Jak to dopadlo s navýšením výkonu 2.0 TDi

Fabia, Octavia, Superb,...

Moderátor: Moderátoři AutoRevue.cz

Odeslat příspěvekod Leonardo Cupránek 28. 4. 2005 09:35

maty : Jo, myslim, ze jsem docela slusny fotograf ;-) Ale jinak musim rict, ze pri vysoke rychlosti se auto spise sklidni. A je to foceno v nedeli rano na Plzenske dalnici (tak cca 20km pred Plzni) pri prakticky nulovem provozu. Normalne tak rychle nejezdim. Jo a mam vylepseny podvozek, kvalitni vrtane kotouce a siroka 17'' kola. Rozdil oporti serii je opravdu dost znat.

goes : Ale nene. Sice nemam zadnej supersport, ale 250 fakt neni zadna drtiva rychlost a auto se v ni chova pohodove, klidne a predvidatelne. Ale neslysis pri ni ani motor, ani smrtku, ale aerodynamicky hluk.


Nedavno se mi stalo, ze na triproude dalnici byla v prostrednim pruhu bouracka. Jel jsem v levem pri pomerne hustem provozu tak 140, mezera od auta prede mnou docela mala. A najednou to diky te bouracce (kterou jsem nevidel) vsechno zacalo prudce brzdit. Uz jsem se videl v kufru auta pred mnou, ale z tech 140ti mi to zabrzdilo skoro na fleku, az me to prekvapilo. Jeste ze za mnou uz nikdo nebyl, nemel bych ho v kufru, ale v kabine :-(
Leonardo Cupránek
Kolemjdoucí
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod D1.8T 28. 4. 2005 09:41

Jojo takovej stometrovej flek.......
1.0eb 5,6l/100km
D1.8T
Veterán
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod KptBobr 28. 4. 2005 14:27

[quote="Leonardo Cupránek";maty : Jo, myslim, ze jsem docela slusny fotograf ;-) Ale jinak musim rict, ze pri vysoke rychlosti se auto spise sklidni. A je to foceno v nedeli rano na Plzenske dalnici (tak cca 20km pred Plzni) pri prakticky nulovem provozu. Normalne tak rychle nejezdim. Jo a mam vylepseny podvozek, kvalitni vrtane kotouce a siroka 17'' kola. Rozdil oporti serii je opravdu dost znat.

goes : Ale nene. Sice nemam zadnej supersport, ale 250 fakt neni zadna drtiva rychlost a auto se v ni chova pohodove, klidne a predvidatelne. Ale neslysis pri ni ani motor, ani smrtku, ale aerodynamicky hluk.


Nedavno se mi stalo, ze na triproude dalnici byla v prostrednim pruhu bouracka. Jel jsem v levem pri pomerne hustem provozu tak 140, mezera od auta prede mnou docela mala. A najednou to diky te bouracce (kterou jsem nevidel) vsechno zacalo prudce brzdit. Uz jsem se videl v kufru auta pred mnou, ale z tech 140ti mi to zabrzdilo skoro na fleku, az me to prekvapilo. Jeste ze za mnou uz nikdo nebyl, nemel bych ho v kufru, ale v kabine :-([/quote]

Mr. Green Neříká Ti to něco ?
Když jsem se dnes ráno při jízdě po dálnici podíval do levého jízdního pruhu, uviděl jsem vedle sebe ženu v posledním modelu BMW, která si to frčela 150-tkou, a přitom si ve zpětném zrcátku malovala oční linky!!! Na chvíli jsem se zadíval jinam, a když jsem se po ni znova ohlédl, byla napůl v mém jízdním pruhu, a pořad si cosi malovala na ten ksicht!!! Já teda něco vydržím, ale tohle mě tak vyděsilo, že jsem upustil svůj holící strojek, který mi při pádu vyrazil z druhé ruky koblihu. Jak jsem se zmateně snažil vycentrovat vůz koleny opřenými o volant a zároveň zachytit koblihu, vyrazilo mi to mobil od ucha, a ten spadl do kelímku s kávou, který jsem měl mezi nohama. Kafe se vylilo a popálilo mě na koulích. Zničilo mi mobil, a přerušil se mi tak velmi důležitý hovor...
Zasrané baby za volantem !!!
Mr. Green
KptBobr
Nováček
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Leonardo Cupránek 28. 4. 2005 14:30

D1.8T píše:Jojo takovej stometrovej flek.......


Jakej flek?
Leonardo Cupránek
Kolemjdoucí
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Lukke 28. 4. 2005 14:33

[quote="Leonardo Cupránek";Ale jinak musim rict, ze pri vysoke rychlosti se auto spise sklidni. [/quote]

Při 250 to musí být klídeček jako hrom. Mr. Green
autorevue.cz: BMW 330i E90, 190 kW + BMW 525d F11, 150 kW
zive.cz: Intel Core i9-7980XE, 2x Radeon RX 480, 64 GB RAM, SSD Intel 720, Samsung MD230X6
mobilmania: Galaxy S9+
Lukke
Nováček
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Leonardo Cupránek 28. 4. 2005 14:51

Lukke píše:Při 250 to musí být klídeček jako hrom. Mr. GreenG/quote]


Uz jsi to zkousel? Asi jako ve favoritu ve 120ti... (tedy pokud tolik jede ;-) )
Leonardo Cupránek
Kolemjdoucí
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod anonymni 28. 4. 2005 15:05

Leonardo: ja nevim presne co mas za auto, ale tusim, nicmene si nemyslim, ze je ve 250kmh klidecek, to uz je hukot i ve 330i s M paketem a podovzkem...
anonymni

Odeslat příspěvekod coxxi 28. 4. 2005 15:52

Lukke píše:[quote="Leonardo Cupránek";Ale jinak musim rict, ze pri vysoke rychlosti se auto spise sklidni.


Při 250 to musí být klídeček jako hrom. Mr. GreenG/quote]


Lukke: a co 250 kmph mezi Kozl a Kral ? To taky asi nebylo nejrozumnejsi, kdyz se na to s odstupem casu divam 8)
coxxi
Štamgast
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Leonardo Cupránek 28. 4. 2005 18:16

goes píše:Leonardo: ja nevim presne co mas za auto, ale tusim, nicmene si nemyslim, ze je ve 250kmh klidecek, to uz je hukot i ve 330i s M paketem a podovzkem...


Samozrejme relativni klidecek ;-) Aerodynamicky hluk je aerodynamicky hluk. Ale rozhodne uz jsem jel mnoha auty, ze kterych jsem byl pri mnohem nizsi rychlosti podstatne nervoznejsi. A to nemam na mysli jen auta typu Felicie.
Ale to je jedno - to nema cenu resit. Idealni cestovni rychlost je tak 160-180.


A samozrejme mluvim o dalnicni rychlosti. Na neprehlednych uzkych okreskach s prudkymi zatackami a nepredvidatelnym provozem se vyplati jezdit opatrne.
Leonardo Cupránek
Kolemjdoucí
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod fahrman 28. 4. 2005 20:19

pokud budu brat na zretel obvyklou cca 10% odchylku tachometrove rychlosti od realne, tak nejsme na 250 ale 225 ;-)
fahrman
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Anonymni 28. 4. 2005 20:32

KptBobr píše:[quote="Leonardo Cupránek";maty : Jo, myslim, ze jsem docela slusny fotograf ;-) Ale jinak musim rict, ze pri vysoke rychlosti se auto spise sklidni. A je to foceno v nedeli rano na Plzenske dalnici (tak cca 20km pred Plzni) pri prakticky nulovem provozu. Normalne tak rychle nejezdim. Jo a mam vylepseny podvozek, kvalitni vrtane kotouce a siroka 17'' kola. Rozdil oporti serii je opravdu dost znat.

goes : Ale nene. Sice nemam zadnej supersport, ale 250 fakt neni zadna drtiva rychlost a auto se v ni chova pohodove, klidne a predvidatelne. Ale neslysis pri ni ani motor, ani smrtku, ale aerodynamicky hluk.


Nedavno se mi stalo, ze na triproude dalnici byla v prostrednim pruhu bouracka. Jel jsem v levem pri pomerne hustem provozu tak 140, mezera od auta prede mnou docela mala. A najednou to diky te bouracce (kterou jsem nevidel) vsechno zacalo prudce brzdit. Uz jsem se videl v kufru auta pred mnou, ale z tech 140ti mi to zabrzdilo skoro na fleku, az me to prekvapilo. Jeste ze za mnou uz nikdo nebyl, nemel bych ho v kufru, ale v kabine :-(


Mr. Green [color=darkblue][b]Neříká Ti to něco ?c/b]
Když jsem se dnes ráno při jízdě po dálnici podíval do levého jízdního pruhu, uviděl jsem vedle sebe ženu v posledním modelu BMW, která si to frčela 150-tkou, a přitom si ve zpětném zrcátku malovala oční linky!!! Na chvíli jsem se zadíval jinam, a když jsem se po ni znova ohlédl, byla napůl v mém jízdním pruhu, a pořad si cosi malovala na ten ksicht!!! Já teda něco vydržím, ale tohle mě tak vyděsilo, že jsem upustil svůj holící strojek, který mi při pádu vyrazil z druhé ruky koblihu. Jak jsem se zmateně snažil vycentrovat vůz koleny opřenými o volant a zároveň zachytit koblihu, vyrazilo mi to mobil od ucha, a ten spadl do kelímku s kávou, který jsem měl mezi nohama. Kafe se vylilo a popálilo mě na koulích. Zničilo mi mobil, a přerušil se mi tak velmi důležitý hovor...
Zasrané baby za volantem !!!e/color] Mr. Green[/quote]

A uz si zkousel tohle, normalne k volantu izolackou prilepit koste, sednout do zadu, prostrcit si nohy sedadlem spolujezdce(v superbu), zatizit cihlou plynovy pedal a jedes, mr. bean kdysi neco podobnyho udelal se svym mini, a dokonce sedel na strese, fakt machr :) jj nekteri lidi jsou zazracni od prirody :D
Anonymni

Odeslat příspěvekod Leonardo Cupránek 28. 4. 2005 20:33

fahrman píše:pokud budu brat na zretel obvyklou cca 10% odchylku tachometrove rychlosti od realne, tak nejsme na 250 ale 225 ;-)


No to je klidne mozne. Moje trochu vetsi kola ale zase jaksi pusobi proti odchylce. Navic pokud vim Seat byva co do promerovani tachometru VELMI umirneny. Navic se da na Climatronicu zobrazit i digitalni udaj o rychlosti vypocitavany z otacek motoru, zarazeneho stupne a obvodu kol. Ale podle me to samozrejme 250 neni. Puvodni maximalka neupravovaneho auta je 215 a narust o 35km/h diky tuningu je priliz optimisticky. Nicmene opet udaje o maximalce u Seatu byvaji velmi pri zdi a i netunovane auto vetsinou jezdi o poznani rychleji.
Nicmene kdyz tady mluvime o relativnim pocitu z rychlosti (stabilita auta, ovladatelnost, aerodynamicky hluk) a kdyz rikame ze 250 v tomto aute je pocitove jak 90 ve favoritu a naopak ze 250 v sedmickovem BMW pusobi daleko pohodoveji, tak u vsech tech trech aut mluvime o rychlosti podle tachometru, ktere je u vsech tech trech autech zatizene nejakou odchylkou.

Ale zkusme jednoduchy test, ktery nam nasi milovani byrokrati za nase danove penize umoznili:
Digitalni ukazatel rychlosti na Evropske ulici. Ja kdyz tam jedu tachometrove kilo, tak radar ukazuje 102 (!). (doporucuji mit dobre brzdy - kousek dal je ostry radar. Nebo pro ucely testu sundat SPZky).
Leonardo Cupránek
Kolemjdoucí
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Leonardo Cupránek 28. 4. 2005 20:37

-maty- píše:A uz si zkousel tohle, normalne k volantu izolackou prilepit koste, sednout do zadu, prostrcit si nohy sedadlem spolujezdce(v superbu), zatizit cihlou plynovy pedal a jedes, mr. bean kdysi neco podobnyho udelal se svym mini, a dokonce sedel na strese, fakt machr :) jj nekteri lidi jsou zazracni od prirody :D


Vy z toho nadelate ;-) Ja v tom tedy zadnou akrobacii nevidel - asi proto, ze v tom taky zadna nebyla. Kdyz si obraz fotaku prepnu na LCD displej a ten vyklopim, nemusim mit oko u hledacku. A jednou rukou preci fotit zvladnu - je to urcite jednodussi a bezpecnejsi, nez ladit radio, telefonovat, zapalovat si cigaro, provozovat oralni sex, atd...
Leonardo Cupránek
Kolemjdoucí
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Mirek-607 28. 4. 2005 20:49

Leonardo Cupránek: V poslednim Automobilu provadeli mereni maximalni rychlosti u Seatu Altea 1.9TDI 77kW a 2.0TDI 103kW a ani jeden nedosahl papirove maximalky. Sice jen o jednotky kilometru, ale oba jely mene. Nevim ovsem jakou technikou to merili, ale urcite lepsi nez tacho.
Každá práce se udělá sama, jen se jí na to musí nechat dostatek času.

Honda Civic 8G 1.8i-VTEC Sport, Opel Astra G 1.4 16V, Gilera Runner 50DD
Mirek-607
Štamgast
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Lukke 28. 4. 2005 20:54

coxxi píše:Lukke: a co 250 kmph mezi Kozl a Kral ? To taky asi nebylo nejrozumnejsi, kdyz se na to s odstupem casu divam 8)


Vzdyt to bylo jen 240... :wink:
autorevue.cz: BMW 330i E90, 190 kW + BMW 525d F11, 150 kW
zive.cz: Intel Core i9-7980XE, 2x Radeon RX 480, 64 GB RAM, SSD Intel 720, Samsung MD230X6
mobilmania: Galaxy S9+
Lukke
Nováček
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků