Jaký je skutečný výkon motoru 1,2 12V HTP ?

Fabia, Octavia, Superb,...

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod *Karel* 23. 6. 2005 09:28

Goes : Můžete nám naznačit (pokud máte ty informace), proč to pan Broža u Cimbu zrušil? Už jsem se ho několikrát ptal,ale buď má dovolenou nebo má zamálo odpovědět... Díky
Karel
*Karel*
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod anonymni 23. 6. 2005 09:48

Karel: nevim, zda tuto informaci muzu pustit ven, pokud mate zajem o presne info, bude nejlepsi napsat SZ panu Brozovi a ten vam to uz sdeli.
anonymni

Odeslat příspěvekod anonymni 23. 6. 2005 09:53

Ono dost jasně naznačuje že s toho sešlo- raději se čipu u benzinu vyhnout,škoda peněz.
anonymni

Odeslat příspěvekod richie 23. 6. 2005 10:00

hmm .. skoda ... bol som naozaj zvedavy aky je "skutocny/realny" vykon 1.2 16V ... a aj aky je "skutocny/realny" vykon po chipe .. hmmm ..
.. najme po tych spravach/famach o tom, ze ten motor je zamerne vykonovo "priduseny" aby nekonkuroval 1.4 16V ..

.. mozno sa najde aspon niekto kto zmeral, alebo si necha zmerat auto v niektorom z tychto stavov .. pri dostatocnom pocte vysledkov by uz tomohlo mat nejaku vypovedaciu hodnotu ..
richie
Štamgast
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod anonymni 23. 6. 2005 10:18

To Richie:osobně si myslím,že reálný výkon nečipovaného motoru je někde kolem hranice uváděné po čipu/ono jak se který motor podaří/u tak nízkých výkonů bývá výkon většinou do plusu a prostě je velká otázka co by čip pro konkrétní motor přinesl a riziko pro firmu co čipuje obrovské.Jinak by jen blázen odmítl reklamu prakticky zdarma.
anonymni

Odeslat příspěvekod richie 23. 6. 2005 10:24

PaulZ píše:To Richie:osobně si myslím,že reálný výkon nečipovaného motoru je někde kolem hranice uváděné po čipu/ono jak se který motor podaří/u tak nízkých výkonů bývá výkon většinou do plusu a prostě je velká otázka co by čip pro konkrétní motor přinesl a riziko pro firmu co čipuje obrovské.Jinak by jen blázen odmítl reklamu prakticky zdarma.e/quote]


.. v podstate suhlasim .. len potom, ak by to bola pravda, nevidim dovod kupovat motor 1.4 (v SR rozdiel cca 20tis Sk) naviac, ked budem mat este nizsie vsetky poistky a v neposlednom rade aj nizsiu hmotnost a tym mensie namahanie prednej napravy a suvisiacich komponentov ... a o to mi ide .. (psychologicky dojem z maleho motora a z akustickeho prejavu ma netrapi, ide o rozumne prenasadlo za minimalnu cenu , ked budem mat prebytok penazi a ochotu ich tak minut tak si kupim M6 alebo nieco podobne)
richie
Štamgast
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod anonymni 23. 6. 2005 10:37

To Richie:ono se dá předpokládat,že i 1.4 16v má vyšší výkon než udávaný/v testech naměřili přes 60kw a navíc má kulturnější zvuk.
Ono pokud někdo používá Fabii hlavně pro město,popř.okresky je 1.2 lepší volba/ve městě se jezdí o dost lépe s 1.2 než 1.4 16v.Kdo bude jezdit dost po dálnicích v každém případě 1.4.
anonymni

Odeslat příspěvekod anonymni 15. 9. 2005 10:18

Jinak dnes v dizkuzi na http://www.auto.cz uveřejnil přispivatel "Jirka Kocman" graf výkonu u své 1.2 12v s Jarova.http://forum.skodahome.cz/index.php?act ... t&id=35736
No kvalita jpg strašná,ale změřený výkon je přibližně stejný jako v Autohitu 56kw.
J
anonymni

Odeslat příspěvekod orr 15. 9. 2005 11:09

O tom, jak se manipuluje na brzde pise LPX.
http://lpx.cz/dyno2.htm
orr
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod anonymni 15. 9. 2005 11:14

orr: no je zajimave, ze kdyz toto clovek rekne, tak ho ostatni vypiskaji, ze to tak neni a bla bla bla...
anonymni

Odeslat příspěvekod anonymni 15. 9. 2005 11:34

To orr:manipulovat jde se vším jenom je vždy otázka co to přinese.
Co by přineslo manipulování výkonu Auto Jarov?Oni auto neupravovali pouze změřily výkon.
Jinak je možno upravit např.dotyčné jpg což je podstatně jednodušší.
Taky je možné tvrdit,že např.na tomto servru jsou všechny články zmanipulované-ať mi někdo dokáže opak.
Ono je lépe nic nečíst protože všechno může být zmanipulované-nemám pravdu?
anonymni

Odeslat příspěvekod anonymni 15. 9. 2005 11:44

To Goes:možná jsem pochopil stránku na kterou odkazuje orr špatně,tam se to týkalo,ale toho,že pokud si dáš upravit např.motorku s tím,že Ti ji zrovna i změří/na své brzdě/není problém Tě oje....
Co to má společné s tímto tématem-nechápu.
anonymni

Odeslat příspěvekod anonymni 15. 9. 2005 11:45

PaulZ: Jarovu to asi neprinese nic, ale jde o ty vlivy pocasi, nadmorske vysky, ktere muzou dost vyrazne zmenit vykon a o to jde.
anonymni

Odeslat příspěvekod anonymni 15. 9. 2005 12:21

To Goes:to si snad děláš pr...!Při certifikaci brzdy zapomenou na nadmořskou výšku,která má dost velký vliv na změřený výkon!A výkon se přepočítavá na nadmořskou výšku!!!!
Jinak vliv počasí u čtyřtaktu je velmi malý oproti dvoutaktu kde může dosahovat poměrně rozdílných hodnot.Trochu studia by Ti neuškodilo.
anonymni

Odeslat příspěvekod anonymni 15. 9. 2005 12:30

PaulZ: ne, v tom clanku to pise presne. Tady nejde o zadne znalosti nabiflovane atd. Proste nadmorska vyska, teplota, tlak atd. hraji dost a to vyrazne. Pokud jezdis autem tak sam vis, ze kdyz je v lete rano chladno, ze ti auto jede jako z praku a odpoledne v horku se to vlece. Ty rozdily jsou velke, nerikam, ze je to 10% v souctu, ale i 5% je dost. Kazda odchylka je vyrazna. Promin, ale pokud jsi byl nekdy na brzde, tak vis, ze spousta veci se tam neresi a o nejakem spickovem pristupu bych taky nemluvil. Proste jsi jeden z xxx a taky to tam tak vypada. Pokud bys chtel merit vykon fakt kvalitne, je to procedura na dost dlouhou dobu a ne na hodinku, dve.
Ono pouze z nactenych ifnormaci toho taky moc nebudes vedet. Priste doporucuji vice praxe k tem znalostem. To, ze maji auta vetsi vykon, nez papirovou hodnotu je znama vec, protoze pokud by nemela papirovy vykon, je to reklamovatelne, protoze auto nema ty vlastnosti s jakymi je automobilka prodava a tak proste automobilky pousti auta s vetsim vykonem. Tento vetsi vykon od vyroby + ruzne klima podminky + nepresnost brzdy + prdeni na nastaveni brzdy udela velky rozdil proti skutecnemu vykonu levou zadni. Zajimave je, ze s jednim autem jsme byli na brzde 3x a vykon byl 3x jiny, ale ne o 1kW ze 100, ale rozdil mezi nejmensim a nejvetsim namerenym vykonem byl 128 vs 123 kW vs. 119kW a to bylo v jedne a te same zkusebne. Tak mi tu nevykladej o certifikovanosti brzd a dalsich blbostech, pravda u jinych aut nebyl ten rozdil tak vyrazny a to slo o nepreplnovane benzinove motory.
anonymni

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků