od seb 9. 5. 2005 12:32
Ja mam chip od Cimbu na Fabii Combi HTP 47kW cca 2 mesice. Pri instalaci najeto 15000 km. Je jasne,ze z toho ted neni Porsche, ale jak jiz bylo popsano vyse, okamzite jsem zaregistroval zlepseni okamzite reakce na pridani nebo ubrani plynu. Navic.
Normalne HTP pod 2000 ot. prakticky nejelo, od cca 2700 ot. byl citelny narust tociveho momentu. Ted hned na prvni usednuti znatelne zlepseni dynamiky nad 2000, ale - coz me velmi prekvapilo - dokonce i pod 2000, coz se drive nedalo pouzivat . Drive rozjezdy pritelkyne problem (pod 2000 to fakt nejelo) ted uplna pohoda, motor nezhasne, lepe tahne od spodu, coz citim pri rozjezdu i ja.
Vykon se urcite zvedl, testoval jsem to na znamem prudsim kopci, drive na plny plyn auto zpomalovalo, ted sice pomalinku, ale zrychluje. O kolik si ale netroufam rict. Ale pokud se to vytoci vice, je tam jeste znatelnejsi narust.
Spotreba se podle mych udaju (mam palubni pocitac) snizila pri stejne dynamice jizdy cca o 0,3l/100km. Hlavne me prekvapilo,ze se to projevuje i na okamzite spotrebe (palub. pocitac). Nyni pri stejne ustalene rychlosti po rovince na stejnem miste ukazuje pocitac mene - toto jsem opravdu necekal.
Kazdopadne nelituji investice.
S autem je "prijemnejsi" pruznejsi jizda, nemusim pri poklesu na cca 2000 hned radit nize, proste staci pridat.
Nechapu, proc to Skoda nemuze vyladit hned ve vyrobe. Respektive, chapu, ze vykon orezou, aby to nekonkurovalo 1.4 55kW. Ale nechapu, ze nevyladi ten rezim chodu motoru aspon pod 3000 ot., protoze ted je to znatelne lepsi a prijemnejsi....