Jak to dopadlo s navýšením výkonu 2.0 TDi

Fabia, Octavia, Superb,...

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod MartinTDI 8. 5. 2007 12:32

drgi píše:
madeja píše:Díky za spoustu reakci na můj dotáz směřující k chipu octavie 2.0 TDI.
Včera mi tu úpravu řídící jednotky provedli, takže Vám napiši první dojmy asi z 200 kilometrů.
Nákonec jsem nešel do žádného brutálního čipu, zvolil jsem ten " nejlehčí ", tzn. naměřili mi 126 Kw a 350 Nm.
Při prvním rozjetí s upraveným autem byl první pocit ten, že se mi zdálo, že sedím v podstatně lehčím autě, při jemném zacházení s plynem,se auto mnohem volněji pohybuje.
Při sešlápnutí plynu v otáčkách kolem 1 500 až 2000 lze pozorovat jen velmi málé zlepšení, spíše jen ta lehkost je větší. Po překročení hranice 2 000 motor dá znát , že má přes 20 kw navíc a má skutečně velmi silnou akceleraci a až do 4 500 vůbec nepolevuje.
Čudit motor nečudí, respektíve stejně jako před úpravou. Po sešlápnutí plného plynu se po cca 1s objeví jemný obláček pod výfukem - žádná hrůza. Spotřeba se mi zdá při jemném zacházení a ježdění v koloně menší cca 0,3-0,5 l. Při silnější jízdě je tomu naopak.
Překvapil mne zvuk motoru. Při startu a rozjíždění a jizdě od semaforu k semaforu je stejný, při jizdě po okrskách s jemnou nohou šel hluk docela dolu, respektíve motor neslyšíte. Při sešlápnutí plynu v nizkých otáčkách zmizelo dunění. Při vytáčení motoru nad 3 tisíce se stal zvuk motoru dravější, více se přibližuje zvuku vytočeného benziňáku. Všeobecně se dá říct, že je mírně více slyšet turbo.

Zatím musím, říct, že jsem spokojený. Stálo mně to 15 tis. včetně DPH( to si odpočítám)h/quote]

ozvi sa, ked najazdis 50 000 km, dobre?


ja mam chip na 1.9 ale zda sa mi nerozumne zakladat novy prispevok.

chip v 30'000km od GX, na 110kW-150koni,
*uz od zaciatku sa pri pridani v oblasti 2000ot objavilo trhanie, myslel som ze je to motor, ale nakoniec sa ukazalo, ze to preklzuje spojka. Kedze sa to objavilo hned na zaciatku mam dojem ze bola chybna od vyroby. Teraz tam je nova spojka a vsetko ako ma byt.
*spotreba sla podla PP dolu, ale skutocna je asi o 0.7l vyssia, pred chipom som skutocnu nepocital tak neviem posudit. Skutocna je okolo 5.9l
*najazdene 125000km s chipom tych 75'000km, zatial okrem spojky vsetko ok
*v 80tkm menena spojka v ramci zaruky
*celkovo oborvsky skok v dynamike, po zvezeni s 77kW som myslel ze mam rucnu a hlavne akcleleracia na vyssie stupne je o dve triedy lepsia
BMW
MartinTDI
Štamgast
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Posraldescu 8. 5. 2007 15:27

[quote="Leonardo Cupránek";maty : Jo, myslim, ze jsem docela slusny fotograf ;-) Ale jinak musim rict, ze pri vysoke rychlosti se auto spise sklidni. A je to foceno v nedeli rano na Plzenske dalnici (tak cca 20km pred Plzni) pri prakticky nulovem provozu. Normalne tak rychle nejezdim. Jo a mam vylepseny podvozek, kvalitni vrtane kotouce a siroka 17'' kola. Rozdil oporti serii je opravdu dost znat.

goes : Ale nene. Sice nemam zadnej supersport, ale 250 fakt neni zadna drtiva rychlost a auto se v ni chova pohodove, klidne a predvidatelne. Ale neslysis pri ni ani motor, ani smrtku, ale aerodynamicky hluk.


Nedavno se mi stalo, ze na triproude dalnici byla v prostrednim pruhu bouracka. Jel jsem v levem pri pomerne hustem provozu tak 140, mezera od auta prede mnou docela mala. A najednou to diky te bouracce (kterou jsem nevidel) vsechno zacalo prudce brzdit. Uz jsem se videl v kufru auta pred mnou, ale z tech 140ti mi to zabrzdilo skoro na fleku, az me to prekvapilo. Jeste ze za mnou uz nikdo nebyl, nemel bych ho v kufru, ale v kabine :-([/quote]

Jezdit v Seatu 250 chce velkou odvahu a pevne nervy Mr. Green
Každej nemůže bejt chytrej, ti hloupí musejí dělat výjimku, poněvadž kdyby byl každej chytrej, tak by bylo na světě tolik rozumu, že by z toho byl každej druhej člověk úplně blbej (Švejk)
Posraldescu
Avatar roku 2011
Uživatelský avatar

Předchozí stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků