmysl? Já Ti tady na rovinu říkám, že mi je úplně jedno co kdo porušuje, či neporušuje. Na rovinu jsem tady přiznal, že občas jedu rychleji než je ve vyhlášce a ty z toho děláš vědu. Podle mě jsi pokrytec a nic jiného. Jsi schopný přiznat, že se chováš úplně stejně? A dál: Co má co společného tohle moje prohlášení a tvůj výrok o "prezentaci na webu"? Já na webu prezentuji úplně jiné věci a postoje, než píšu ve FÓRU na autorevue. Od toho ty fóra jsou, ne? Pokud píšu veřejně dostupný článek a prezentuji ho na webu, tak to je něco jiného.
Nakonec jsem ale rád, že jsi uznal, že ty výsledky z brzdy prostě změřeny být mohly. Jenom si trochu vyjádřil to, že kdyby ti tam hodili o desetinu jiné hodnoty byl bys spokojený. Ano, pro takovéto lidi se tam ty desetiny přidávají a ubírají. Tady byl zveřejněn prostě ten výsledek, kterého dosáhli. Proč neměřili emise? Nevím. Ze zkušenosti vím, že emise jsou u čipovaných motorů u Cimbu tím posledním problémem a procházejí bez problémů.
Výsměch poctivé žuranlistice (jak ty píšeš) by bylo, kdyby napsali, že VÝZKUMEM 1000 ČIPOVANÝCH AUT SE ZJISTILO, že čip nemá vliv na životnost. Takový výzkum ale nikdy nikdo neprovedl a neprovede a tak napsali pouze to co Cimbu řekl a je tam zdůrazněno, že to pouze řekl. To je poctivá motoristická žurnalistika brachu. Je už jen na tobě jak si to přebereš. To že jsi ze zásady nedůvěřivý je tvoje věc. Já taky nevěřím všemu co mi někdo někde napíše.
Motoristický magazin auto.cz by měl jít příkladem... ano to by měl, nicméně v tomto konkrétním případě mi uniká v čem příkladem nejde. Bylo by příkladem si dát na oči klapky a dělat, že nic podobného jako čiptuning neexituje? Je to věc, která zajímá podstatnou část motoristů a proto se o ní napsalo. Že testovali čipnutý BMW v autosalonu Ti nevadí? Že se tady na autorevue v článcích na hlavní stránce rozebírá "nutnost" některých dopravních omezení, omezená rychlost, kontroverzní přednost chodcům na přechodech a jiné věci? To ti nevadí že to jsou všechno věci, které jsou pevně dané vyhláškou, kterou se ty rád oháníš? Mě ne. Já s tím souhlasím, že by se v určitých oblastech mělo popustit a jsem rád, že si o tom můžu VEŘEJNĚ PŘEČÍST NA WEBU. Tak znovu prosím, nebuď pokrytec a přiznej si že jsi na tom stejně jako většina řidičů a že svatozář ti ještě kolem hlavy nežhne.
PETR wrc
Nováček

Odeslat příspěvekod Mirek-607 18. 10. 2005 19:52

Petr WRC: Tohle mi vadi:

PETR wrc píše:Pánové, vaše starrosti na mou hlavu. Je úsměvné, že majitele páchnoucích favoritů a vylítaných stodvacítek ze všeho nejvíc zajímá ekologie u ropáka. Stejně tak na mě působí hláška o zapsání vyššího výkonu do TP. Nepříjde vám to trapné za situace, kdy na "každém druhém" autě jsou jiné kola než v TP, jsou na autech fólie a jiné doplňky než jsou schválené apod.
a/quote]

To je totiz pro me neprijatelne. Na jednu stranu je to presne to: Kdyz oni nesplnuji, nemusim ani ja. Na druhou stranu je usmevne, ze si myslis, ze na tomto threadu se podileji jen majitele vraku a votunidel...

Nikdy jsem nerekl, a to ani tady, ze dodrzuji vsechny predpisy, nikdo se me na to do ted v tomto threadu ani primo neptal. Nicmene jsem si vedom toho, ze vyhlkasku sem tam porusuji a proto to zbytecne nezvyraznuji, protoze se domnivam, ze je normalni nezvyraznovat to, cim nemuzu nikomu pozitivne prispet, spise naopak. Zejmena pokud delam funkci moderatora fora o automobilech, nehodlam za kazdou cenu jit negativnim prikladem, ale ani si hrat na svatouska, to tady mohou vsichni na foru potvrdit, preci jen jsem tu uz par let...

Za jedno se omlouvam, za to, jak jsem se nestasne vyjadril o prezentaci na webu, nemyslel jsem tim Tvuj web se specifikacemi souteznich automobilu, pokud je tedy Tvuj, pripadne jakykoli jiny Tvuj web. Myslel jsem tim ten vyrok, co jsem citoval nahore. Duvody jsem napsal vyse.

Nenapsal jsem, ze bych byl spokojeny, kdyby tam ty desitiny rozdilu byly, ale ze bych si mozna ani nevsiml te do oci bijici shody a presel to bez blizsiho zkoumani...

PETR wrc píše:Ze zkušenosti vím, že emise jsou u čipovaných motorů u Cimbu tím posledním problémem a procházejí bez problémů.z/quote]


To, ze to vis Ty je hezke, ale ja psal o tom, ze clanek, co ma delat osvetu chiptuningu toto dle meho obsahovat musi, to vidis i zde na foru, tato vec zajima temer kazdeho na tomto foru a nejen zde. Treba problem nemaji, ale Tvoje tvrzeni pro me nema zadnou vahu, protoze pro me neni nicim podlozene. Ano jsem neduverivy, s tim souhlasim a takovy i zustanu. Nikoli ze zasady, jen mi vadi, pokud se za trvzenim spolehlivosti v testu vyskytuje: "rekl nam prodejce", a je mi sum a fuk, jaky odbornik prodejce je, protoze do jeho hlavy nevidim a osobne ho neznam. Nemam jediny duvod jeho tvrzeni verit. Byt treba prevdive je.

Trvam na tom, ze tohle neni poctiva zurnalistika. Duvody jsem jiz napsal, nechci se opakovat. Neshodneme se, Ty nepresvedcis me, ja nepresvedcim Tebe... skoda.

Me nevadi diskuze o chiptuningu, ani o jinych kontroverznich vecech, kdes to vzal? To jsem nikdy nikde nenapsal.

Ze testovali chipnute BMW v Autosalonu nevim, nesleduji ho, ani nevidim duvod aby mi tento fakt vadil, stejne jako mi nevadi existence chiptuningu. Me vadi forma clanku, jak jsem uz nekolikrat napsal.

Prinejmensim si redaktori mohli dat s clankem o chiptuningu daleko vice prace, u proto, ze se jedna o tema, ktere znacna cast lidi prijima velmi negativne. Mnoho lidi, jako napriklad me, zajima ciste ze zvedavosti, ovsem v clanku jsem se nedozvedel noveho vubec nic, rozhodne me nepresvedcil o seriznosti http://www.auto.cz ani Cimbu autosport (ovsem ani netvrdim, ze seriozni neni). A domnivam se, ze prave toto melo byt ucelem clanku.
Každá práce se udělá sama, jen se jí na to musí nechat dostatek času.

Honda Civic 8G 1.8i-VTEC Sport, Opel Astra G 1.4 16V, Gilera Runner 50DD
Mirek-607
Štamgast
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků