PETR wrc: Ne, nevadi mi, ze obcas porusujes vyhlasku. Vadi mi pristup typu: "Kdyz ji porusuji ostatni, muzu taky." Mozna spis nez ten pristup mi jeste vic vadi jeho verejna prezentace na webu.
Nemam nic proti profesionalnimu tuningu, to opet opakuji, pokud jsou veskere jeho vysledky v poradku, proc ne.
Myslim, ze to, jestli mas nejake auto nejak upraveno, ci spaluje benzin, naftu nebo drevo, je jedno, podle toho ja lidi nerozdeluji.
Jak funguje mereni vykonu na brzde vim take a vim, ze je snadno zmanipulovatelne. Ale budiz, nechme stranou kontroverzni vysledky, u nichz nepopiram, ze jich dosazeno byt mohlo, nicmene prinejmensim ta presna shoda pusobi znacne podezrelym dojmem. Kdyby jim vysel treba o pul kilowattu jiny vysledek, mozna bych to presel a ani to neresil, ale tohle je ulet. Mas pravdu, ze nemuzu vyvratit, ze se to namerit da, ja ale na nahody neverim.
Hlavni problem, proc o tom porad pisu, je celkove pojeti clanku, to jak vyzniva. To je vysmech poctive zurnalistice. Napsat do clanku, ze uprava neovlivnuje spolehlivost PROTOZE nam to pan Janda rekl, no promin, ale ja taky neverim, ze to Standa myslel uprimne, i kdyz nam to rekl. Pokud neco takoveho pisu, musim k tomu mit podklady a ty nikde uvedeny nejsou. Dve auta jsou pouze dve auta, nevypovidaji o nicem. Navic je nikdo nevidel, jen pry existuji, mozna ano... Na veci to nic nemeni.
Dalsi vec jsou spominane emise. Opet, na zacatku clanku jsou dokonce zminovany, z cehoz ja jako ctenar usuzuji, ze se budou merit. Nemerily, proc? Nevim, pokud ano, proc nejsou v textu uvedeny? Treba by v nich problem nebyl, takhle to ale pusobi, ze je chce nekdo kamuflovat. Zrovna emise jsou (jak vidis i v teto diskuzi) jednim z nejzajimavejsich udaju u chipleho motoru. Sam vis, kolik cernych oblaku se line z vyfuku turbodieselu, mnoho z nich chiplych je, proto chapu, ze spoustu lidi vcetne me tento udaj velmi zajima.
Navic by magazin
http://www.auto.cz, stejne jako jakykoli jiny magazin mel jit prikladem motoristicke verejnosti. Obavam se, ze takto napsany clanek je prinejmensim nestastnym prikladem. Pro me je to reklama, nic vic.
Každá práce se udělá sama, jen se jí na to musí nechat dostatek času.
Honda Civic 8G 1.8i-VTEC Sport, Opel Astra G 1.4 16V, Gilera Runner 50DD